2024. December 23. Hétfő - Viktória
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
MAZDA MPV 2008.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Díjnyertes Mazda i-stop.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
noobi97 | 2016-11-29 14:11
Sziasztok
Az elmúlt héten lettem egy Mazda 3 1.6 dizel tulaja. Nagyon szeretem, ahogy olvastam tudtok nekem segíteni kicsit jobban megismerni az autó előtörténetét. JMZBK14Y261326188 az alvászszáma, megkérdezhetem, hogy mit lehet tudni az autóról? E-mailben át tudom küldeni az adásvételit is, hogy biztosan az enyém :)
Több dolog megoldására már ráleltem a forum olvasása után, viszont sajnos egyre még nem. Olyan furcsaságot csinál az autó, hogy 2000 fordulat felett olyan mintha gázd adnék, majd elvenném, csinálja 3-6 percig majd megint tökéletesen megy, ilyenkor furcsa hang is jőn az autó elejétől. Mi lehet a probléma?
fag | 2016-11-25 11:50
tisztelt Uram!
Még egy kis segítségre lenne szükségem.
A mazdám bicskakulcsa elhunyt sajnos:(
És azt szeretném kérdezni, hogy a VISTEON:41521 KULCS kiváltható e aVISTEON:41781-es számü kulcsal.
Elóre is köszönöm F.A.G.
fag | 2016-11-21 18:55 szviktor87 részére
az ablak tökéletes lett köszönöm a tanácsot tisztelettel F:A:G:
fag | 2016-11-21 18:15 szviktor87 részére
Nagyon szépen köszönöm ki fogom próbálni.
szviktor87 | 2016-11-21 17:17 fag részére
Kedves fag!
Az ablakemelés egyszerüen orvosolható.Ùjra kell tanítani az ajtókat!Külön-külön ,minden egyes ajtónál a saját gombjával lehúzod az ablakot, lenyomva tartod a gombot pár mp-ig(hallani fogsz egy halk kattanást).Majd ugyanezt vissza.Felhuzod-nyomvatartod..stb.Ezt mindhárom ajtónál megcsinálod, utana müködni fog a vezetöülésböl is.
Az izzításban nem tudok segíteni :S
Üdv Viktor
fag | 2016-11-21 12:29
Kedves Szakértő Úr!
van egy 3-as mazdám 2006 évjárat és lemerült az akku és azóta nem működik az ablakemelő csak a kormány melletti.Minden ajtón a saját gombja viszi az ablakokat.Ezenkívül még nincs izzítás csak ha hőgombáról lehúzom a csatlakozót kérem valaki segítsen!
Köszönöm
sanyo21 | 2016-11-17 21:42
Kedves Gábor!
Igen cserélve lett a nyomás átalakító. Ami nekem furcsa ebben a dologban, hogy direktben a vákuumpumpán mérve -900mBar a “nyomás” magán a nyomás átalakító wastgate-nek leadott szárán pedig már csak -500mBar (a régi és az új ugyanígy viselkedik vákuumcsövek lecserélve), alapjáraton mérve ezeket. Folyamatosan enged el némi vákuumot. Esetleg valaki ha meg tudná nekem mondani ez a -500mBar helyes érték-e annak nagyon örülnék. Én is a vákuumrendszerre gyanakszom de nem találok hibás részt, hacsak nem mindkét nyomásátalakító hibás.
Pet | 2016-11-17 12:47
Sziasztok! Mazda 3 Sport1.4i TE (2007) középkozoli kijelzője pár napja időnként változó fényerősséget produkál (rendszertelen időközönként majdnem teljesen elsötétül). Ezt a ‘hunyorgást’ semmelyik másik műszer, illetve külső- vagy belső világítás nem produkálja. Van esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a háttérben? Köszönöm
GáborMolnár | 2016-11-17 06:23 sanyo21 részére
Szia.
Az alábbi linken találsz egy nyomásátalakítót ez egy mágnes szelep amit az ecu szabályoz impulzus szélesség modulációval.Ez össze van kötve a vákuum szivattyuval egy kis puffer tartályon keresztül majd megy a turbó labdájára a harmadik kis pöcök pedig csövön keresztül a motortérben szűrővel a végén “lóg” légköri nyomáson.Ez a szelep is volt cserélve?Ez tud olyat csinálni ha elromlik hogy éppen nem nyit vagy nem zár le és akkor jön a turbó tultöltés vagy a nem töltés.Nekem pl. tul töltésem volt.Alulról látod a szelepet homlokfalra van csavarozva.
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.00968.04.0&brand=PIERBURG
sanyo21 | 2016-11-16 08:58
Elnézést annyi még az előző történetherz, hogy MAF, MAP szenzor is cserélve lett. Maximális szállított légmennyiség 1,9Bar turbónyomásnál nem haladja meg a 67-70g/s -ot. Alapjárati szállított légmennyiség 8g/s.