2024. November 24. - Emma

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bükköny | 2017-02-07 11:43

Köszi szépen, de nem jó, mert az enyém BJ-és ez meg BA-ás hátsólámpa. Azért köszönöm mégegyszer!

fgab | 2017-02-05 07:10

Sajnálattal tapasztalom, hogy a “mazda-auto”, aki a forúm gazdája, már nem túl nagy figyelmet fordít a régebbi típusok forumozóinak hozzászólásainak olvasására, és esetleg azok kommentálására.

Problémamentes autóhasználatot kívánok minden autótulajdonosnak, minden mazda tulajdonosnak!

fgab | 2017-02-05 06:54 bükköny részére

Köszönöm a segítő hozzászólást! Gyújtótrafót cseréltem, úgy tűnik megszűnt a”rángatás”. Ami számomra picit èrthetetlen, hogy ezt a trafót kb. 3 éve cseréltem, akkor teljesen újat vettem bele (akkori hiba: 2 henger nem járt), nem gondoltam, hogy újra ez mondja fel a szolgálatot, ès hogy most egy más hibajelensèget mutat.

bükköny | 2017-02-01 07:36

Sziasztok! Egy 98-as BJ-és 323-as szedánhoz keresek bal hátsó lámpát.Ha lehet valami akciósabb áron. Tegnap a parkolóban belecsúsztak a hátúljába és eléggé összetörték , majd otthagyták.Ha valaki tud segíteni lámpa ügyben, annak előre is köszönöm!

Lakat | 2017-01-25 18:00 Juhasz89 részére

Köszönöm a választ! lakat01@gmail.com

atter | 2017-01-20 10:33 Juhasz89 részére

Szia!

Ezek a manualok engem is érdekelnének. Elküldenéd nekem is?

atterg@gmail.com

Előre is köszönöm.

bükköny | 2017-01-19 12:14 fgab részére

Még egy megjegyzés: Mielőtt trafót cserélsz, mindkét gyertyakábelt cseréld le ,hátha megjavul , bár kevés esélye van. Ha mégis marad a trafóhiba akkor sincs probléma , mert akkor is illik a kábelt cserélni. Érdemes még megpucolni a trafó és agyertya közötti gumiátvezetőben a rugós érintkezőt, mert az is eloxidálódhat.

bükköny | 2017-01-19 10:54 fgab részére

Még egy megjegyzés, sajnos típushiba !!! Úgy nyolc- tíz évvel ezelőtt emiatt a MAZDA nagyon olcsón biztosított hozzá trafókat egy bizonyos készletig. Sajnos én is későn tudtam meg, így lecsúsztam róla.

bükköny | 2017-01-19 10:42 fgab részére

SZia! Nekem a gyújtótrafó csinálta ezt a jelenséget, a cserével megoldható, de nekem a csere után is maradt egy pici torpanás hideg időben ,félmeleg motornál 1500-1800-as fordulatnál.Ezzel már együtt élek öt éve , mert igazán sehol nem tudták megoldani.Már megszoktam és kitudom küszöbölni azzal , hogy elváltok előtte. Hála istennek ez csak egy negyedórás periódus , mert ha felmelegedett , vagy már melegebb idő van akkor már nem csinálja.

Juhasz89 | 2017-01-19 08:14 Lakat részére

Szia!

Van többféle manualom (2001-előtti, 2001 utáni ill. a Protege néven futó 323-asokhoz). Mindegyik manualba más van :) , ha írsz egy email címet, elküldhetem.

1., vezérlés 90 000 az egyikben, 100 000 km a másikban.

3., csak szint ellenőrzést ír az egyikben, a másikban 80 000 km.

Többiben nem tudok segíteni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó