2024. November 22. Péntek - Cecília

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2017-01-08 13:41 KMM részére

Szerintem a termosztát hibás. Nem zár-nyit megfelelő hőfoknál.

Ha ilyen hidegben hamar belangyosodik a hűtő, akkor szinte biztos, hogy csere. 2-3 ezer ft.

https://autoalkatreszed.hu/alkatresz/mazda/323-s-iv-bg/3697/termosztát/1.html

KMM | 2017-01-08 13:00

Üdv,
Mazda 323 1.4 injektor, 1991-es évjárat.
A fűtés igen gyenge, szinte alig van, a mostani időben még az ember keze fázik is, ha a beáramló levegő útjába rakja. Pár hónapja kezdte el ezt csinálni, hiába van a legmelegebbre állítva.
Amit eddig csináltam, hogy a műszerfal alá néztem és ellenőriztem, hogy a hőmérséklet kar huzaljai és amit ezek mozgatnak rendben van e. Ránézésre rendben.
Ezt a típusmegjelölést láttam rajta: Denso 116100-179

Mi legyen a következő lépés, mit ellenőrizzek?

Mazda323f | 2016-12-29 13:08

Udvozletem

Mazda 323f bj. 1.5 benzin 99 év 

A problemam mar az oruletbe kerget. Volt benzin szuvattyu es szuro is cserelve de azota fura hangot hallat a szivatyu motor. Olyan futyulo hangot. Probaltam tobbfelekepp is ha a regi szivatyu motort uj szurovel vagy regi szurot uj szivattyuval . A hang minden esetben megmarad. Futyulő hangja van. De gazadasra elhalgat. Gázelvételnel abba marad. De van hogy magatol abba marad aztan megint megszolal

Mi lehet a baj? 

compaq68 | 2016-11-26 21:20 Juhasz89 részére

Köszi! Már ez is valami.Bár az izzócseréhez  először a középkonzolt kellene kiszerelnem, a műszerfal csere talán működne, legfeljebb a fed.comp nem.

Juhasz89 | 2016-11-26 16:21 compaq68 részére

Az izzót nem tudom, de a számlap csere engem is érdekelne, hogy megoldható-e. Én eddig 5w30-as Mobil 1-et használtam, most 0w30-as Castrol van benne és mivel ezt sem eszi szinte egyáltalán így következőleg is ilyet teszek majd bele.

compaq68 | 2016-11-25 18:41

Üdv! A kérdésem a következő lenne: 2002 bj 1.3 comfort mazdában a középkonzol/ fűtéspanel, szivargyújtó stb-ben milyen típusu izzó található, / talán T5?/ A másik kérdésem, hogy a fehér számlapos, 1.6-os műszerfal működne-e ebben a kocsiban, átalakítás nélkül.Köszönöm előre is nektek a segítséget.

UI: Milyen olajat javasolnátok?

Juhasz89 | 2016-11-24 08:15 poli89 részére

Üdv!

Nekem is hasonló problémáim vannak a 2-essel és a hátramenettel, bár azért a fokozatból nem ugrik ki, csak 1-esből 2-esbe váltásnál rosszabb érezhetően. 2001-es 1.6-os, (óra szerint 167km...).

1000 km-rel ezelőtt kapott két adag XADO-t, amit innen rendeltem, de már érezhető a javulás. Mostmár olyan a 2-esbe váltás érzete, mint egy 8 éves astrában :D. Nyilván csodát nem kell várni, de egy próbát meg ér. Ha nem volt váltóolaj csere, akkor azzal együtt érdemes szerintem.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:20 poli89 részére

Lehet, hogy egy XADO revitalizáló a váltóolajba segítene.

ungyi | 2016-10-12 17:43

KERESEK 323-as 1987-es szedán mazdámhoz első szélvédőt!! Oly szerencsétlenül kaptam útközben egy követ, hogy sérülés mentesen berepedt és állítólag nem menthető az üveg, végig fog repedni. Kérem, aki tud ilyet, szóljon és nagyon megköszönöm!

mai:bali.i@upcmail.hu

mob:30/9378741 Köszönöm!!

 

poli89 | 2016-10-11 11:42

Kedves Mazda-Autó!

A következő problémám lenne:

(Mazda 323 f, 1995, Alvázszám: JMZBA145201147859, Motorszám: Z5522954, Köbcenti:  1489 cm3, Váltó típusa (Normál/Automata): normál )

Menet közben a váltó nehezen veszi a 2. fokozatot, ha nem figyelek oda és nem húzom le eléggé néha ki is ugrik a helyéről, valamint a hátramenettel van olyan gond, hogy az esetek többségében csak többszöri próbálgatás után tudom abba az állásba rakni. Ilyenkor a kuplung felengedése, esetleg az egyes fokozatba rakás és aztán a hátramenet megoldás segít. El lehet vele így közlekedni, a többi fokozatot viszonylag szépen veszi, de több száz km. folyamatos vezetés után azért kissé idegesítő és fárasztó.

Az autóban elvileg 230.000 km van. Sok minden fel lett újítva, már csak erre kéne valamit kitalálnom.

Tudom látatlanban nehéz, de ha lenne valami ötletük mi lehet a hiba oka, esetleg ha lenne hozzá alkatrészük is, azt megköszönném!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó