2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balázs83 | 2016-05-10 11:17

Tisztelt Mazda-Autó!

Olyan problémám van a 2004-es Mazda 3 GTA-mmal, hogy egyszer csak azt vettem észre, hogy nem működik a fényszóróm automata állásban, illetve nem működik az ablaktörlőm 1-es állásban (ahol az automata állapot és a szakaszos törlés sebessége állítható).

Voltam már 2 mazda szervizben is (nem márkaszerviz), de nem tudták mi a probléma. Valaki azt mondta, hogy a GEM modult kell újraprogramozni!? Lehetséges ez vagy mi lehet még a gond!?

Előre is nagyon köszönöm a segítségüket!

mazcit | 2016-05-07 16:41

Tisztelt mazda-auto.hu, illetve mindenki, akinek 2015-ös (2015-os, 2014-es) gyártású, új Mazda 3 autója van! Alábbi jelenséget tapasztaljátok-e, illetve van-e ennek jelentősége: néha, ha viszonylag hirtelen veszem le a lábamat a fékpedálról, koppanást hallok. Nehezen behatárolható helyről, talán a tűzfal közeléből, a motortérből. De lehet, hogy máshonnan jön a hang, amely fém a fémhez, vagy fém egy közepesen kemény anyaghoz, esetleg fém egy kemény gumihoz ütköző, kattanó jellegű hang. Leginkább a parkolást követő elindulás első perceiben fordul elő, (amikor előfordul egyáltalán). Kell-e ezzel foglalkozni, vagy "ez ilyen". Amúgy nem túl zavaró, de ha ez nem “normális zaj”, akkor persze zavar. 

zer01ne | 2016-05-04 20:52

Kedves Mindenki! Kinéztem egy 2005-ös, automata Mazda 3 szedánt. Szervízben át lesz vizsgâltatva vétel előtt, az egyetlen, ami még kicsit “fehér folt” számomra, az az automata vâltó. Márkától függetlenül azt olvasom sok helyen, hogy eszméletlen drága (1-1.5M) a cseréje a vâltónak, ha meghal. 

Van valami mód arra, hogy az ember megâllapítsa, milyen âllapotban lehet a váltószerkezet, azon túl, hogy érzésre milyen? (Állítólag ezen simán, szépen vált.) Mennyi ezeknek az élettartama? Állítólag 170 ezer van az autóban, persze ezt nem lehet készpénznek venni, Nyugaton járt, szervíztörténete nem biztos, hogy elérhető lesz. Ha később mégis megadná magát a váltó, Mazdánál is horror összeg a javítás/csere?

 

felvauf | 2016-05-03 21:21

Kedves Fórumozók!

segítségeteket és véleményeteket  szeretném kérni a következőben: Mazda 3 1,6 diesel 2005-ös autóm a következőket kezdte el  "műveli" az elmúlt pár napban. Indulás elsőre sikerül , motornak nincs semmilyen kellemetlen zavaró mellékhangja.  Második fokozat kapcsolása után a motor - rángatás nélkül- magától lefullad. Megesett már egyes fokozat után is... Azonnal ráindítózva nem indul. Műszerfalon semmilyen piktogram nem jelez hibát.. Kulcsot kivéve majd ismét behelyezve elindul. De volt rá már  példa, hogy ekkor sem , ekkor pár percet várva majd ismét próbálkozva elsőre  sikerül. Volt már valakinek hasonló problémája?

Köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2016-05-03 15:08 GáborMolnár részére

Legyen kedves elküldeni az alvázszámát a benko@mazda-auto.hu címre, hogy pontosabban tudjak segíteni.

mazda-auto.hu | 2016-05-03 15:06 mkoch820 részére

Kérnék egy alvázszámot a benko@mazda-auto.hu címre és utánanézek az autónak.

GáborMolnár | 2016-05-03 05:47 mazda-auto.hu részére

Azon a harmónika csövön nincs semmilyen érzékelsö ,jeladó vagy szelep.A csövet saját magam cseréltem ki mikor az autót megvettem mert élben el volt repedve.

mkoch820 | 2016-05-03 03:37

Tisztelt Mazda-Autó!

5 napja vagyok tulajdonosa egy Mazda 3 sport G120 Challenge-nek. Az i-stop rendszer működésével kapcsolatban lenne kérdésem. Összesen 260km-t mentem eddig az autóval, az i-stop rendszer ezalatt még egyszer sem volt aktív, a 3-ból 2 ikon folyamatosan világít (klíma és motor), de az akkumulátor ikon inaktív marad, ezért az i-stop “nem áll készen” feliratot kapom. Kérdésem lenne, hogy ez így normális, a kondenzátornak/akkunak kell egy feltöltési/tanulási időszak, hogy használható legyen a rendszer?

Köszönettel

mazda-auto.hu | 2016-05-02 15:30 vazikulum részére

Lehet toronycsapágy, lengőkar szilent vagy a jobb féltengely csatlakozásnál a csapágy is

mazda-auto.hu | 2016-05-02 15:06 GáborMolnár részére

A szívó torokhoz menő harmónika csőhöz csatlakozik a fojtószelep

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó