2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
cephei | 2011-10-06 23:23 Gabor11 részére
Nem lett nyúlva a vízpumpához.
A víz melegedett kb. 3/4-re a múltkor. Mióta utánatöltögetek, nem melegszik csak a szokásos középszintre.
De érdekes a dolog, mert ma fullra töltöttem vízzel a tartályt, hogy majd úgyis lefogy. Mntem vele kb. 80km-t és szinte semmi víz nem fogyott le belőle.
mazda-auto.hu | 2011-10-06 16:13 cephei részére
Az is lehet, amit Gabor11 ír. 1.Még érdemes megnézni a motorolajat, nincs-e világosbarna habosodás a beöntő sapka alján, illetve a nívópálcán, nem nőtt-e az olajszint a víztől. 2. A fűtést ráadva nincs-e édeskés szag az utastérben, vagy nem párásodnak-e nagyon az ablakok? Lehet, hogy a fűtőradiátornál van szivárgás. 3. A motortérben zöld színű (amilyen a fagyálló) vízkőszerű lerakódást kell keresni. Onnan eredhet a szivárgás.
Gabor11 | 2011-10-06 13:09 cephei részére
Ahogy visszaolvastam , babraltal a vizpumpa korul. Nekem egyszer fordult elo sipolo hang. Rosszul raktam be a tomitest a vizpumpan es amint kifolyott a hutofolyadek, ra a vezermuszijra, sipolt egy kicsit a nedvessegtol. En ott neznem meg eloszor. Ha cserelted a pumpat vagy valamit mozgattal rajta , akkor az is lehet ,hogy a tomito gyuru elpattant. Annal a konyoknel , ahonnan a pumpa kapja hutofolyadekot , van egy vekony femcso beillesztve, ami egeszen a kollektorig vezet. Elvileg , mikor csereled a vizpumpat , ott is kell egy kis tomitogyurut cserelni. Sajnos olyan szerencsetlenul van megoldva, hogy a konyok mozgatasakor eleg konnyen elpattan vagy becsipodik. Ott is nezzed meg.Ha ott szivarog , nem feltetlenul veszed eszre. Ha a hengerek tomitese adta volna fel , akkor vagy "forrana" a vized vagy kilotte volna a radiator kupakjan a muanyagot a tulnyomastol( azert van a kupak). A sipolas viszont sokminden lehet, nem feltetlenul ez.
Gabor11 | 2011-10-06 12:50 mazda-auto.hu részére
Koszonom! Nem baj, azert megveszem. Majd meglatjuk , hogy meddig birja. Ugyanolyan garanciafeltetelekkel adjak , mint a Kayabat , de joval olcsobb. Majd legfeljebb leanyazom , ha nem lesznek jok. A boltos azt mondta, hogy meg nem hoztak nekik vissza reklamaciora.
cephei | 2011-10-06 11:25 mazda-auto.hu részére
Kiderült, hogy eszi a vizet. 25-30 km-ként rá kell töltögetni kb. 1 litert. Csöpögés viszont nincs sehol. Hengerfejtömítésnek lett annyi? Okozhatja ez a sípoló hangot?
Ha a hengerfejtömítést kell cserélni, akkor a hengerfejcsavarokat is? Amíg nincs meg rá a zseton, használhatom így, hogy mindig rátöltögetek, vagy ettől károsodhat a motor?
mazda-auto.hu | 2011-10-06 09:25 Gabor11 részére
Nincs tapasztalatunk ezzel a termékkel kapcsolatban.
Gabor11 | 2011-10-05 15:55
Tisztelt Mazda-Auto es Mazdasok!
Valami tapasztalat Daichi markaju lengescsillapitokkal?
Elore is koszonom!
mazda-auto.hu | 2011-10-05 13:43 cephei részére
Így van.
cephei | 2011-10-05 12:36 mazda-auto.hu részére
Köszönöm az infót.
Akkor elvileg ha vízpumpát kellene cserélni, nem kell szétbombázni a vezérlést?
mazda-auto.hu | 2011-10-04 12:52 cephei részére
Igen, közös a szíj. A két gyertya hőértékben különbözik. Az 5-ösnek jobb az öntisztulása alacsonyabb hőmérsékleten. Valamivel hamarabb okoz öngyulladást mint a 6E, de ez a mi klímánkon csak nagyon hajtós üzemmódban okozhat gondot. Nem jellemző. A sípolást biztosan nem ez okozza.