2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sanyo21 | 2016-11-15 19:42

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2005-ös 3as mazdát 1,6diesel melyik turbóval szerelték ha a száma: JMZBK123261309823. Vin azonosítás alapján a 3. helyen lévő számnak egy betűnek kéne lennie ami a motorra utalna. 

P0299-es hibakód után cserélve lett a turbó vákuumszabályzó, vákuumcsövek, és a turbó is felújításra került (olajcsövek, olajszűrő, pickup pipe, olaj), hibakód maradt.

A kisebbik Mitsubishi turbó van rajta 1,9Bar-nál jön a hibakód majd újraindításig kikapcsolja az EGR szelepet. Újraindítás után minden működik ismét. A wastgate-en a vákuum (mindkét vákuumszabályzóval – új,régi) stabil -500mBar. Szívócsöveket, intercoolert átnéztük nincs e lyuk (leszerelés után vízzel lettek feltöltve, valamint járó motornál féktisztító)

Valaki tud esetleg valamit javasolni, kezdünk kifogyni az ötletekből. Bármilyen ötlet jól jönne.

köszönöm 

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:19 Gergõmazda89 részére

A kulcs nálunk is rendelhető, de tanítani kell. Ára bruttó 22.190.-Ft.

Nem biztos hogy bowdwn baja van, mert még nem kellett cserélnük, mindenképpen szakember nézze meg rendelés előtt.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:13 Sgabor részére

Ha kapok egy forgalmi és lakcímkártya másolatot a garai@mazda-auto.hu címre, elküldjük az anyagát.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:10 fb81 részére

Mazda műszerre kell tenni a hibamegállapításához.

Kompi | 2016-11-04 07:44 fb81 részére

Köszönöm, megnézem

 

fb81 | 2016-11-03 01:21 Kompi részére

Ez egy klasszikus Mazda 3 betegség lehet, mert már számos helyen olvastam róla. Nekem is ez volt, a márkaszervizben kicserélték a hamutartó és a kesztyűtartó izzóját megfelelőre és a jelenség elmúlt a sípolással együtt. Fél óra a munka, ha hozzáértő szerelő csinálja, a műanyagokat ki kell bontogatni rendesen hozzá.

Pet | 2016-11-02 12:33 Kompi részére

Szia Kompi!

Esetleg nézd vissza ncs észrevételét (2016.09.18 és 09.20. dátumokon) ugyanitt. Neki a hamutartó izzója égett ki, elképzelhető, hogy a kesztyűtartó izzóra is így reagál.

Kompi | 2016-11-01 00:09

Tisztelt Mazdások

Kb egy hete vettem egy Mazda 3-as 1.6 2004-es kocsit.

Érdekes hibajelenséget produkál a kocsi, ha leállítom (néha) a műszerfal aktív villogásba kezd, vezetőoldali ajtó nyitása után sipol.

Szintén (néha) menet közben a rádió v a műszerfalvilágitás felvátva villog, ha felkapcsolom a villágitást megszünik.

Nem tudom h van e összefüggés de a kesztyűtartó villágitás nincs.

Remélem tud valaki segíteni.

Köszönöm szépen.

fb81 | 2016-10-30 00:56

Tisztelt Mazda Autó és Fórum!

2003 végi benzines 1,4-es Mazda 3-asom van. Nemrég cserélve volt a négy gyertya és a trafó, mert három henger működött csak. Mentem vele kb 200 km-et és megint leesik az alapjárat úgy 10 perccel indítás után, normál menetben. Most már a hibajelző is világít. Van diagnózisuk, mi lehet a probléma és mennyi idő lehet munkaórában a javítása? Köszönöm.

Sgabor | 2016-10-29 20:53

Tisztelt Mazda-auto. Szeretném megkapni a JMZBK14J291791991 alvázszámu autó szervíztörténetét. Az autó a tulajdonomban van.E-mail címem staub.gabor@freemail.hu. Ha kell tudok forgalmi másolatot is küldeni. Válaszukat előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó