2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kolegergo | 2016-01-16 08:59 Flendi részére

Üdv, nekem is gondom támadt a kopogásszenzorral, hideg motornál kapom a p0328 kódot. Benzin minőségét kizártam, gyertyát cseréltem. Most a jeladó cseréje következik. Neked milyen hibakódot dobott hogy egyértelműen az egyes hengert írtad hibának?

pepsi75 | 2016-01-15 20:21 MANE részére

Van a sport direkt szűrő (általában kúp alakú), amit a légszűrő ház helyére, vagy annak kiiktatásával helyezel el a motortérban, így onnan direkt szívja a levegőt. És van a sport betétszűrő, amit a légszűrő házba teszel a gyári papírszűrő helyére. A pollenszűrő meg az utastérben van, a középkonzol mögött!

pepsi75 | 2016-01-15 20:19 MANE részére

Van a sport direkt szűrő, amit a légszűrő ház helyére teszel és a motortérből direkt szívja a levegőt. És van a sport betétszűrő, amit a légszűrő házba teszel a gyári papírszűrő helyére. A pollenszűrő meg az utastérben van, a középkonzol mögött!

MANE | 2016-01-15 16:09 pepsi75 részére

Mi az a betetszuro.Meg ilyenrol nem hallottam,csak levegoszurorol,ami lehet a motorterben ,vagy a kabinban akkor polenszuronek is mondjak.

Robertó | 2016-01-15 09:04

Valaki megtudná nekem mondani, hogy a 2007-es 1,6 benzines sport mazda3-ba milyen elsó hangszóró kell? A bal első valószinüleg elszáll és azt szeretném cserélni.

pepsi75 | 2016-01-14 22:00

Tisztelt Szakértő!

Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a 2004-es 1.6 B 5 ajtós Mazda 3 TX-be milyen gyújtó gyertyát ajánlana a gyárin kívül? Válaszát köszönöm.

pepsi75 | 2016-01-14 21:55 Flendi részére

Szia!

Nem múlt el a hibakód. Egyik nap van, másik nap nincs. Elindulok világít. Megállok, motor leállít. Pár perc múlva indulok, nem világít. Viszont ha világít, akkor a teljesítményt visszafogja valami pár percig, aztán simán megy, ahogy kell. Alapjárat nem ingadozik. Nekem a rángatás gyertyacsere után jött elő. Kitisztítottam a sport betétszűrőm, minek hatására a rángatás elmúlt, viszont előjött a motor check lámpa. Betétszűrő ki, gyári papírszűrő be. Lámpa ugyanúgy világított. Ha lesz időm, akkor egy gyertyacserével fogok legközelebb próbálkozni.

Flendi | 2016-01-13 21:28 pepsi75 részére

Kedves Pepsi 75

Érdeklődni szeretnék, hogy az említett hiba megoldódott-e, mert az én kocsimnak is ugyan ezek a bajai. Kopogás szenzor jelez az egyes hengeben, továbbá ringatva adja le a teljesítményt a motor.

Várom mielőbbi válaszát.

Köszönettel:

Flendi

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:30

A kettőstömegű hibájának általában más jele is van, nem csak a remegés.

Lehet hangja, amit eddig nem produkált, a váltásnál szokatlan változás, és motor leállításnál rázás, remegés. Egy szakember ezt elég jól beazonosítja.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-12 16:26 MANE részére

A benzinesben nincs kettőstömegű, a remegés akár gumi, vagy cintírozási hiba miatt is lehet, de a motortartó bak elöregedése is okozhatja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó