2025. Március 9. - Franciska

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-05-29 13:38

Az tényleg nem normális, át kellene nézni az autót, valami eltérés biztosan akad valahol a "gyári állapottól".

steini | 2006-05-29 13:14

Azért az nem normális, hogy ha felállok egy pár centis padkára akkor csavarodjon a kasztni vagy nyikorogjon bármi is... nem arról van szó, hogy olyan magasra állok h az egyik kerék már a levegõben lóg...

mazda-auto.hu | 2006-05-29 12:16

Elvileg tényleg kismértékû torziós kasztni mozgásra utal a probléma, és nyilván a hidegebb-merevebb mûanyagok kevésbé idomulnak ehhez. Még az ötajtós Mazda3 karosszéria torziós merevsége is átlagon felüli, így nehéz elképzelni, hogy minden rendben van. Túl nagy terhelésbeli különbség a kerekek között egyébként okozhat megengedett minimális karosszéria-torzulást, mely viszont nagyon zavaró hangokat eredményez.

steini | 2006-05-29 10:43

ugy figyeltem meg inkább akkor csinálja amikor hideg a mûszerfal vagy be van kapcsolva a légkondi. Ha a napon állt, akkor nem nagyon szokta csinálni. Olyan mintha a kasztni csavarodna és ezért zörögnev nyikorogna valami a mûszerfalban... eléggé idegesitõ

mazda-auto.hu | 2006-05-29 10:20

mazdasjopek - Jó választás, tökéletes védelem a motornak!
steini - Egyedi esetrõl lehet szó, nem tudunk hasonlóról. Mindenképpen át kellene nézni az autót. Azért megkérdezünk néhány 3-as tulajdonost, tapasztaltak-e hasonlót.

steini | 2006-05-27 18:50

Van valami ötlet erre a dologra: az utobbi idõben elkezdett valami nyekeregni a mûszerfalban (mintha mögötte lenne) akkor amikor nics mind a 4 kerék egy szinten (pl járdára felállás).Ez most már odáig fajult, hogy már máskor is csinálja, elég gyakran és zavaróan, fõleg a vezetõ oldalán... Nincs valami ötlet, hogy mi okozhatja? Szintén idegesit, hogy a kalaptartó környékéröl is elõjött valami nyikorgás... Azért vagyok mérges, mert 4000km-t futott az autóm, relativ jó utakon, megkimélve... Elõre is köszönöm a választ.

mazdasjopek | 2006-05-27 08:38

Sziasztok!
Mi a véleményetek Mobil 1: Protection Formula 0W-40 olajról Mazda 3 benzineshez jó választás?

mazda-auto.hu | 2006-05-25 08:37

Nem, olyan mintha mindig "érdes", új aszfaltburkolaton mennél.

steini | 2006-05-24 20:19

Árt ez az autónak valamilyen formában?

mazda-auto.hu | 2006-05-24 12:25

steini- Változhat, de nem fog már megszûnni.
pusiisti - Hangszórójel-RCA átalakító már akár 1500.-Ft-ért is kapható, de a drágábbak is max 5000.-Ft-ba kerülnek. AutóHiFi szaküzletekben, vagy nálunk kapható, rendelhetõ. A gyári erõsítõ 4x25W Max teljesítményû, a gyári hangszórók helyére 5x7 collos oválhangszórók rakhatók be. (A kerek rács ellenére oválok vannak az ajtókban.) Koaxiális hangszórónk pl.: AudioDesign 8900.-Ft-ért/pár, komponens szett Rainbow külön magasakkal, keresztváltóval olyan 32000.-/pár. A piacon fellelhetõ bármelyik 5x7-es hangszórót viszonylag jól meg tudja hajtani a gyári fejegység.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó