2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-02-01 09:51 Vik8 részére

Igen, tőlünk is megrendelheted. Cserélhető az izzó a sárvédő oldal indexeiben.

mazda-auto.hu | 2011-01-31 14:19 mazda-auto.hu részére

A csere 8250,-Ft.

mazda-auto.hu | 2011-01-31 14:19 tamassmn részére

A gyári fékbetét 25495,-Ft, a 8250,-Ft.

Vik8 | 2011-01-31 08:54 mazda-auto.hu részére

Helo,

Köszi a választ!

Igazából csak azért érdekelt volna az izzócsere, hogy hogy kell, mert korábban beszéltünk arról, hogy hogyan lenne érdemes párátlanítani a lámpabúrát, illetve, korábban szereztem az első indexekhez izzókat, és jó lenne, ha szervíz nélkül is ki tudnám cserélni őket. A többi már megy :-) Illetve az oldalsó indexeket nem tudom, hogy lehet cserélni, de olvastam, hogy ott, az egész lámpatestet lehet csak cserélni.
Kösz a csavarokkal kapcsolatos infót. Esetleg Tőletek tudnék rendelni? A postaköltség nem érdekes annyira most. Köszi!

tamassmn | 2011-01-30 13:00

Sziasztok!

Mazda 3 1.4 Te 2005-ös gyártású autómon első fékbetét csere esedékes. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen típusút ajánlatok? Mekkora a fékbetét szabvány mérete? Milyen tapasztalatotok van a Bosch betétekről (több embertől hallottam, hogy nyikorgó hangot adnak. Szervízben mennyibe kerül a csere anyagár+munkadíj? Köszi

sulep | 2011-01-29 13:48

Utólag szereltetett már be valaki tempomatot? 2005-ös 1.6-os TE felszereltségübe ez lehetséges, és ha igen kb mennyibe kerül?

mazda-auto.hu | 2011-01-29 11:25 tommi részére

Sokszor szervizeltük ezt az autót mi is. Ki voltak használva a képességei, de a gyári előírásnál például gyakrabban cseréltük a motorolajat, és törve nem volt.

tommi | 2011-01-28 19:58

Meglepően jó árúnak tűnik az alábbi gép. Tényleg ennyit ér, vagy lehet, hogy poraiból lett feltámasztva?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/3/mazda_3_mps_2.3_disi_turbo-4238566

mazda-auto.hu | 2011-01-27 07:57 nagyl részére

Lehet például nyelestengely csapágyazás, vagy váltó probléma. Hallani kellene.

mazda-auto.hu | 2011-01-27 07:56 sulep részére

Látatlanban sajnos nem lehet megítélni egy használt autó állapotát. Ha egy autó próbaautó volt, akkor is lehetett az igazi "első" tulaj a második. A valódi első tulaj pedig a márkakereskedő volt. De lízingszerződés lejártával is hasonló a helyzet. De manapság ismert okok miatt egyébként is sok viszonylag fiatal autótól kell tulajdonosainak megválnia.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó