2025. Március 9. - Franciska

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-07-17 09:10

Empeter - Ha csak a hátsó dobot cseréled az nincs befolyással a motor, illetve egyéb alkatrészek élettartamára.
Pusiisti - 4000 Ft különbség literenként? Az lehetetlen. Arra tudunk gondolni, hogy az egyik még az elõzõ szériás csomagolás lehet.(most ezüstben kapjuk) ABC szerint kell nézni, így az L az újabb. ( néhány betû kimaradt). Amúgy ez az olaj jó választás, ennél jobbat nem nagyon tudunk ajánlani. A zörgés elképzelhetõ, hogy a szélvédõ és a mûszerfal közötti szivacs hiánya, elmozdulása miatt van.

pusiisti | 2006-07-16 13:56

Sziasztok! Sajnos 7000 e. km-nél egyenlõtlen úton, de még néha fékezésnél is nyikorgást, nyekergést hallok a bal oldali oszlopból vagy a hátsó ajtóbol. Ez tipikus hiba vagy ez egyedi eset? Garanciába javítják ezt? Mert nagyon bosszantó.
Másik kérdésem: Melyik API minõsítés magasabb SJ vagy SL?
Mi a külömbség a 2db Mobil 1 Protection Formula 0w40 olaj között egyiknek arany színû flakonja van másiknak ezüst? Árban kb. 4000 e eltérés van a két olaj között. Mazda 3 1.4-be tudtok jobbatt ajánlani?
Válaszotokat elõre is köszönöm.
Pusiisti

empeter | 2006-07-15 21:45

Hello! Szeretnék Mazda3 1.6 Plusline-ra egy univerzális sportdobot felszerelni, de nem tudom, hogy ezek használata a motor élettartamára nincsenek-e káros hatással. Típus specifikus dob (Remus, Sebring) beszerzése anyagi okok miatt sajnos nem lehetséges.

mazda-auto.hu | 2006-07-05 08:26

Nem vesszük kötekedésnek. 1. Akkor az nem lehet 30%-os lejtõ-emelkedõ. Az Alpokban sem találunk közúton 20%-nál meredekebbet. 2. Egész más ha menet közben emelkedik az út, mintha 8-10 órán keresztül áll az autó. 3. Ettõl függetlenül elképzelhetõ, hogy az üzemanyagnyomás tartó szeleppel probléma van.

steini | 2006-07-05 00:47

Nem szeretnék kötekedni, de azért a budai oldalon nem egy utca van ami jóval, de jóval meredekebb, mint az én parkolóm... Nyilvánvaló, hogy nem a tank hátsó részébõl, hanem valahonnan máshonnan szivja a benzint. Ezzel is általában azt kerülik el, h emelkedõn fogyjon ki a benzin...Mármint más autógyárak

mazda-auto.hu | 2006-06-26 09:07

A közutakon egy ilyen 30%-kot is meghaladó emelkedõ nem fordulhat elõ. Az meg fõleg nem, hogy valaki egy napig egy ilyen emelkedõn-lejtõn álljon, üzemképes autóval. Így egyszerûen erre nem készítik fel a tervezõk a személyautókat, szemben egyes terepjárókkal.

steini | 2006-06-25 09:36

Tegnap vettem észre egy újjabb bosszantó hibát: épp elkezdett világitani a benzinjelzõ amikor leálltam a teremgarázsunkba.egy kb 30fokos rámpára kell felállnom. Másnap lemegyek a kocsihoz és nem indult. Le kellett gurulnom a rámpáról és várnom ill. többször inditóznom h elinduljon a motor... És még kb. 8-10 liter lehetett a tankban... Erre senki ne mondja h ez normális... Mi van ha egy ferde utcán parkolsz 10 literrel?? gurulj le fék és kormány nélkül a lejtõ aljáig???Ezzel mit lehet csinálni?

mazda-auto.hu | 2006-06-21 08:50

Megértjük a felháborodásodat. Csak azt tudjuk mondani, hogy elég sok Mazda3 jár hozzánk, de egyiknél sincsenek ezek a problémák, vagy legalábbis nem mondják az ügyfelek, a probaúton pedig nem állunk padkára. Nagyon nehéz megállapítani, hogy honnan jön a hang, a fém akár hátulról is elõre hozza azt, de szinte biztos, hogy meg lehet találni. Azt a kijelentést nem akarjuk minõsíteni, hogy azt mondják, az új kuplungszerkezet is ilyen lesz. A MAZDA3 egy Japánban gyártott japán autó. Csak ismételni tudjuk, nálunk nincsenek problémák, reméljük a tied is elõbb-utóbb megoldódik!

steini | 2006-06-20 23:58

Korábban irtam, hogy a 3-asomban bal elöl a mûszerfal környékérõl nyikorgás hallható egyenletlen úton, ill amikor padkára állok fel, mintha csavarodna a kasztni és valami feszülne... Elvittem garanciális javitásra, egész napra a szervizben hagytam más apró hibákkal egyetemben. A szerelõvel megtett tesztkör után õ azt mondta h szerinte nem is mûanyag adja a hangot, hanem fém... Hát mit mondjak, fogalmuk sem volt h mi lehet az és persze nem is tudták megjavitani... Normális ez egy 5e km-t futott aztónál??? Most már a kalaptartóm (4ajtós, tehát az egész mûanyag) is folyamatosan zörög/nyikorog, a kuplungpedáll kattog félúton... Hová vezet ez? Nincs valakinek ötlete a nyikorgásra. Engem eszméletlenül dühit és zavar a dolog és elfogadhatatlannak tartom, hogy nem tudják megjavitani. A kuplungpedál kattogása miatt meg a fél autót szét akarják szedni, mert állitólag ki kell cserélni az egész kuplung szerkezetet... De már elõre megnyugtattak, hogy nem fodja az új sem sokáig birni / le akartak beszélni a cserérõl... Azt hittem japán autót vettem...

mazda-auto.hu | 2006-06-19 15:50

Nem egyezik meg a vezérlõegységük, már ha azt nevezhetjük chipnek. : )

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó