2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Piro | 2008-03-24 16:48

Kedves Tommi!
Igazabol a kerdesem arra az esetre vonatkozott, ha megvennem a nagyobb teljesitmenyu autot.Jo lenne tudni, h ez kb mekkora havi tobbletkoltseget okozna. Termeszetesen a katalogusok/adatlapok adatait is tiszteletben tartjuk, de azert megiscsak biztosabb forrasnak tunnek szamomra a tulajdonosok tapasztalatai.Koszi szepen a valaszt!:)

tommi | 2008-03-23 17:48 Piro részére

A műszaki adatlapok alapján van némi különbség a két motor fogyasztása között (mind benzines, mind dízel esetében). De a kérdésben nem merült fel az árkülönbség. Ha pedig a pénz nem számít, akkor szerintem mindenképpen a 2 literes a jobb vétel (én abból is a dízelt venném).

Piro | 2008-03-23 13:12

Kedves Mazdasok!

Uj Harmasas vasarlasa elott allunk es nehezen tudjuk eldonteni, h 1600-as vagy 2000-es motorral vegyuk-e meg az uj csaladtagot.Azt szeretnem kerdezni, h a fogyasztasban van-e lenyegi kulonbseg, abbol az egyszeru logikabol kiindulva, h talan egy erosebb motor kevesbe erolkodik ugyanakkora suly mozgatasanal, igy talan nem is eszlelheto annyira, hogy nagyobb lenne az etvagya? Vagy nagyot tevedek? Valaszukat elore is koszonom! P

mazdasjopek | 2008-03-11 10:02

Köszönöm a gyors választ.
Visszaviszem légtelenítésre a szervízbe.

mazda-auto.hu | 2008-03-11 09:21 mazdasjopek részére

Elképzelhető, hogy hiba csúszott a légtelenítésbe. Az oldáshoz szükséges kiemelés ettől függetlenül megtörténhet, de mégsem éri el a kellő mértéket.

mazdasjopek | 2008-03-11 07:15

Üdv!
Mazda3 kuplungmunkahenger csere történt.

Az uj munkahenger beépítése után a következő változást tapasztaltam.

A pedált ütközésig lenyomom és vissza engedem két három milimétert már indul is az autó.

Nekem ez furcsa, mivel a csereét megelőzően az autó megmozdulásához kettő centit kellett felengedni a pedált.

Szerintem ez nem üzemszerű.

Ugyanakkor álló helytetben.....teljesen benyomott kuplungpedál mellett minden sebességfokozat simán és könnyedén kapcsolható, nem reccsen a váltó, vagyis a kuplung szétold. De nekem hiányzik az alsó holtjáték. Mennnyi a holtjáték mérete, és hogyan kell beállítani?

mazda-auto.hu | 2008-02-19 10:45

54000,-Ft. Általában 30mm-t ültet.

t.andras | 2008-02-18 21:21

Köszönöm a választ!
hát sajnálom.
és a gyári sportrugó mennyibe kerülne?
mennyit ültet?

mazda-auto.hu | 2008-02-18 16:22 t.andras részére

Nem lesz jó, mivel elöl lényeges eltérés van a tengelyterhelés között.
Az adott Hármas kivitelhez rendelhető gyári sportrugók viszonylag jól harmonizálnak az eredeti lengéscsillapítókkal. Az eredeti rugókkal keveset futott lengéscsillapítokhoz javasolt inkább.

t.andras | 2008-02-18 11:39

Üdv!
Érdeklődnék, hogy lehetséges az mps 3-as rugóját és a leng.csill.ját beszerelni egy 1.6-os m3 sportba, 16-os kerekekkel?mert tudok eladót.
mennyivel kerülne lejjeb az autó?
nem tudom mennyivel csökkenne a menetkomfort(a szuper magyar utak miatt),csak azt szeretném ,ha meg lenne ültetve kicsit(elég-e hozzá csak a rugó?
jár-e garanciavesztéssel a beszerelés?
Köszönöm a választ!!
Minden jót!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó