2025. Április 28. Hétfő - Valéria

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-07-18 08:29

Amennyiben nem volt még karambolos az autó, illetve nem volt ez a rész bolygatva, vagy nem volt szélvédõcsere, akkor mindenképpen garanciális a javítás.

pusiisti | 2006-07-18 01:18

Köszönöm a választ. (4 liter-nél ennyi a külömbség.) Egyébként a nyikorgást garanciálisan megcsinálják?
Pusiisti

mazda-auto.hu | 2006-07-17 09:10

Empeter - Ha csak a hátsó dobot cseréled az nincs befolyással a motor, illetve egyéb alkatrészek élettartamára.
Pusiisti - 4000 Ft különbség literenként? Az lehetetlen. Arra tudunk gondolni, hogy az egyik még az elõzõ szériás csomagolás lehet.(most ezüstben kapjuk) ABC szerint kell nézni, így az L az újabb. ( néhány betû kimaradt). Amúgy ez az olaj jó választás, ennél jobbat nem nagyon tudunk ajánlani. A zörgés elképzelhetõ, hogy a szélvédõ és a mûszerfal közötti szivacs hiánya, elmozdulása miatt van.

pusiisti | 2006-07-16 13:56

Sziasztok! Sajnos 7000 e. km-nél egyenlõtlen úton, de még néha fékezésnél is nyikorgást, nyekergést hallok a bal oldali oszlopból vagy a hátsó ajtóbol. Ez tipikus hiba vagy ez egyedi eset? Garanciába javítják ezt? Mert nagyon bosszantó.
Másik kérdésem: Melyik API minõsítés magasabb SJ vagy SL?
Mi a külömbség a 2db Mobil 1 Protection Formula 0w40 olaj között egyiknek arany színû flakonja van másiknak ezüst? Árban kb. 4000 e eltérés van a két olaj között. Mazda 3 1.4-be tudtok jobbatt ajánlani?
Válaszotokat elõre is köszönöm.
Pusiisti

empeter | 2006-07-15 21:45

Hello! Szeretnék Mazda3 1.6 Plusline-ra egy univerzális sportdobot felszerelni, de nem tudom, hogy ezek használata a motor élettartamára nincsenek-e káros hatással. Típus specifikus dob (Remus, Sebring) beszerzése anyagi okok miatt sajnos nem lehetséges.

mazda-auto.hu | 2006-07-05 08:26

Nem vesszük kötekedésnek. 1. Akkor az nem lehet 30%-os lejtõ-emelkedõ. Az Alpokban sem találunk közúton 20%-nál meredekebbet. 2. Egész más ha menet közben emelkedik az út, mintha 8-10 órán keresztül áll az autó. 3. Ettõl függetlenül elképzelhetõ, hogy az üzemanyagnyomás tartó szeleppel probléma van.

steini | 2006-07-05 00:47

Nem szeretnék kötekedni, de azért a budai oldalon nem egy utca van ami jóval, de jóval meredekebb, mint az én parkolóm... Nyilvánvaló, hogy nem a tank hátsó részébõl, hanem valahonnan máshonnan szivja a benzint. Ezzel is általában azt kerülik el, h emelkedõn fogyjon ki a benzin...Mármint más autógyárak

mazda-auto.hu | 2006-06-26 09:07

A közutakon egy ilyen 30%-kot is meghaladó emelkedõ nem fordulhat elõ. Az meg fõleg nem, hogy valaki egy napig egy ilyen emelkedõn-lejtõn álljon, üzemképes autóval. Így egyszerûen erre nem készítik fel a tervezõk a személyautókat, szemben egyes terepjárókkal.

steini | 2006-06-25 09:36

Tegnap vettem észre egy újjabb bosszantó hibát: épp elkezdett világitani a benzinjelzõ amikor leálltam a teremgarázsunkba.egy kb 30fokos rámpára kell felállnom. Másnap lemegyek a kocsihoz és nem indult. Le kellett gurulnom a rámpáról és várnom ill. többször inditóznom h elinduljon a motor... És még kb. 8-10 liter lehetett a tankban... Erre senki ne mondja h ez normális... Mi van ha egy ferde utcán parkolsz 10 literrel?? gurulj le fék és kormány nélkül a lejtõ aljáig???Ezzel mit lehet csinálni?

mazda-auto.hu | 2006-06-21 08:50

Megértjük a felháborodásodat. Csak azt tudjuk mondani, hogy elég sok Mazda3 jár hozzánk, de egyiknél sincsenek ezek a problémák, vagy legalábbis nem mondják az ügyfelek, a probaúton pedig nem állunk padkára. Nagyon nehéz megállapítani, hogy honnan jön a hang, a fém akár hátulról is elõre hozza azt, de szinte biztos, hogy meg lehet találni. Azt a kijelentést nem akarjuk minõsíteni, hogy azt mondják, az új kuplungszerkezet is ilyen lesz. A MAZDA3 egy Japánban gyártott japán autó. Csak ismételni tudjuk, nálunk nincsenek problémák, reméljük a tied is elõbb-utóbb megoldódik!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó