2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
steini | 2006-06-20 23:58
Korábban irtam, hogy a 3-asomban bal elöl a mûszerfal környékérõl nyikorgás hallható egyenletlen úton, ill amikor padkára állok fel, mintha csavarodna a kasztni és valami feszülne... Elvittem garanciális javitásra, egész napra a szervizben hagytam más apró hibákkal egyetemben. A szerelõvel megtett tesztkör után õ azt mondta h szerinte nem is mûanyag adja a hangot, hanem fém... Hát mit mondjak, fogalmuk sem volt h mi lehet az és persze nem is tudták megjavitani... Normális ez egy 5e km-t futott aztónál??? Most már a kalaptartóm (4ajtós, tehát az egész mûanyag) is folyamatosan zörög/nyikorog, a kuplungpedáll kattog félúton... Hová vezet ez? Nincs valakinek ötlete a nyikorgásra. Engem eszméletlenül dühit és zavar a dolog és elfogadhatatlannak tartom, hogy nem tudják megjavitani. A kuplungpedál kattogása miatt meg a fél autót szét akarják szedni, mert állitólag ki kell cserélni az egész kuplung szerkezetet... De már elõre megnyugtattak, hogy nem fodja az új sem sokáig birni / le akartak beszélni a cserérõl... Azt hittem japán autót vettem...
mazda-auto.hu | 2006-06-19 15:50
Nem egyezik meg a vezérlõegységük, már ha azt nevezhetjük chipnek. : )
empeter | 2006-06-19 12:55
Az 1.6 benzines chipje helyettesíthetõ-e a 2.0 chipjével? És ha igen, jár-e teljesítmény növekedéssel?
mazda-auto.hu | 2006-06-13 09:03
Talán még egy, másfél hónap.
kyru74 | 2006-06-12 22:06
Szia a Mazda3 2006-os ráncfelvarrott modelje mikor fog meg érkezni?
mazda-auto.hu | 2006-06-07 15:41
Ez az általunk forgalmazott tuningra értendõ. A szélvédõ: Így a legjobb! A gyári üveg tapasztalataink szerint sokkal jobban ellenáll a kõfelverõdéseknek. Reméljük egyébként az ilyen biztosítós kárfelvevõ-szervíz összefonódások minél elõbb napvilágra kerülnek, és véget vetnek nekik.
mazda-auto.hu | 2006-06-07 15:32
Nem mérhetõ. Csak viszonyításul, egy a két szervíz között nem ellenõrzött, és esetleg emiatt a nívópálca minimum jelzése alatti olajszint jobban károsítja a motort. Kettes szabály: Egy-egy "hajtós" vezetés után nem szabad azonnal leállítani a motort. 1 perc járatás, és a turbó is egészséges marad.
ben | 2006-06-07 14:06
A chip tuning 16CDnél mennyivel csökkentheti a motor élettartamát?
ben | 2006-06-07 14:05
Csak utángyártott szélvédõt (30eFt)forgalmaz az a bizonyos cég, szóval inkább kifizetem a 10%-os önrészt a gyárira.
mazda-auto.hu | 2006-06-06 10:18
Az árakhoz "lelki felkészítésként" annyit, hogy minél idõsebb egy autó, annál magasabbak a ritkán igényelt alkatrészek árai, melyek közé tartozik a gyári alufelni, és a hátsó spoiler is.
A 13 collos gyári alufelni: 73.980.-, a hátsó spoiler gyárilag fényezve: 253.800.-