2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


t.andras | 2008-01-09 16:57

Üdv. Mazda-autó!

m3-ba szeretnék xenon-t.
Kérdésem lenne, jó-e bele a 35w-os, can busos izzó, vagy a viszonylag új,55w-os kell-e bele?
jelentkezhet-e a kiégett izzó hibajelzése?

Köszi a választ

mazda-auto.hu | 2008-01-09 13:56 tommi részére

Igen, az ára pedig 3100,-Ft.

tommi | 2008-01-09 13:07 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. A H7 izzóra való műanyag adapter kapható külön?

mazda-auto.hu | 2008-01-09 08:30 tommi részére

Jól számoltál. Nyilván a méreteket lehet fokozni, bár akkor már nagyobb felnit javaslunk, illetve a sárvédőket és az autó magasságát is "figyelni kell". Valójában olyan túlságosan az ötödiket sem lenne szabad nyújtani, vagy csak nagyon odafigyelve lenne használható ez a fokozat. Az 1,6-os motorhoz nagyon jó a váltóáttétel. Nem gond a fordulatszám. Ez egy kimondottan alacsony belső súrlódású motor, a nagyobb fordulaton jelentkező jobb olajáramlás pedig egyáltalán nem hátrány. A fogyasztás is csak egy bizonyos ötödik fokozat nyújtásig csökkenne nagy sebességnél, de egy határt átlépve inkább növekedne.

tommi | 2008-01-08 21:14 tommi részére

Falvastagság helyett falmagasságot akartam írni...

tommi | 2008-01-08 21:09

T Mazda-Autó!

A Mazda3 első fényszórójának tompított (H7) izzóján van egy műanyag adapter (erre megy rá a porvédő gumi). Külön kapható ez a kis alkatrész?

tommi | 2008-01-08 17:56 mazda-auto.hu részére

Igen. Végülis vehettem volna dízel 3-ast, ahhoz alapból jár a hosszabb váltó:). A nagyobb falvastagságú gumi nem rossz ötlet, de nem nagy a különbség. A két méret között a különbség 10 mm, ez a sugárban mindössze 3,2%, azaz a korábbi 100 km/h-hoz tartozó fordulaton 103 lesz a sebesség (vagy valós 100-nál alacsonyabb a fordulat). Jól számoltam?

mazda-auto.hu | 2008-01-08 08:21 mazda-auto.hu részére

Persze így a km óra is kevesebbet mutatna a valós sebességnél.

mazda-auto.hu | 2008-01-08 08:19 tommi részére

Erre így hirtelen nem tudunk válaszolni, de a költségek igen magasak lennének. A legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás a nagyobb átmérűjű kerekek alkalmazása lenne. Mondjuk 205/55R16 helyett, 205/60R16 gumiabroncsok használatával.

tommi | 2008-01-07 17:59

Az előző hozzászólásomhoz: ha váltó nem is, hosszabb 5. fokozat lehetséges?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó