2025. Április 19. Szombat - Emma
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Pet | 2016-11-17 12:47
Sziasztok! Mazda 3 Sport1.4i TE (2007) középkozoli kijelzője pár napja időnként változó fényerősséget produkál (rendszertelen időközönként majdnem teljesen elsötétül). Ezt a ‘hunyorgást’ semmelyik másik műszer, illetve külső- vagy belső világítás nem produkálja. Van esetleg valami ötlet, hogy mi lehet a háttérben? Köszönöm
GáborMolnár | 2016-11-17 06:23 sanyo21 részére
Szia.
Az alábbi linken találsz egy nyomásátalakítót ez egy mágnes szelep amit az ecu szabályoz impulzus szélesség modulációval.Ez össze van kötve a vákuum szivattyuval egy kis puffer tartályon keresztül majd megy a turbó labdájára a harmadik kis pöcök pedig csövön keresztül a motortérben szűrővel a végén “lóg” légköri nyomáson.Ez a szelep is volt cserélve?Ez tud olyat csinálni ha elromlik hogy éppen nem nyit vagy nem zár le és akkor jön a turbó tultöltés vagy a nem töltés.Nekem pl. tul töltésem volt.Alulról látod a szelepet homlokfalra van csavarozva.
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=7.00968.04.0&brand=PIERBURG
sanyo21 | 2016-11-16 08:58
Elnézést annyi még az előző történetherz, hogy MAF, MAP szenzor is cserélve lett. Maximális szállított légmennyiség 1,9Bar turbónyomásnál nem haladja meg a 67-70g/s -ot. Alapjárati szállított légmennyiség 8g/s.
sanyo21 | 2016-11-15 19:42
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2005-ös 3as mazdát 1,6diesel melyik turbóval szerelték ha a száma: JMZBK123261309823. Vin azonosítás alapján a 3. helyen lévő számnak egy betűnek kéne lennie ami a motorra utalna.
P0299-es hibakód után cserélve lett a turbó vákuumszabályzó, vákuumcsövek, és a turbó is felújításra került (olajcsövek, olajszűrő, pickup pipe, olaj), hibakód maradt.
A kisebbik Mitsubishi turbó van rajta 1,9Bar-nál jön a hibakód majd újraindításig kikapcsolja az EGR szelepet. Újraindítás után minden működik ismét. A wastgate-en a vákuum (mindkét vákuumszabályzóval – új,régi) stabil -500mBar. Szívócsöveket, intercoolert átnéztük nincs e lyuk (leszerelés után vízzel lettek feltöltve, valamint járó motornál féktisztító)
Valaki tud esetleg valamit javasolni, kezdünk kifogyni az ötletekből. Bármilyen ötlet jól jönne.
köszönöm
mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:19 Gergõmazda89 részére
A kulcs nálunk is rendelhető, de tanítani kell. Ára bruttó 22.190.-Ft.
Nem biztos hogy bowdwn baja van, mert még nem kellett cserélnük, mindenképpen szakember nézze meg rendelés előtt.
mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:13 Sgabor részére
Ha kapok egy forgalmi és lakcímkártya másolatot a garai@mazda-auto.hu címre, elküldjük az anyagát.
mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 14:10 fb81 részére
Mazda műszerre kell tenni a hibamegállapításához.
Kompi | 2016-11-04 07:44 fb81 részére
Köszönöm, megnézem
fb81 | 2016-11-03 01:21 Kompi részére
Ez egy klasszikus Mazda 3 betegség lehet, mert már számos helyen olvastam róla. Nekem is ez volt, a márkaszervizben kicserélték a hamutartó és a kesztyűtartó izzóját megfelelőre és a jelenség elmúlt a sípolással együtt. Fél óra a munka, ha hozzáértő szerelő csinálja, a műanyagokat ki kell bontogatni rendesen hozzá.
Pet | 2016-11-02 12:33 Kompi részére
Szia Kompi!
Esetleg nézd vissza ncs észrevételét (2016.09.18 és 09.20. dátumokon) ugyanitt. Neki a hamutartó izzója égett ki, elképzelhető, hogy a kesztyűtartó izzóra is így reagál.