2024. December 24. Kedd - Ádám, Éva

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MANE | 2016-09-23 17:06 GáborMolnár részére

Kedves Gabor ,ha megkerhetlek ra ,egy kicsit reszletezned a dolgokat ,hatha en is meg tudom csinalni.Milyen motort es mennyire kell szetszedni,es milyen haromszogu muanyagrol beszelsz es az hol van?Koszi.

GáborMolnár | 2016-09-23 15:41 Laci29 részére

Nekem is megvolt ez a probléma könnyen orvosolható igaz kell egy kis forrasztási tudás hozzá, mert a motort kissé szét kell szedni és be kell a csapágyát portalanítás után olajozni (WD40) és nem kell szétszedni a műszerfalat. Az a háromszög alakú műanyag elem melyen a ventilátor van az ki pattintható.Mióta kitakarítottam közel egy éve azóta hangtalan.

MANE | 2016-09-23 12:32 Laci29 részére

Nem te vagy az elso aki hasonlo problemaja volt-maskulonben nallam is eszreveheto ez a jelenseg.A valasz a szakitol az volt hogy a belso levego homero ventilatora csapja a “zajt”.Meg lehet szokni,amugy az egesz muszerfalt szet kell szedni es nem biztos hogy nem kezdodik ujra.Lehet hogy neked is valaszol majd egy Szaki,vard meg.

Laci29 | 2016-09-23 09:36

Sziasztok!

Vettünk 1 hete egy mazda 3-at..nagyon szép,nagyon jo, amennyire nem akartam,most annyira élevezem a vezetést a kényelmet a szinte néma futómüvet :) Kicsit a menetzaj zavar,de ez lehet a gumi is.

Viszont (!) 2 napja észrevettem valamit ami zavar….”hideg” inditásnál gyjtásra rakom az autot és egy folyamatos bugást hallok a müszerfalbol...hiába forditom vissza a kulcsot és ujra,akkor is hallom… Inditás után már nem vagyok benne biztos,hogy hallom,vagy csak hallani akarom. Viszont ha megyek vele után pl (4-5 km) és le állitom,majd ujra inditom,már nincs hang. De,ha el telik 1-2-3 ora mig ujra megyek vele,megint gyujtáson hallom ezt a folyamatos bugást. Kicsit olyan mint mikor az ember egy magasfeszültésgü tarfo mellett áll. Tudna valaki segiteni ebben? Vagy valaki aki tapasztalt már ilyet?

Elöre is köszönöm,és bocsi az ékezetekért,de német a bill,és nincs kedvem keresgetni...

ncs | 2016-09-20 07:55 ncs részére

Közben meglett a hiba, ahogy a lenti levélben is írtam a hamutartó izzója volt a bűnös. Csere után helyreállt villogás sípolás teljesen normálisan működik.

Azért valaki válaszolja meg nekem, kiég egy izzó és zárlatot csinála az ok, de ha eltávolítom , azaz bontom az áramkört(esetleges tzárlatot) hogy lehet az hogy megzakkan a rendszer? És addig még nem cserélem ki az izzót a lent említett módon viselkedik? Lassan 10 éve megvan az autó, eddig még nem volt semmi baja a kocsinak, olaj szűrő csere stb.. Ennyi. De ez most érdekes volt...

ncs | 2016-09-18 20:50

Szép Estét!

Mazda 3 1.6 dízel 90LE 2007 évjáratú autómnál a következő hiba jelentkezett. Az autó lekapcsolása után(kulcs ki, lámpa le) a műszerfal folyamatosan villog, illetve a sípol(mintha a lámpát nem kapcsoltam volna le). Ajtó becsukása után is villog a műszerfal. Előzmény amit észleltem: Nem világított az autó jobb tompított fényszórója, menet közben néha felvillant a rádió lcd háttérvilágítása(nem volt bekapcsolva). Szivargyújtó és hamutartó izzója kiégett, amit kivettem, de még újat nem tettem a helyére. Ettől a jobb tompított fényszoró újra világítani kezdett :)(szóval valmi gátolta, a spórolós vezeték? negatív vezeték vezérlése?). Belső biztosíték dobozban a 82es 7.5A es biztosíték kiégett amit cseréltem. A villogás és sípolás továbbra is megvan lekapcsolt állapotnál nyitott ajtónál, csukottnál csak villog.Biztosíték csere után menet közben a műszerfal háttérvilágíásának fényerejét lehet szabályozni, működik. előtte villogot, meg össze vissza működött. Az autó menet közben jól működik, semmi rendellenesség. Aksit néztem, nem merült le(megmértem 12,7V álló állapotban, bekapcsolt motornál a generátor emelte 14,1V). Biztos, hogy köze volt a hamutartó kiégett lámpájának mert mikor még benne volt ütögetésre hol megjavult a villogás hol újrakezdődött. Kérem ha tudnak valami ötletet adni, segítsenek. Köszönöm szépen.

mazda-auto.hu | 2016-09-12 14:28 kiralyzo84 részére

A gázadásra történő jobbra húzás futómű problémára utal, mindenképpen ellenőriztetni kellene, főleg a lengőkar szilentjeit. A nehéz kormányhoz szintén a szervóolaj cseréjét javasolnánk első körben.A klíma lefagyással kapcsolatban jármű klímáshoz kellene vinni az autót és a gázt lecserélni, hogy az új gázzal is produkálja-e a hibát. Előtte ellenőrizni kellene a két hűtő közötti részt, hogy nincs-e nagyon eltömődve, ha igen, akkor ki kellene takarítani.

kiralyzo84 | 2016-09-08 09:33

Jónapot

Egy 1.6 2004 Mazda 3 van.És olyan problémáim vannak ,hogy lefagy a légkondicionálo cső (változo hogy mennyi idő után ) de amikor lefagy nem fuj be levegőt sem ,megnézettem azt mondták h minden rendben van a nyomás is illetve a nyomás kapcsolo is … nem értem h akkor ez mitől lehet .

A másik problémám az lenne hogy amikor gázt adok akkor elhuz jobbra a kormány ,amikor meg vissza engedem a gázt akkor meg balra huz az autó,viszont fékezéskor nem húz semerre ,a kormány művet megnézték azt  mondták h minden rendben van vele ,pedig az elöttem hozzászólóhoz hasonlóan nekem is nagyon nehéz a kormányom ,érezni hogy müködik a szervo de nagyon gyengén .

A tudnának nekem ezekben segíteni megköszönném .

Előre is köszönöm!!

zuhrin | 2016-09-06 11:54

Kedves Mazda Auto!

2005-ös Mazda 3 1,6 Diesel-nél a tolató lámpám nem működik. Arra már rájöttünk, hogy a régi kapcsoló jó volt egy csere után. A váltó kulissza állításával sem szűnt meg a hiba, bár még nem esett ki a lehetőségek közül. A jelenség az, hogy a váltókar oldalra mozdításával működik minden, de ahogy elengedem a kart úgy vissza tér a kar egy pár milit és a lámpa nem működik. A kérdés, hogy a váltónál keressük a hibát vagy esetleg egy új kulissza lehet a megoldás? Vagy esetleg van más típusú tolatólámpa kapcsoló, amit esetleg kicsit mélyebben behajtani a váltóházban, mivel a valamilyen kopás miatt nem működik. Előre is köszönöm a választ. U.Z.

mazda-auto.hu | 2016-09-05 15:42 Pet részére

Az 1-es nem szinkronizált, a kulisszánál vagy a bowdennél kellene keresni a hibát

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó