2025. Március 1. Szombat - Albin

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-11-28 14:15 mazda-auto.hu részére

Mivel ilyen rövid idő alatt elkopott a tárcsa, valószínűleg nem természetes kopás, hanem megégés miatt következett be. Ez azt jelenti, hogy a szerkezet és a kinyomó csapágy is sérült. Azt azért még érdemes megnézni, megfelelő-e a váltóolaj szintje, hiszen az is lehet, hogy olaj került a tárcsára. Ebben az esetben elég a tárcsát cserélni. Tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy szett: 70282,-Ft. Tárcsa: 39253,-Ft.

mazda-auto.hu | 2011-11-28 10:05 Spexxy részére

Milyen motor van az autóban? varga@mazda-auto.hu

mojszi | 2011-11-27 14:10

Egyébként a hátsó hídnál előjövő ropogás is kezd jelentkezni másoknál is, nálam is,ez is véletlen?

mojszi | 2011-11-27 13:19

Tisztelt Szerviz! Milyen ventillátorról van szó ami a műszerfal mögött van? Milyen jelentőséggel bír és mennyi a javítási költsége ha cserére szorul?

Balázs | 2011-11-26 20:31

Tisztelt szakértő! Úgy látom, a ventillátornak ez a problémája többeket is érint. Az lenne kérdésem a szakértő Úr felé, hogy ha ez egy széria hiba, akkor elrendelhetk-e az akatrész cseréjét. Amennyiben nem, mennyibe kerül a cseréje, mert mint látjuk a zsírozás és az olajozás nem megoldás? Válaszát előre is köszönöm!

Spexxy | 2011-11-26 13:03

Mojszi! Ugyanez a problémám van nekem is. Elvittem szervízbe, megnézték, kiszedték és bezsírozták a ventillátort. 1-2 napig jó volt, azóta ugyanúgy búg nekem is, az első 10-15 percben hangosan, majd majdnem teljesen elhalkulva.

mojszi | 2011-11-26 12:59

Tisztelt Mazda-szervíz! 2 napja halkan,majd egyre erősödő hangon a műszerfalon található órák mögül ventillátor búgáshoz,zúgáshoz hasonló hang tör elő gyújtás ráadása után,ami 10 perc közlekedés után nagyon halkra,de továbbra is hallhatóra csökken. Mi okozhatja a problémát? Válaszukat előre is köszönöm!

Spexxy | 2011-11-25 14:22

Tisztelt Mazda-auto! Kb. 2 hónapja említette itt a fórumon, hogy Önöknél kapható gyári kuplungtárcsa. Most esedékessé vált a kuplung cseréje (már közepes erősségű gázadásnál is felpörög a motor). Ennek kapcsán szeretnék érdeklődni, hogy elég a tárcsát cserélni, vagy cserélni kell az egyéb járulékos alkatrészeket is (kinyomószerkezet stb.)? Valamint, hogy ha szeretném ezt megrendelni, akkor azügyben kit keressek? Köszönöm!

aqwer | 2011-11-23 17:39 mazda-auto.hu részére

Hello Sracok,bocsanat a kesoi valaszert de tesztelgettem az autot. Zorgott az auto(a motorterbol, azon bellul a vezermulanctol), olajcsere sem oldotta meg a problemat, ezek utan ontottem STP olajadalekot, teljesen megoldotott a problema csendesen ment a motor, de en barom , gondoltam hozzaontom a maradek 1dl olajat ami maradt a kannaba. Na ez utan ugyan ugy zorogni kezdett a lanc(szerintem a lanc). Megneztem az olajszintet es a max folott volt 3-4mm rel, fogtam es leengedtem belole hatha jo lesz megint , de nem, a max alatt van 1-2mm rel a szint de ugyan ugy zorog. Ujjabb erdekes dolog hogy alapjaraton nem zorog mint eddig , 1500rpm tol 2800rpm ig csinalja sem alatta sem felette. Valamint csak meleg motornal kezdi el kb 10-15 perc vezetes utan,de nem mindig , van amikor ugy ovok haza munkabol hogy semmi baja, maskor meg elkezdi. Gyertyat csereltem Bosh rol Denso ra, a kocsi halkabb lett, egyenletesebben megy, a hang is talan halkabb picit,de zorog sajnos. A motor tetejen van korbe 4-5 db 10 es csavar, azokat probaltam huzni es ugy tunik hogy a vegtelensegig lehetne.Nem tudom az miert van...! A gaz bovden lotyog egy minimalisat, ugy ertve hogy ha kezzel huzom, akkor van egy 4-5mm kilengese,nem tudom az baj -e. Teljesen tanacstalan vagyok. Minden segitseget koszonok elore is.

mazda-auto.hu | 2011-11-22 08:15 HorvathPatrik részére

Nagyon kevés ilyen autóval "találkoztunk", nincs számottevő tapasztalatunk. Az automata váltók olajcseréje gyakorlatilag az egyetlen karbantartás, mellyel javítható a váltó élettartama.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó