2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Élõati | 2008-01-29 16:40

Mazda.autó?
Érdeklödnék hogy milyen szervízelést végeznek mit cserélnek és mennyibe kerül, Mazda 3 1.4TE négy éves szervíze ( harmadik évben nem volt légszürő csere azóta 7000km került az autóba, a két éves szerviz óta 15000km )
Tisztelettel : Élő Attila

mazda-auto.hu | 2008-01-29 10:03 methodman részére

Amíg nem látjuk, nem tudunk segíteni. Egyébként gyakran nem egyeznek meg a tengerentúli típusok egyes alkatrészei, az Európába szánt kivitelekével.

methodman | 2008-01-29 03:08

Üdv Mazda-Auto!

Kanadából rendeltem fényre sötétedő tükröt (auto dimming mirror), sajnos nem ment rá a gyári tükör helyére, a tükör csonkja vastagabb és magasabb volt mint az eredeti tüköré. Az új tükörrel mellékelt műanyag "ház" (az üveg és tükör közötti müanyag), nem volt kompatibilis az én autommal. A tükör eredeti Mazda 3-as visszapillantó tükör, nem tudommiért nem alkalmazható. 2007-es M3-am van és a tükör a 2006-2008-ig jó a Mazdikra. Elképzelhető, hogy mások a kanadai "genuine" Mazda alkatrészek mint az "európaiak"???? Tudtok valamit javasolni, előre is köszönöm!!!!

mazda-auto.hu | 2008-01-23 16:09 mojszi részére

Amíg nem puhul fel a pedál, addig nem gond.

mojszi | 2008-01-23 11:31

Normális jelenség-e, hogy a fékpedál mindenkori benyomásakor szusszanás hallható a pedáltól, vagy esetleges hiba előjele. 3-as mazda, fél éves.

mazda-auto.hu | 2008-01-22 16:32 ben részére

Elvileg nincs akadálya.

ben | 2008-01-22 15:25

Az lenne a kérdésem, hogy m3 1,6 dízel-be lehet-e lefúvószelepet rakni?

mazda-auto.hu | 2008-01-11 10:34 tommi részére

Csak úgy nem. Más a két izzó rögzítési, csatlakozási kialakítása.

tommi | 2008-01-10 16:27 mazda-auto.hu részére

És a D2S bemegy a H7 helyére, vagy más a lámpatest kialakítása?

mazda-auto.hu | 2008-01-10 08:26 t.andras részére

A gyári xenon izzó 35w-os, D2S jelű. Izzó "kiégés" hibajelzés nem várható.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó