2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Mazda logó történelem.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-02-09 10:26 empeter részére
10224,-Ft a szett (2db), és mehet utánvéttel. Rendelés: varga@mazda-auto.hu
empeter | 2011-02-09 06:16
Tisztelt Mazda-Auto!
Mazda3 1.6 Sport 2006-os évjáratú autómhoz szükségem lenne hátsó sárfogó gumikhoz. Érdeklődnék, hogy milyen árban kapható és lehet-e utánvétellel rendelni. Segítségüket előre is köszönöm!
Vik8 | 2011-02-04 12:41 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen a választ!
Tudtommal nem történt fizikai sérülés, hacsak víz nem kerülhetett a kürtbe, amit nehezen tudnék elképzelni.
Én tudok esetleg valamit tenni vele? Mondjuk megnézni kívül a csatlakozást? Hogyan lehetséges a kürthöz "egyszerűen" hozzáférni?
mazda-auto.hu | 2011-02-04 12:07 Vik8 részére
Ha nem történt fizikai sérülés, vagy idegen anyag, jég nem került a kürtbe, akkor vagy az áramellátása nem olyan mint korábban (pl.oxidáció, kábel sérülés). Persze lehet, hogy belül a kürt érintkezői nincsenek jó állapotban.
Vik8 | 2011-02-04 07:39
Sziasztok!
Tegnap használni szerettem volna az autó dudáját (hangkürtöt). És amikor megnyomtam a kormány közepét, a duda nagyon furcsa hangon szólalt meg, olyan hangja volt ill. van, mintha tompítva lenne, vagy el lenne tömítve a nyílása, mintha be lenne bugyolálva az egész kürt. A lényeg, hogy nem szól olyan ércesen és tisztán, mint annak előtte, most olyan a hangja mintha "megbetegedett" volna, náthás lenne, nem is tudom.
Mi történhetett, tudok-e kezdeni valamit vele?
Előre is köszönöm a választ!
mazda-auto.hu | 2011-02-03 09:58 Vik8 részére
Így van.
Vik8 | 2011-02-03 08:48 kamikaze1 részére
Hello,
A tapasztalatoddal kapcsolatban, korábban én is kerültem hasonló helyzetbe, melyről témázgattunk itt a fórumon. 2010-10-02-án írtam ehhez hasonló dologgal kapcsolatban, nézd meg!
Amikor kezdett hidegebbre fordulni ősszel az idő, akkor jött elő nálam is ez a dolog. Előtte nem sokkal volt olajcsere az autómban is.
Amikor cserélték az olajat 10w40-est tettek bele, most legutóbb pedig 5w30-ast, érdekes módon kevésbé hallom ezt a hangot azóta előjönni. Illetve, akkoriban variáltam az üzemanyagtípust, hátha emiatt lehet ez, most egy fajtát használok, amelynél kevésbé jön elő ez a hang. És az időjárás is nagyon befolyásolja ezt a dolgot szvsz, ha nagy a hőingadozás, jó eséllyel előjön ez a jellegzetes hang, főleg ha nincs kuckója a kocsidnak és éjszaka a csillagok figyelik a magasból...:-)
Vik8 | 2011-02-03 08:35 mazda-auto.hu részére
Hello,
Köszi!Gondolom a varga@mazda-auto.hu-ra kell írnom!
mazda-auto.hu | 2011-02-02 10:32 kamikaze1 részére
Kizárt dolog, hogy emiatt kopog a motor. Főképpen a motorolaj szempontjából ultramagas hőmérsékleten mért HTHS viszkozitásban van eltérés, de az A1-A5 ebből a szempontból egyébként nem különbözik, illetve a kategória határok az A1-A3-A5 között nem annyira élesek. Ráadásul az A1 is benne van a gyári ajánlásban. Másrészről nem szabad elfelejteni, hogy még nem találták fel azt a motorolajat, amely hidegen túl híg lenne.
kamikaze1 | 2011-02-01 22:08
sziasztok!
Van egy Mazda 3 1.6 2004 benzines gépem.
3500km ezelött cseréltem olajat+szűrőt.
Most mivel hidegek vannak, minuszok reggelente kopogó hangot hallok a motorból. Miután kicsit melegszik fél perc után elhagyja.
5w30 ACEA A1/B1 olajat raktunk bele. A szervizkönyvem API SL/ACEA A3/A5-öt ír: Lehet ez a gond??
Mi a különbség az olaj besorolásnál A1 és A3 A5 között??
Lehet az hogy azért kopog a moci hidegen mert én A1-et raktam bele és A3 kellett volna???
vagy mivel próbálkozzak?
Előre is köszi!