2025. Január 13. Hétfő - Veronika

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tamassmn | 2011-01-06 08:49

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a Mazda 3 1.4 Te motor konstrukció hidrotőkés szelephézag állítással üzemel-e? Ha nem, akkor, hogyan végezhető el az? Válaszotokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-01-04 10:04 Peti68 részére

Ha benzines: Motorolaj: 10800,-Ft, olajszűrő 2944,-Ft, levegőszűrő 6640,-Ft, munkadíj 12375,-Ft, MES kártya 4875,-Ft. Címünk: Autó-Expanzió Kft. 5600 Békéscsaba DOBOZI ÚT 108. Tel.:66/430-585

Peti68 | 2011-01-03 16:18

Helló!
Érdekelne, hogy egy 3 as TE sedan 2 éves 40 ezres szervize mit kell tartalmazzon és ha nincs egyéb panasz mibe kerül és hol?

mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:14 mazdafan részére

A héten nem vagyunk nyitva, így csak jövő héten Hétfőn.

mazdafan | 2010-12-29 21:34

Tisztelt mazda-auto!

Rendeléssel kapcsolatban írtam a megadott e-mail címre és azt szeretném kérdezni mikor kaphatok választ?

mazda-auto.hu | 2010-12-29 19:24 mazon részére

Ha a jelzés el is tűnik, azért a hibakód megvolt, és tárolva lett. Nem minősíthető javítottnak az autó diagnosztizálás nélkül, azért mert a lámpa kialszik. 2.A Mazdák esetében nem volt ilyen kijelentés. A sárga motorlámpa nem keverendő a Mazda6 dízelek DPF lámpájával, persze ettől még emissziót érintő problémára utal, de ez nagyon sok minden lehet.

mazon | 2010-12-28 19:42 Melhardt részére

Én is erre gondoltam, hiszen -17C volt éjszaka. Annyi a történet, hogy elgurultam a tölem pár km-re lévő Cora-ba.Akkor még nem jelzett, majd vásárlás után visszaülve, beindításnál a sárga motorhiba jelzés égve maradt. Tehát nem menet közben, pontosítok. Tehát ideje tuti nem volt bemelegednie a motornak, remélem valami ilyesmi oka lehet:) Most nem igazán jönne jól egy komolyabb hiba. Lehet várok vele pár napot, fordulok egy picit hosszabbat, hátha eltűnik a jelzés. Köszi a segítséget + várnék még okosakat, hátha volt valakinek hasonló problémája:)

Melhardt | 2010-12-28 19:15 mazon részére

Tavaly télen, hasonló hidegben, (-8fok alatt) produkálták más japán dizel járművek a jelenséget. Később, a szerviz és a márka kijelentette, hogy a katalizátor nem tud kellő hőmérsékletre felhevűlni (alacsony futás teljesítmény, az is csak városban) és legeltették az ügyet amíg beállt a jó idő.
Azért, ez csak egy hozzászólás, sem a Te pontos adataidat nem ismerem, sem azokat amik tavaly előfordultak más dizeleknél. Talán csak annyit, hogy a dizelek tudnak érdekes dolgokat akkor is ha meleg van és akkor is ha hideg. Azért azon elgondolkoznék, hogy mit jelent az írásodban a "menet közben kigyulladt"?

mazda-auto.hu | 2010-12-28 18:54 mazon részére

A sárga lámpa elvileg nem azonnali megoldást "kér", de jó lenne tudni mi okozta a kigyulladását. Nagyon sok minden lehet.

mazon | 2010-12-28 15:27

Kedves Fórumozók,

Ma menet közben kigyulladt a motorhiba jelző lámpám a 2006-os, 1.6 dízel Mazda3-somban. 95ezer km van benne, volt 80-as szerviz. Eddig semmi gond nem volt vele. Köze lehet a hideg időjáráshoz, esetleg a részecskeszűrőhöz? Dinamikában, hangban nem vettem észre semmit. Sajnos még nem tudom elvinni szervizbe, kb meddig lehet ezt "elodázni"? Kb 1 hét múlva tudnám megvizsgáltatni, közlekedhetek addig vele?
Köszönöm a válaszokat!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó