2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
felvauf | 2016-05-03 21:21
Kedves Fórumozók!
segítségeteket és véleményeteket szeretném kérni a következőben: Mazda 3 1,6 diesel 2005-ös autóm a következőket kezdte el "műveli" az elmúlt pár napban. Indulás elsőre sikerül , motornak nincs semmilyen kellemetlen zavaró mellékhangja. Második fokozat kapcsolása után a motor - rángatás nélkül- magától lefullad. Megesett már egyes fokozat után is... Azonnal ráindítózva nem indul. Műszerfalon semmilyen piktogram nem jelez hibát.. Kulcsot kivéve majd ismét behelyezve elindul. De volt rá már példa, hogy ekkor sem , ekkor pár percet várva majd ismét próbálkozva elsőre sikerül. Volt már valakinek hasonló problémája?
Köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2016-05-03 15:08 GáborMolnár részére
Legyen kedves elküldeni az alvázszámát a benko@mazda-auto.hu címre, hogy pontosabban tudjak segíteni.
mazda-auto.hu | 2016-05-03 15:06 mkoch820 részére
Kérnék egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre és utánanézek az autónak.
GáborMolnár | 2016-05-03 05:47 mazda-auto.hu részére
Azon a harmónika csövön nincs semmilyen érzékelsö ,jeladó vagy szelep.A csövet saját magam cseréltem ki mikor az autót megvettem mert élben el volt repedve.
mkoch820 | 2016-05-03 03:37
Tisztelt Mazda-Autó!
5 napja vagyok tulajdonosa egy Mazda 3 sport G120 Challenge-nek. Az i-stop rendszer működésével kapcsolatban lenne kérdésem. Összesen 260km-t mentem eddig az autóval, az i-stop rendszer ezalatt még egyszer sem volt aktív, a 3-ból 2 ikon folyamatosan világít (klíma és motor), de az akkumulátor ikon inaktív marad, ezért az i-stop “nem áll készen” feliratot kapom. Kérdésem lenne, hogy ez így normális, a kondenzátornak/akkunak kell egy feltöltési/tanulási időszak, hogy használható legyen a rendszer?
Köszönettel
mazda-auto.hu | 2016-05-02 15:30 vazikulum részére
Lehet toronycsapágy, lengőkar szilent vagy a jobb féltengely csatlakozásnál a csapágy is
mazda-auto.hu | 2016-05-02 15:06 GáborMolnár részére
A szívó torokhoz menő harmónika csőhöz csatlakozik a fojtószelep
vazikulum | 2016-05-01 21:47
Tisztelt Mazda-Autó!
Problémám a következő.Kanyarodáskor nyekergő hang jön a jobb első kerék felől.Trapéz gömbfej ki lett cserélve.Esetleg toronycsapágy lehet a hiba forrása?A másik problémám.Tavaly szeptemberben vettem az autót /2006 1.6 benzin sedan/ akkor rögtön le is cseréltem az olajat benne.Castrol 5w-30 acea A1/A5-ös olajat öntöttem bele.Azóta 10000 km-t futott és az olajszint a minimum jelnél van.Miért eszi az olajat az autó?Az autóban 184000 km van.Válaszát előre is köszönöm.
GáborMolnár | 2016-05-01 08:19 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm a választ. Hol található a fojtó szelep a motoron ? Ha lenne kedves elárulni meg köszönném, mert a szívó torok környékén lévő harmónika csövön nincs csak jeladó helye van és annyi.A diagnosztikával kapcsolatosan pedig egy egyszerű elm 327 interfészel kiolvastam hibakódot de semmi , élőadatban látszik a szelep (vagy valami )működése, szabályozása.Gázadásra szépen változik a görbe ,szabályoz de az alapjárat mégis egyenletlen.A harmónika csövön lévő töltőnyomás érzékelőt is kitakaritottam úgy tűnt mintha megoldódott volna a probléma majd kis idő elteltével megint rángat.
mazda-auto.hu2 | 2016-04-29 16:27 GáborMolnár részére
Van fojtószelep benne, de először egy motor diagnosztikát kellene csinálni, és csak utána eldönteni, hogy kell-e benne bármit is cserélni.