2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-10-26 10:40 vbbalazs részére

Először 4 év, vagy 100000 km, majd 2 évente km-től függetlenül. Etilén bázisú legyen.

kokoline | 2010-10-25 16:44

Üdv..
érdeklődnék hogy Mazda 3 -as 1,6 Diesel gépkocsimhoz a bal oldali ajtón lévő gumicsíkot tudnék e önöktől rendelni.. és kb: mennyibe kerülne...

apostas | 2010-10-25 08:56

Tisztelt Mazda-Auto,és fórumozók!

Tud esetleg nekem segíteni valaki?
2004 12.havi 16cdte/diesel/mazda 3 van szó.
Az autó gázadásra gyakran dadog és a hibakód amit bedob az a 1361. Ezt megnéztem és hát azt írják a gyújtó tekercs. Gyújtótekercs? dieselben?
Előre is köszönöm a segítséget
A postas

vbbalazs | 2010-10-22 19:02

Üdvözletem.

Azt szeretném megtudni, hogy benzines 1,4 Mazda 3-ba hűtőfolyadékot milyen időközönként kell cserélni és milyen előírás van, illetve milyen típus és mennyiség kell bele?

Válaszukat előre is köszönöm.
VB.

mazda-auto.hu | 2010-10-18 12:39 mamba részére

Igen, a saját tapasztalat a legfontosabb.

mamba | 2010-10-14 12:23 mazda-auto.hu részére

Igen, ez erőssen szubjektív dolog s a viszonyítási alaptól valamint a fogalomtól magától -ki mit ért korszerűség alatt- függ.
Nem feltétlenül értek ezzel egyet, de több helyen meg említették.
Ezek a negatív vélemények sem tudtak eltántorítani, hogy megvegyem ezt az autót s nagyon megvagyok vele elégedve. Hiszen 12 éve mazdám van s a leg mérvadóbb csakis a saját tapasztalat. Üdv!

LJ | 2010-10-14 10:05

Köszönöm a választ mazda-auto.hu!

Üdvözlettel: LJ

mazda-auto.hu | 2010-10-14 08:46 mamba részére

Kérdés, hogy az újságírók mit neveznének korszerű motornak?

mazda-auto.hu | 2010-10-14 08:43 LJ részére

Télire jobb választás a kisebb felniméret, mivel így magasabb lehet a gumi oldalfala. A magasabb gumiabroncs oldalfal pedig nagy segítség lehet a felnik megóvásában, ha például hó, latyak miatt nem látszik pl. egy kátyú , vagy perem mélysége, magassága. Ráadásul a gumiabroncs önrugózása is jobb valamivel, ami szintén előnyös ilyenkor, még kényelmi szempontból is, ha csak az elindulás után még "ledermedt" lengéscsillapítókra gondolunk.

mamba | 2010-10-13 21:33

Üdvözlet Mindenkinek!
Nagyon szépen köszönöm a választ s a kommenteket.
-Igen, azt tudom óriási különbség a két típus között technikában, és némi eltérés súlyban. De kicsit csalódtam. Mielőtt megvettem volna, elolvastam néhány tesztleírást s mindegyik sarkalatos pontkén emelte ki a motort, korszerűtlenségét s fogyasztást. Akkor ezeket szkeptikusan fogadtam.
De ha az ember egy kicsit mögé néz a dolgoknak, belátja... valamitől működnie kell a sok kütyünek és még ott van a sok-sok ellenállás, amit le kell győznie a motornak.
-Igen, azt is tudom, hogy irreális álom várni gyári adatokat, mert valami érdekes számítási módjuk van .
Amiket leírtatok, közel azokat produkálja az én autóm is. Így számomra megnyugtató, hogy nem lógok ki a sorból.
Még egyszer köszönöm Nektek a gyors reagálásokat!
Jó, hogy van ez a fórum s hogy meglehet osztani az üzemeltetési és szerviz tapasztalatokat.
Üdv:
mamba

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó