2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balázs83 | 2016-05-17 15:59 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Kötöttek rá computert és nem volt/nincs hibakód. Halk “kattanást” lehet hallani, szóval nem a kapcsolókkal és biztosítékokkal van a hiba az biztos, valószínűleg valami szoftveres gond lehet.

mazda-auto.hu | 2016-05-17 15:42 Kata1980 részére

Látni kellene egy autóvillamossági szerelőnek, lehet testkábel hiba, műszerfal, vagy világítás is

mazda-auto.hu | 2016-05-17 15:22 LZozz részére

Kérnék egy alvázszámot és segítek az alkatrész megkeresésében

mazda-auto.hu | 2016-05-17 15:20 Balázs83 részére

Mazda szervizbe kellene vinni és hibát olvastatni, mert attól még van hibakód tárolva, csak nincs visszajelzés

mazda-auto.hu | 2016-05-17 15:17 felvauf részére

FAP adalék van benne, üzemanyagszűrő mikor volt cserélve ? Az üzemanyag rendszer átvizsgálása is szükséges lehet, pl nyomásszabályzó szelep

Kata1980 | 2016-05-10 22:14

Kedves Fórumozók, Szakértök!

Fogós, ravasz dolgot produkál a 3-as Mazdàm. 2005-ös èvjàrat 67.000 km-rel. Szívja az akkumlátort az 50-es ès 51-es biztosítèk is a jobb oldali ülès elötti biztosíték tàblàn. (Kb. 3 nap alatt nullàra szívjàk az aksim) Ha ezek nincsenek bent, megszünik a plusz àramfelvètel. Ha nincsenek bent a biztosítèkok akkor a biztosítèk központ is hibàtlan.   Csak  ha be kerülnek akkor lesz plusz àramfelvètel. (Kb. a 4. szerelö jutott el eddig sok sok pènz àràn….) Kèrlek segítsetek hogyan tovàbb. Teljesen tanàcstalan vagyok! Talàlkoztatok màr ilyesmivel? Elöre is nagyon köszönöm a vàlaszokat!

LZozz | 2016-05-10 17:57

Tisztelt mazda-auto.hu!

Mazda 3 2007 mzr-cd 2.0 automban a jobb hátsó rugó eltört. Sajnos a jelenlegi kereskedelemben magyarországon nem találtam hozzá cserét, sem gyárit sem utángyártottat.

Viszont több helyen, inkább külföldi oldalakon, láttam, hogy az 1,6 -os diesel rugói is kompatibilisek. Erre kérnék megerősítést vagy cáfolatot, mert nem merek berendelni hiába 1 pár rugót, ha nem jó.

Balázs83 | 2016-05-10 11:17

Tisztelt Mazda-Autó!

Olyan problémám van a 2004-es Mazda 3 GTA-mmal, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy nem működik a fényszóróm automata állásban, illetve nem működik az ablaktörlőm 1-es állásban (ahol az automata állapot és a szakaszos törlés sebessége állítható).

Voltam már 2 mazda szervizben is (nem márkaszerviz), de nem tudták mi a probléma. Valaki azt mondta, hogy a GEM modult kell újraprogramozni!? Lehetséges ez vagy mi lehet még a gond!?

Előre is nagyon köszönöm a segítségüket!

mazcit | 2016-05-07 16:41

Tisztelt mazda-auto.hu, illetve mindenki, akinek 2015-ös (2015-os, 2014-es) gyártású, új Mazda 3 autója van! Alábbi jelenséget tapasztaljátok-e, illetve van-e ennek jelentősége: néha, ha viszonylag hirtelen veszem le a lábamat a fékpedálról, koppanást hallok. Nehezen behatárolható helyről, talán a tűzfal közeléből, a motortérből. De lehet, hogy máshonnan jön a hang, amely fém a fémhez, vagy fém egy közepesen kemény anyaghoz, esetleg fém egy kemény gumihoz ütköző, kattanó jellegű hang. Leginkább a parkolást követő elindulás első perceiben fordul elő, (amikor előfordul egyáltalán). Kell-e ezzel foglalkozni, vagy "ez ilyen". Amúgy nem túl zavaró, de ha ez nem “normális zaj”, akkor persze zavar. 

zer01ne | 2016-05-04 20:52

Kedves Mindenki! Kinéztem egy 2005-ös, automata Mazda 3 szedánt. Szervízben át lesz vizsgâltatva vétel előtt, az egyetlen, ami még kicsit “fehér folt” számomra, az az automata vâltó. Márkától függetlenül azt olvasom sok helyen, hogy eszméletlen drága (1-1.5M) a cseréje a vâltónak, ha meghal. 

Van valami mód arra, hogy az ember megâllapítsa, milyen âllapotban lehet a váltószerkezet, azon túl, hogy érzésre milyen? (Állítólag ezen simán, szépen vált.) Mennyi ezeknek az élettartama? Állítólag 170 ezer van az autóban, persze ezt nem lehet készpénznek venni, Nyugaton járt, szervíztörténete nem biztos, hogy elérhető lesz. Ha később mégis megadná magát a váltó, Mazdánál is horror összeg a javítás/csere?

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó