2025. Április 28. Hétfő - Valéria
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 teszt.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Vezérműszíj csere akció!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
steini | 2006-05-24 20:19
Árt ez az autónak valamilyen formában?
mazda-auto.hu | 2006-05-24 12:25
steini- Változhat, de nem fog már megszûnni.
pusiisti - Hangszórójel-RCA átalakító már akár 1500.-Ft-ért is kapható, de a drágábbak is max 5000.-Ft-ba kerülnek. AutóHiFi szaküzletekben, vagy nálunk kapható, rendelhetõ. A gyári erõsítõ 4x25W Max teljesítményû, a gyári hangszórók helyére 5x7 collos oválhangszórók rakhatók be. (A kerek rács ellenére oválok vannak az ajtókban.) Koaxiális hangszórónk pl.: AudioDesign 8900.-Ft-ért/pár, komponens szett Rainbow külön magasakkal, keresztváltóval olyan 32000.-/pár. A piacon fellelhetõ bármelyik 5x7-es hangszórót viszonylag jól meg tudja hajtani a gyári fejegység.
pusiisti | 2006-05-24 12:01
(mazda_3)Köszi az elõzõ választ.
Lenne még egy pár kérdésem:
Van olyan jelátalakító ami a gyári hangszórókimenetet kiváló minõségü vonalkimenetté alakítja?
Ha igen mennyibe kerül és hol lehet kapni?
A gyári cd mekkora teljesítményû hangszórót tud meghajtani? És mekkora fér el átalakítás nélkül?
Tudnátok ajánlani valamit ami jobban szól a gyárinál?
Elõre is köszi
István
steini | 2006-05-24 11:26
És elképzelhetõ, hogy megszünik egy idõ után, ha tovább kopott a gumi? Köszi a válaszokat!!
mazda-auto.hu | 2006-05-24 11:04
Ha 60-70-es tempó felett megszûnik a rezgés, akkor nem okoz fokozott terhelést az alkatrészeknek.
steini | 2006-05-24 10:11
Rosszat tesz a kocsinak? Ez a legfontosabb. Annyira nem zavaró. Javulhat egy idõ után, vagy ez már csak ilyen lesz?
mazda-auto.hu | 2006-05-24 10:09
Ha nagyon zavar a nagyobb zaj és a rezgés, akkor csak cserélni lehet.
steini | 2006-05-24 09:43
Mit tudok csinálni a gumikkal? Le kell cserélnem?
mazda-auto.hu | 2006-05-24 08:51
OLAJ (berry,pusiisti): A Mobil Super FE Special 5w-30 nem teljesen szintetikus olaj, elsõsorban a Ford Zetec motorokhoz lett kifejlesztve, jó olaj, de kár lenne a szintetikus olajok néhány elõnyösebb tulajdonságáról lemondani. A Mobil-1 ESP Formula 5w-30 árába bele van építve, hogy kompatibilis a legtöbb dízel-részecskeszûrõvel (kivéve Mazda6, ebben tilos), más tekintetben nem tud többet (sõt) a 0w-30-as, vagy a 0w-40-es Mobil-1 Super Syn-nél. Bár a gyári ajánlás nem ír 0w, hanem 5w-tõl indít, semmiképpen nem kell tõle megijedni, a 0w-s jobb hidegindítási tulajdonságokkal rendelkezik. A hidegindítási fázis pedig éppen az, ami a legnagyobb kopást okozza. Nem mûszaki indoka van annak, hogy nem szerepel a 0w a gyári elõírásban! Azaz mi a 0w-30 Mobil-1 -et, vagy a 0w-40 M-1 -et javasoljuk, és használjuk minden Mazda3 -as motorjába.
FELNI (Steini): Tény, hogy a szélesebb, és peresebb gumi miatt egyes helyzetekben valamivel nagyobb a csapágyak terhelése, de nem mondhatjuk, hogy a 17"-os autókon sûrûbben kellene csapágyat cserélnünk.A gyár miért szerelné ilyen kerékkel az autóit, ha nem tudná garantálni a megbízhatóságot?
FEJEGYSÉG (pusiisti): A gyári fejegység elektronikájának egyes elemei közösek a fûtés-szellõzéssel, ezért nem egyszerû cserélni. Elérhetõ egyébként ezt is áthidaló középkonzol DIN -es hellyel, de nem olcsó. Egyszerûbb lent a fejegység alatti részen(hamutartó) kialakítani egy helyet, vagy szintén gyártanak a (navigáció) fenti helyre DIN rekeszes cseredarabot (az árának, illetve az elérhetõségnek utána kellene néznünk).
berry | 2006-05-24 06:22
Hello! A motorolajjal kapcsolatban kérnék tanácsot: két típust néztem ki és nem tudom, hogy melyiket vegyem meg: 1. Mobil Super FE Special 5W-30 2. Mobil 1 ESP Formula 5W-30 A viszkozitás tekintetében azonos a kettõ, viszont a második jóval drágább. Amibe kellene: mazda 3 GT (2.0i). Úgy tudom, hogy sok szerviz dolgozik a Mobil Super FE Special 5W-30-al, viszont nem tudom, hogy a drágább olaj is megfelelõ e ill. ér e annyival többet. Természetesen nem az ár alapján szeretnék dönteni, tehát ha megfelelõ és valóban jobb olaj, akkor rászánom az összeget, viszont túllõni sem szeretnék a célon. :)