2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sanyo21 | 2016-11-16 08:58

Elnézést annyi még az előző történetherz, hogy MAF, MAP szenzor is cserélve lett. Maximális szállított légmennyiség 1,9Bar turbónyomásnál nem haladja meg a 67-70g/s -ot. Alapjárati szállított légmennyiség 8g/s. 

sanyo21 | 2016-11-15 19:42

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2005-ös 3as mazdát 1,6diesel melyik turbóval szerelték ha a száma: JMZBK123261309823. Vin azonosítás alapján a 3. helyen lévő számnak egy betűnek kéne lennie ami a motorra utalna. 

P0299-es hibakód után cserélve lett a turbó vákuumszabályzó, vákuumcsövek, és a turbó is felújításra került (olajcsövek, olajszűrő, pickup pipe, olaj), hibakód maradt.

A kisebbik Mitsubishi turbó van rajta 1,9Bar-nál jön a hibakód majd újraindításig kikapcsolja az EGR szelepet. Újraindítás után minden működik ismét. A wastgate-en a vákuum (mindkét vákuumszabályzóval – új,régi) stabil -500mBar. Szívócsöveket, intercoolert átnéztük nincs e lyuk (leszerelés után vízzel lettek feltöltve, valamint járó motornál féktisztító)

Valaki tud esetleg valamit javasolni, kezdünk kifogyni az ötletekből. Bármilyen ötlet jól jönne.

köszönöm 

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:19 Gergõmazda89 részére

A kulcs nálunk is rendelhető, de tanítani kell. Ára bruttó 22.190.-Ft.

Nem biztos hogy bowdwn baja van, mert még nem kellett cserélnük, mindenképpen szakember nézze meg rendelés előtt.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:13 Sgabor részére

Ha kapok egy forgalmi és lakcímkártya másolatot a garai@mazda-auto.hu címre, elküldjük az anyagát.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:10 fb81 részére

Mazda műszerre kell tenni a hibamegállapításához.

Kompi | 2016-11-04 07:44 fb81 részére

Köszönöm, megnézem

 

fb81 | 2016-11-03 01:21 Kompi részére

Ez egy klasszikus Mazda 3 betegség lehet, mert már számos helyen olvastam róla. Nekem is ez volt, a márkaszervizben kicserélték a hamutartó és a kesztyűtartó izzóját megfelelőre és a jelenség elmúlt a sípolással együtt. Fél óra a munka, ha hozzáértő szerelő csinálja, a műanyagokat ki kell bontogatni rendesen hozzá.

Pet | 2016-11-02 12:33 Kompi részére

Szia Kompi!

Esetleg nézd vissza ncs észrevételét (2016.09.18 és 09.20. dátumokon) ugyanitt. Neki a hamutartó izzója égett ki, elképzelhető, hogy a kesztyűtartó izzóra is így reagál.

Kompi | 2016-11-01 00:09

Tisztelt Mazdások

Kb egy hete vettem egy Mazda 3-as 1.6 2004-es kocsit.

Érdekes hibajelenséget produkál a kocsi, ha leállítom (néha) a műszerfal aktív villogásba kezd, vezetőoldali ajtó nyitása után sipol.

Szintén (néha) menet közben a rádió v a műszerfalvilágitás felvátva villog, ha felkapcsolom a villágitást megszünik.

Nem tudom h van e összefüggés de a kesztyűtartó villágitás nincs.

Remélem tud valaki segíteni.

Köszönöm szépen.

fb81 | 2016-10-30 00:56

Tisztelt Mazda Autó és Fórum!

2003 végi benzines 1,4-es Mazda 3-asom van. Nemrég cserélve volt a négy gyertya és a trafó, mert három henger működött csak. Mentem vele kb 200 km-et és megint leesik az alapjárat úgy 10 perccel indítás után, normál menetben. Most már a hibajelző is világít. Van diagnózisuk, mi lehet a probléma és mennyi idő lehet munkaórában a javítása? Köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó