2024. December 22. - Zéno
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
pusi65 | 2017-01-08 13:41 KMM részére
Szerintem a termosztát hibás. Nem zár-nyit megfelelő hőfoknál.
Ha ilyen hidegben hamar belangyosodik a hűtő, akkor szinte biztos, hogy csere. 2-3 ezer ft.
https://autoalkatreszed.hu/alkatresz/mazda/323-s-iv-bg/3697/termosztát/1.html
KMM | 2017-01-08 13:00
Üdv,
Mazda 323 1.4 injektor, 1991-es évjárat.
A fűtés igen gyenge, szinte alig van, a mostani időben még az ember keze fázik is, ha a beáramló levegő útjába rakja. Pár hónapja kezdte el ezt csinálni, hiába van a legmelegebbre állítva.
Amit eddig csináltam, hogy a műszerfal alá néztem és ellenőriztem, hogy a hőmérséklet kar huzaljai és amit ezek mozgatnak rendben van e. Ránézésre rendben.
Ezt a típusmegjelölést láttam rajta: Denso 116100-179
Mi legyen a következő lépés, mit ellenőrizzek?
Mazda323f | 2016-12-29 13:08
Udvozletem
Mazda 323f bj. 1.5 benzin 99 év
A problemam mar az oruletbe kerget. Volt benzin szuvattyu es szuro is cserelve de azota fura hangot hallat a szivatyu motor. Olyan futyulo hangot. Probaltam tobbfelekepp is ha a regi szivatyu motort uj szurovel vagy regi szurot uj szivattyuval . A hang minden esetben megmarad. Futyulő hangja van. De gazadasra elhalgat. Gázelvételnel abba marad. De van hogy magatol abba marad aztan megint megszolal
Mi lehet a baj?
compaq68 | 2016-11-26 21:20 Juhasz89 részére
Köszi! Már ez is valami.Bár az izzócseréhez először a középkonzolt kellene kiszerelnem, a műszerfal csere talán működne, legfeljebb a fed.comp nem.
Juhasz89 | 2016-11-26 16:21 compaq68 részére
Az izzót nem tudom, de a számlap csere engem is érdekelne, hogy megoldható-e. Én eddig 5w30-as Mobil 1-et használtam, most 0w30-as Castrol van benne és mivel ezt sem eszi szinte egyáltalán így következőleg is ilyet teszek majd bele.
compaq68 | 2016-11-25 18:41
Üdv! A kérdésem a következő lenne: 2002 bj 1.3 comfort mazdában a középkonzol/ fűtéspanel, szivargyújtó stb-ben milyen típusu izzó található, / talán T5?/ A másik kérdésem, hogy a fehér számlapos, 1.6-os műszerfal működne-e ebben a kocsiban, átalakítás nélkül.Köszönöm előre is nektek a segítséget.
UI: Milyen olajat javasolnátok?
Juhasz89 | 2016-11-24 08:15 poli89 részére
Üdv!
Nekem is hasonló problémáim vannak a 2-essel és a hátramenettel, bár azért a fokozatból nem ugrik ki, csak 1-esből 2-esbe váltásnál rosszabb érezhetően. 2001-es 1.6-os, (óra szerint 167km...).
1000 km-rel ezelőtt kapott két adag XADO-t, amit innen rendeltem, de már érezhető a javulás. Mostmár olyan a 2-esbe váltás érzete, mint egy 8 éves astrában :D. Nyilván csodát nem kell várni, de egy próbát meg ér. Ha nem volt váltóolaj csere, akkor azzal együtt érdemes szerintem.
mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:20 poli89 részére
Lehet, hogy egy XADO revitalizáló a váltóolajba segítene.
ungyi | 2016-10-12 17:43
KERESEK 323-as 1987-es szedán mazdámhoz első szélvédőt!! Oly szerencsétlenül kaptam útközben egy követ, hogy sérülés mentesen berepedt és állítólag nem menthető az üveg, végig fog repedni. Kérem, aki tud ilyet, szóljon és nagyon megköszönöm!
mai:bali.i@upcmail.hu
mob:30/9378741 Köszönöm!!
poli89 | 2016-10-11 11:42
Kedves Mazda-Autó!
A következő problémám lenne:
(Mazda 323 f, 1995, Alvázszám: JMZBA145201147859, Motorszám: Z5522954, Köbcenti: 1489 cm3, Váltó típusa (Normál/Automata): normál )
Menet közben a váltó nehezen veszi a 2. fokozatot, ha nem figyelek oda és nem húzom le eléggé néha ki is ugrik a helyéről, valamint a hátramenettel van olyan gond, hogy az esetek többségében csak többszöri próbálgatás után tudom abba az állásba rakni. Ilyenkor a kuplung felengedése, esetleg az egyes fokozatba rakás és aztán a hátramenet megoldás segít. El lehet vele így közlekedni, a többi fokozatot viszonylag szépen veszi, de több száz km. folyamatos vezetés után azért kissé idegesítő és fárasztó.
Az autóban elvileg 230.000 km van. Sok minden fel lett újítva, már csak erre kéne valamit kitalálnom.
Tudom látatlanban nehéz, de ha lenne valami ötletük mi lehet a hiba oka, esetleg ha lenne hozzá alkatrészük is, azt megköszönném!