2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


noobi97 | 2016-11-29 14:11

Sziasztok

 

Az elmúlt héten lettem egy Mazda 3 1.6 dizel tulaja. Nagyon szeretem, ahogy olvastam tudtok nekem segíteni kicsit jobban megismerni az autó előtörténetét. JMZBK14Y261326188 az alvászszáma, megkérdezhetem, hogy mit lehet tudni az autóról? E-mailben át tudom küldeni az adásvételit is, hogy biztosan az enyém :)

Több dolog megoldására már ráleltem a forum olvasása után, viszont sajnos egyre még nem. Olyan furcsaságot csinál az autó, hogy 2000 fordulat felett olyan mintha gázd adnék, majd elvenném, csinálja 3-6 percig majd megint tökéletesen megy, ilyenkor furcsa hang is jőn az autó elejétől. Mi lehet a probléma?

fag | 2016-11-25 11:50

tisztelt Uram!

Még egy kis segítségre lenne szükségem.

A mazdám bicskakulcsa elhunyt sajnos:(

És azt szeretném kérdezni, hogy a VISTEON:41521 KULCS kiváltható e aVISTEON:41781-es számü kulcsal.

Elóre is köszönöm F.A.G.

fag | 2016-11-21 18:55 szviktor87 részére

az ablak tökéletes lett köszönöm a tanácsot tisztelettel F:A:G:

fag | 2016-11-21 18:15 szviktor87 részére

Nagyon szépen köszönöm ki fogom próbálni.

szviktor87 | 2016-11-21 17:17 fag részére

Kedves fag!

Az ablakemelés egyszerüen orvosolható.Ùjra kell tanítani az ajtókat!Külön-külön ,minden egyes ajtónál a saját gombjával lehúzod az ablakot, lenyomva tartod a gombot pár mp-ig(hallani fogsz egy halk kattanást).Majd ugyanezt vissza.Felhuzod-nyomvatartod..stb.Ezt mindhárom ajtónál megcsinálod, utana müködni fog a vezetöülésböl is.

Az izzításban nem tudok segíteni :S

Üdv Viktor

fag | 2016-11-21 12:29

Kedves Szakértő Úr!

van egy 3-as mazdám 2006 évjárat és lemerült az akku és azóta nem működik az ablakemelő csak a kormány melletti.Minden ajtón a saját gombja viszi az ablakokat.Ezenkívül még nincs izzítás csak ha hőgombáról lehúzom a csatlakozót kérem valaki segítsen!

Köszönöm

sanyo21 | 2016-11-17 21:42

Kedves Gábor!

Igen cserélve lett a nyomás átalakító. Ami nekem furcsa ebben a dologban, hogy direktben a vákuumpumpán mérve -900mBar a “nyomás” magán a nyomás átalakító wastgate-nek leadott szárán pedig már csak -500mBar (a régi és az új ugyanígy viselkedik vákuumcsövek lecserélve), alapjáraton mérve ezeket. Folyamatosan enged el némi vákuumot. Esetleg valaki ha meg tudná nekem mondani ez a -500mBar helyes érték-e annak nagyon örülnék. Én is a vákuumrendszerre gyanakszom de nem találok hibás részt, hacsak nem mindkét nyomásátalakító hibás.

Pet | 2016-11-17 12:47

 

Sziasztok! Mazda 3 Sport1.4i TE (2007) középkozoli kijelzője pár napja időnként változó fényerősséget  produkál (rendszertelen időközönként majdnem teljesen elsötétül). Ezt a ‘hunyorgást’ semmelyik másik műszer, illetve külső- vagy belső világítás nem produkálja. Van esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a háttérben? Köszönöm

GáborMolnár | 2016-11-17 06:23 sanyo21 részére

Szia.

Az alábbi linken találsz egy nyomásátalakítót ez egy mágnes szelep amit az ecu szabályoz impulzus szélesség modulációval.Ez össze van kötve a vákuum szivattyuval egy kis puffer tartályon keresztül majd megy a turbó labdájára a harmadik kis pöcök pedig csövön keresztül a motortérben szűrővel a végén “lóg” légköri nyomáson.Ez a szelep is volt cserélve?Ez tud olyat csinálni ha elromlik hogy éppen nem nyit vagy nem zár le és akkor jön a turbó tultöltés vagy a nem töltés.Nekem pl. tul töltésem volt.Alulról látod a szelepet homlokfalra van csavarozva.

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.00968.04.0&brand=PIERBURG

sanyo21 | 2016-11-16 08:58

Elnézést annyi még az előző történetherz, hogy MAF, MAP szenzor is cserélve lett. Maximális szállított légmennyiség 1,9Bar turbónyomásnál nem haladja meg a 67-70g/s -ot. Alapjárati szállított légmennyiség 8g/s. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó