2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


steini | 2006-08-08 00:06

Nekem az utobbi idõben már szinte egyfolytában nyikorog a bal eleje a mûszerfal mögül, ill néha zörög is valami középén szintén valahol belül... Baromira idegesit és még jobban idegesit h senkinek fogalma sincs az okáról...A hónap végén megy szervizbe kuplung szerkezett cseréje miatt, ahhoz állitolag meg kell bontani a mûszerfalat is bal elõl, úgyhogy megpróbálják megtalálni a nyikorgás forrását is...Lehet h megkérem h szétszedett mûszerfallal menjünk néhány kört, hátha akkor megtaláljuk a forrását a dolognak...Jobban idegesit mint bármi más!!

mazda-auto.hu | 2006-08-03 16:39

Nem természetes, hogy zörög, így megoldás is van rá. Pl.: Rezgéscsillapító "bitumen" lap, vagy egyéb a garancia keretein belül elvégzett javítás.

ben | 2006-08-03 14:16

A kalaptartó burkolat alatti ponthegesztett lemez zörög. Álló helyzetben ha a lemezt megnyomkodja akkor nyikorog. Elméletileg a probléma megvan csak nincs rá megoldás.

mazda-auto.hu | 2006-08-03 13:56

Leszedett burkolattal, és lenyitott ülésekkel valaki üljön hátul menet közben, hátha megtalálja a zajforrást. Igazság szerint az sem mernénk biztosra mondani, hogy hátulról jön a zaj. A karosszéria fémlemezei nagyon be tudják csapni a fület. Egyéb ötleteink csak "élõben" lennének.

ben | 2006-08-03 13:47

Kipróbáltam a labdás módszert, de sajnos ugyan úgy nyikorog. A szervízben a lebontott kalaptartó burkolatnál is ugyanúgy zörgött. Egyéb ötlet?

steini | 2006-07-31 18:12

Az autó új kora óta csinálja ezeket a dolgokat, nem volt szélvédõ csere. De igazából meglepõdnék ha onnan jönne a hang. Ha csavarodik a kasztni, akkor van ilyen hangja, de kipróbáltam már, hogy odatettem az ujjam miközben nyikorgott és nem csipte oda... a másik zörgés ami olyan mintha valami szétjött volna a müszerfalon belül az pedig teljesen független ettõl

mazda-auto.hu | 2006-07-31 17:00

steini: 1.Volt már szélvédõcsere az autóban? 2. Nagyon sok hármas jár hozzánk, és nem jeleznek hasonló problémát, illetve ami volt azt megoldottuk. 3. Lehet még +2 hangszórót, de érdemesebb a gyári négyet, mondjuk a Mazda3 kiegészítõk cikkünkben látható AudioDesign -ra cserélni. Nagyon tetszett eddig mindenkinek, de nyilván ennél a szintnél is lehet sokkal feljebb is lépni.

steini | 2006-07-31 16:16

Pusiisti: ha megnyugtat nem egyedi eset, mert ugyan ez a bajoma kocsimmal, sajnos nem hallgatok rádiót csak a nyikorgásokat... kalaptartó + bal elõl müszerfal felöl Isten tudja mi nyikorog amikor éppen nyikorog. Fogalmuk sincsen, nemsokára szétkapják a mûszerfalat kuplung csere miatt és megpróbálják megtalálni az okat, bár nem látok rá esélyt... azt hittem tuti minõséget vettem... A gyári 4 hangszoró mellé be lehet még épiteni valami gyári megoldással 2õt? Ki lehet cserélni a gyáriakat valami minõségire? Van valakinek valami 5lete mire cseréljem?

steini | 2006-07-31 16:11

Ugyan ez a bajom a 3asommal, zörög a kalaptartó, de már én is rájöttem, hogy nem a mûanyag, hanem alatta valami... Most viszont már tudom, hogy ezzel sem tudok mit csinálni. Kezdem lassan belátni, hogy tényleg érdemes bekapcsolni inkább a rádiót... a mûszerfal nyikorgásom még mindig van, SÕT néha valamitõl olyan hang jön a mûszerfal mögül mintha szétjött volna 2 csõ és lötyögne...

mazda-auto.hu | 2006-07-31 14:23

Egy kb. 2cm x2cm x10cm-es fekete kijelzõrõl van szó, így több helyre is el lehet esztétikusan helyezni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó