2025. Április 26. Szombat - Ervin

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-08-08 11:52

Elõre is üdvözlünk a Mazdások táborában! Xenon szett gyárilag nem rendelhetõ utólag, a ködlámpaszett ára nálunk 86936.-Ft új indexkarral-kapcsolóval, lámpákkal, keretekkel együtt.

malevpilcsi | 2006-08-08 11:24

Sziasztok!
Én most tervezem hogy veszek egy 3-as Mazdát,mondjuk 1,6-osat hogy húzzon is,de nem látom egyértelmüen,hogy rendelheteke e bele Xenont,illetve ködlámpát ha az nem szériatartozék...??Nagyon szeretnék,de emiatt nem vennék GT-t,mert az picit már drága!!Tudna ebben nekem vki segíteni?Elöre is köszönöm!Üdv!

mazda-auto.hu | 2006-08-08 08:04

Reméljük sikerül megtalálni a zaj forrását. Tényleg roppant zavaró tud lenni egy ilyen zörgés, nyikorgás.

steini | 2006-08-08 00:06

Nekem az utobbi idõben már szinte egyfolytában nyikorog a bal eleje a mûszerfal mögül, ill néha zörög is valami középén szintén valahol belül... Baromira idegesit és még jobban idegesit h senkinek fogalma sincs az okáról...A hónap végén megy szervizbe kuplung szerkezett cseréje miatt, ahhoz állitolag meg kell bontani a mûszerfalat is bal elõl, úgyhogy megpróbálják megtalálni a nyikorgás forrását is...Lehet h megkérem h szétszedett mûszerfallal menjünk néhány kört, hátha akkor megtaláljuk a forrását a dolognak...Jobban idegesit mint bármi más!!

mazda-auto.hu | 2006-08-03 16:39

Nem természetes, hogy zörög, így megoldás is van rá. Pl.: Rezgéscsillapító "bitumen" lap, vagy egyéb a garancia keretein belül elvégzett javítás.

ben | 2006-08-03 14:16

A kalaptartó burkolat alatti ponthegesztett lemez zörög. Álló helyzetben ha a lemezt megnyomkodja akkor nyikorog. Elméletileg a probléma megvan csak nincs rá megoldás.

mazda-auto.hu | 2006-08-03 13:56

Leszedett burkolattal, és lenyitott ülésekkel valaki üljön hátul menet közben, hátha megtalálja a zajforrást. Igazság szerint az sem mernénk biztosra mondani, hogy hátulról jön a zaj. A karosszéria fémlemezei nagyon be tudják csapni a fület. Egyéb ötleteink csak "élõben" lennének.

ben | 2006-08-03 13:47

Kipróbáltam a labdás módszert, de sajnos ugyan úgy nyikorog. A szervízben a lebontott kalaptartó burkolatnál is ugyanúgy zörgött. Egyéb ötlet?

steini | 2006-07-31 18:12

Az autó új kora óta csinálja ezeket a dolgokat, nem volt szélvédõ csere. De igazából meglepõdnék ha onnan jönne a hang. Ha csavarodik a kasztni, akkor van ilyen hangja, de kipróbáltam már, hogy odatettem az ujjam miközben nyikorgott és nem csipte oda... a másik zörgés ami olyan mintha valami szétjött volna a müszerfalon belül az pedig teljesen független ettõl

mazda-auto.hu | 2006-07-31 17:00

steini: 1.Volt már szélvédõcsere az autóban? 2. Nagyon sok hármas jár hozzánk, és nem jeleznek hasonló problémát, illetve ami volt azt megoldottuk. 3. Lehet még +2 hangszórót, de érdemesebb a gyári négyet, mondjuk a Mazda3 kiegészítõk cikkünkben látható AudioDesign -ra cserélni. Nagyon tetszett eddig mindenkinek, de nyilván ennél a szintnél is lehet sokkal feljebb is lépni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó