2025. Január 12. - Ernő

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-11 08:43 aqwer részére

Az olajszivattyú egészen addig ugyanannyi olajat nyom, amíg beleér az olajba a szívócsöve. A kevés olaj túlmelegedése egyértelmű, de mivel hidegen is zajos a lánc, ezért nem számít. A nívó pálca felénél még biztosan nem kevés az olaj. Ha korábban kevés olajjal ment az autó, akkor a túl magas hőmérséklet nagyon sok alkatrészt károsíthat. Egy injektoros autón, általában csak légtömegmérő csere után kell alapjáratot állítani, egyébként nem.

aqwer | 2011-11-10 17:39 mazda-auto.hu részére

Nem tudom miert kellett allitani apam mondta hogy szerinte magas...de mint kiderult az auto allitja maganak.Hdegen 1300RPM rol megy le 750RPM re. 124 ezer km van az autoban. Ma neztem hogy felig vagy picit folotte van az olaj a motorban, amit tenyleg nem ertek mert mindig castrol 4L-t veszek 3.9L megy a kocsiba szurovel a konyv alapjan, hagytam 1 decit a kannaba. Hova tunt a tobbi? A parkolohelyemen nincs olajfolt...! Toltsek utanna hatha nem nyom fel leg olajat es azert zorog? Esetleg STP olaj adale'kot? (Bocsanat az ekezet nelkuli irasomert.) Koszonom

mazda-auto.hu | 2011-11-10 09:05 HorvathPatrik részére

Nagyobb költségű javítással maga után vonó meghibásodási hajlamról nem tudunk a benzinesek esetében.

mazda-auto.hu | 2011-11-10 08:45 aqwer részére

Én vezérműláncnak hallom. Mazda3-ason még nem találkoztunk ezzel a problémával. Miért kellett az alapjáraton állítani? Mennyi kilométer van a motorban?

HorvathPatrik | 2011-11-09 19:55

Már csak egy kérdésem van - tekintettel arra, hogy ezen a fórumon nem lehet keresni. A ráncfelvarrás előtti 1.6-os szedán Mazda 3-maknál milyen típushibák fordultak elő és mire érdemes figyelni, ami nagyobb kjöltségeket jelenthet a jövőben? Természetesen az általános használt autó vásárlás alap szabályain felül.

aqwer | 2011-11-09 16:20 mazda-auto.hu részére

Nagyon jo lenne pedig ha meg tudna' hallgatni. 15 masodpercet kell varni letoltes elott es utanna download now gomb. az elobb probaltam letolteni es mukodik. koszonom valaszat, kerem pobalja meg ujra hatha segitene a problema feltarasaban. Nagyon szepen koszonom

mazda-auto.hu | 2011-11-09 10:03 aqwer részére

Nem tudom meghallgatni a feltöltött anyagot. Ha csak meleg motorral zörög, illetve közvetlenül hidegindítás után egy rövid időre, akkor lehet a láncfeszítő, de a változó szelepvezérlésért felelős alkatrész is a vezérműtengely végén. A hang ismerete nélkül sok minden más is lehet, hiszen az előbbi alkatrészeknek semmi köze a kuplung benyomásához, illetve annyi van, hogy kis fordulaton nem kerepel.

aqwer | 2011-11-08 17:51

Sziasztok, Van egy problemam a kocsival. Mazda 3 , 1.6, 2004 es. Minden nagyon szepen ment, mar 10.000 km -t tettem bele gond nelkul. Par napja viszon figyelmes lettem egy kerepelo hangra ami nagyon idegesito... felvettem telefonnal kerlek halgassa'tok meg (feltoltottem az internetre) http://www.megafileupload.com/en/file/331694/rossz-motor-hang-m4a.html Megyek vele kb 10 percet, semmi gond, utanna viszont jon egy hang a motorterbol (motorbola a lanc bellul), hallgasd meg. Leallitom a motort 5 percre, es vissza , minden ok csendben megy(azt is hallgasd meg kerlek) http://www.megafileupload.com/en/file/331695/jo-motor-hang-m4a.html Tuti hogy a lanc zorog csak nem tudom miert... a fordulatszamot (alapjarat) allitottuk lejjebb , aztan elvileg vissza most 750RPM en van...! Kuplungot ha benyomom menet kozben akkor nem csinalja vagy csak halkan...de ha allok a kocsival kuplungot benyomom es gazt adok akkor csinalja, motorfekkel csinalja... Valami otlet? Zsir uj olaj van benne. 10w 40 es. Koszonom szepen

mazda-auto.hu | 2011-11-08 09:45 HorvathPatrik részére

A tömörítés "nélküli" anyagokat kezelő CD 59123,-Ft, az MP3-as 106167,-Ft. Mindkettőt vezérli a kormánytávvezérlő.

HorvathPatrik | 2011-11-07 23:58

Viszont akkor már megkérdezném, hogy az mp3 képes CD lejátszós fejegység újonnan mennyibe kerülne (ha lehet szerezni) és működik-e gond nélkül a ráncfelvarrás előtti modelleknél is? (2004 1.6 TE) A kormányon található gombokkal gondolom, lehet vezérelni ugyanúgy, mint a kazettás fejet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó