2024. December 22. - Zéno

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusi65 | 2017-03-28 20:57 apiko részére

Szia.

Itt mintha lenne…

http://autocentral.hu/termeklap/ava_mzd052

 

apiko | 2017-03-28 16:37

Sziasztok,

94-es 323 F BG -hez keresnék új klímaszűrőt. Tud valaki ajánlani ?

 

gulnerla | 2017-03-03 21:47

Tisztelt mazdás közösség. Talán tudtok segíteni. ZM motorkódú 1.6 16v Mazda 323f BJ 98LE höz kellne nekem alapméretes gyűrű készlet. Úgy néz ki elfáradt az olaj lehúzó gyűrű. Van tippetek hol és hogyan lehet beszerezni. Köszi üdv

bükköny | 2017-02-16 13:14 fgab részére

Szia Gábor !

Már megrendeltem ahol írtad , csak először nem mertem mert az enyém 98 .06- havi és az utángyártott lámpákat csak a 10.-havitól gyártották. Állítólag picit más a felfogatása, de úgy döntöttem , hogy úgy is kalapálni kell a hátfalat, majd arréb fúrom a lyukat. A gyári 70 rugó lett volna alvázszám szerint amit egy ilyen idős gépre egy kicsit túlzásnak tartom. Azért nagyon szépen köszönöm!Légyszi a trafót megírnád mennyiért és hol vetted? Csak kíváncsi lennék.

Üdv: Gábor (szintén)

fgab | 2017-02-16 10:28 bükköny részére

Szia, már 1x válaszoltam,de szerintem a “mazda-auto.hu2” moderálta, lehet nem lehet ide linkelni :-(

unix-nál kb. 15eFt.

Üdv.:Gábor

mazda-auto.hu2 | 2017-02-14 12:30 mada3 részére

Azt az adagoló javítója állítja be padon.

fgab | 2017-02-13 14:10 poli89 részére

Szia, azóta szerencsére jól működik az autó! :-)

mada3 | 2017-02-12 18:36

Tisztelt Mazda-auto. azzal a kérdéssel fordulnék önökhöz. hogy 323-as2.0ditd   90le 2001-es évjárat RF motorkód az adagolót javításra elküldtük,és az lenne a kérdésem hogy vissza szereléskor előgyujtás állitásra van-eszükség vagy van-e valamilyen állitási lehetőség? A választ előre is köszönöm!

poli89 | 2017-02-08 18:23 fgab részére

Szia! Látom már megoldódott a probléma. Tényleg a trafó volt a ludas?Azóta nem jelentkezett a dolog? Én is detto ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, egy gyertyacsere megoldotta a problémát kb 1-2 napra, de kiderült hogy hengerfejes a motor ( a végén már csak 1-esben tudtam elgurulni a szerelőhöz) és végül egy anyagliag elég húzós felújításon esett át a motor, de a probléma 95 % ban megszűnt. Más kérdés hogy azóta egy másik szerelőnél van a kocsi aki szerint kókler munkát végzett az előző, és való igaz kisebb megtorpanás alacsony fordulatnál még mindig előjön, ami főleg akkor idegesítő amikor 2-es és 3-as fokozat körül van használatban a kocsi. Annyiban talán más a dolog, hogy mi 7-es kompressziót mértünk a motorban legelőször, amit sikerült 9-10 körülre feltornázni, de ugye ez még mindig édes kevés, ezt elvileg majd orvosoljuk. De ezt a trafó dolgot még lehet meglépem majd, ártani nem használ ugye… :) 

bükköny | 2017-02-07 11:49 fgab részére

Örülök , hogy jó lett! Ezek a trafók sajna nem egy jó konstrukciók. Ha nem vagyok indiszkrét , hol vetted a trafót, és mennyiért? Csak kíváncsíságból.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó