2025. Április 19. Szombat - Emma
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
kiralyzo84 | 2016-11-29 18:54
Jó napot !!
Nekem egy Mazda 3 1.6 benzinesem van ,2004 kiadás .
Az lenne a problémám hogy olajcsere után ,hideg indításkor kopog a motor ,olyan mintha szelepes lenne ),de csak adddig amíg fel megy a vízhőmérsékletem ,utánna abba hadja .190.000 km és A.Z. Meisterteile 10w40 olajat raktak bele.
A másik próbléma hogy a jobb oldali A oszlopban nagyon hangosan kopog valami ,hogya tudnám levenni a takaró müanyagot ?
Illetve még lenne egy olyan hogy a vezető oldali ablak nem olyan mint a többi m,megnyomom a gombot és csak addig megy míg nyomom felfelé ugyan az a jelenség ,ez ha jól tudom nem tanítás kérdése,vagy igen ? Illetve ha le van húzva az ablak akkor zörög kopog ,olyan mintha laza nenne maga az üveg .
És még egy kérdés a jobb anyos ablak amikor felhuzom elindul felfelé automatán ahogy kell ,de egyszer csak vissza le megy ,amikor simán próbálom nem autómatán akkor is ezt csinálja ,csak ugy tudom felhuzni ha cm ként huzom fel …
Nagyon meg köszönném ha ezekre a probrémákra tudna nekem javasolni valamit !!
Előre is köszönö a válaszát !!
mazda-auto.hu | 2016-11-29 14:54 noobi97 részére
Nem szerepel az autó a DSR-ben. Látatlanba nehéz megoldani a problémát, ez is több dologra vezethető, nyomásszabályzó, befecskendező, rail cső, solenoid szelep...
mazda-auto.hu | 2016-11-29 14:41 fag részére
Nem helyettesíthető
noobi97 | 2016-11-29 14:11
Sziasztok
Az elmúlt héten lettem egy Mazda 3 1.6 dizel tulaja. Nagyon szeretem, ahogy olvastam tudtok nekem segíteni kicsit jobban megismerni az autó előtörténetét. JMZBK14Y261326188 az alvászszáma, megkérdezhetem, hogy mit lehet tudni az autóról? E-mailben át tudom küldeni az adásvételit is, hogy biztosan az enyém :)
Több dolog megoldására már ráleltem a forum olvasása után, viszont sajnos egyre még nem. Olyan furcsaságot csinál az autó, hogy 2000 fordulat felett olyan mintha gázd adnék, majd elvenném, csinálja 3-6 percig majd megint tökéletesen megy, ilyenkor furcsa hang is jőn az autó elejétől. Mi lehet a probléma?
fag | 2016-11-25 11:50
tisztelt Uram!
Még egy kis segítségre lenne szükségem.
A mazdám bicskakulcsa elhunyt sajnos:(
És azt szeretném kérdezni, hogy a VISTEON:41521 KULCS kiváltható e aVISTEON:41781-es számü kulcsal.
Elóre is köszönöm F.A.G.
fag | 2016-11-21 18:55 szviktor87 részére
az ablak tökéletes lett köszönöm a tanácsot tisztelettel F:A:G:
fag | 2016-11-21 18:15 szviktor87 részére
Nagyon szépen köszönöm ki fogom próbálni.
szviktor87 | 2016-11-21 17:17 fag részére
Kedves fag!
Az ablakemelés egyszerüen orvosolható.Ùjra kell tanítani az ajtókat!Külön-külön ,minden egyes ajtónál a saját gombjával lehúzod az ablakot, lenyomva tartod a gombot pár mp-ig(hallani fogsz egy halk kattanást).Majd ugyanezt vissza.Felhuzod-nyomvatartod..stb.Ezt mindhárom ajtónál megcsinálod, utana müködni fog a vezetöülésböl is.
Az izzításban nem tudok segíteni :S
Üdv Viktor
fag | 2016-11-21 12:29
Kedves Szakértő Úr!
van egy 3-as mazdám 2006 évjárat és lemerült az akku és azóta nem működik az ablakemelő csak a kormány melletti.Minden ajtón a saját gombja viszi az ablakokat.Ezenkívül még nincs izzítás csak ha hőgombáról lehúzom a csatlakozót kérem valaki segítsen!
Köszönöm
sanyo21 | 2016-11-17 21:42
Kedves Gábor!
Igen cserélve lett a nyomás átalakító. Ami nekem furcsa ebben a dologban, hogy direktben a vákuumpumpán mérve -900mBar a “nyomás” magán a nyomás átalakító wastgate-nek leadott szárán pedig már csak -500mBar (a régi és az új ugyanígy viselkedik vákuumcsövek lecserélve), alapjáraton mérve ezeket. Folyamatosan enged el némi vákuumot. Esetleg valaki ha meg tudná nekem mondani ez a -500mBar helyes érték-e annak nagyon örülnék. Én is a vákuumrendszerre gyanakszom de nem találok hibás részt, hacsak nem mindkét nyomásátalakító hibás.