2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-23 08:25 PEPE részére

Akkor valószínűleg meg van a hiba. Lehet a tanksapka, vagy a tanknak eldugult a szellőzésérést felelős csőrendszere, ami megy fel a betöltőnyílás irányába.

PEPE | 2010-12-22 16:28 mazda-auto.hu részére

Sziasztok! Ma azt vettem észre,(ma mentem vele hosszabb távot) ha azt csinálja hogy akadozik a motor, megállok, leveszem a tanksapkát, nagy vákum van a tankban! Kb 200 km-en kétszer történt és utána ment tovább! Tanksapkán lehet valami szuszogó, vagy ilyesmi! Biztos valami egyszerű és ostoba baja van!

mazda-auto.hu | 2010-12-21 09:29 PEPE részére

Logikus a feltevésed, van ilyen, hogy a szívóhatás kialakulása után megy újra rossz helyre a szennyeződés. A gyári benzinpumpa 19199,-Ft.

mazda-auto.hu | 2010-12-21 09:17 balint1122 részére

A lyukas levegőszűrő mindenképpen gond. Első körbe azonnal ki kellene cserélni, főleg ha az eldugulás miatti túl nagy vákum miatt lyukadt ki.

PEPE | 2010-12-20 18:30 mazda-auto.hu részére

A kiemelő kart néztem, a másikat is úgy rendeltem hogy bevittem az eredetit, és az alapján hozták!(nem is tudtak, csak ezt az egyet) Már bánom hogy nem eredetit vettem! Mennyibe kerül egy eredeti? A visszafolyóág, szerintem nem lehet eldugulva, mikor leáll a motor, leveszem róla a csövet,nincs benne benzin, mintha, áramlana be a levegő, vákum van benne! Nincs rajta a cső indítózok, és kb. 10 másodperc múlva, jön is rajta a benzin, visszateszem és indul a motor!Én arra gyanakodtam, ha van szűrő, az üzemanyagtartály körül, valami szemét a benzin útjába kerül, leveszem a csövet, a nyomás miatt félremegy és működik, illetve a tankba, lehet valami szemét! Mikor meghajtottam, úgy igazából, nem lehetett észrevenni, hogy nem kapna elég benzint, sima normál használatnál állt le!

balint1122 | 2010-12-20 15:31

értem.. nyáron cseréltem a tárcsát.. háát nem tom.. ahm közbe kiderült most ahogy szerelgettem ho lyukas a légszürőcső...beragasztottam.. az lehetett a gond az alapjáratnál? de ha ienkor elndul pöfög persze 200 300 as alapjáraton rezeg minden de nyomni akarook gázt lefullad..:s nem tom mér.. ahm köszönöm:)

mazda-auto.hu | 2010-12-20 14:49 balint1122 részére

Nem tudok így látatlanban az alapjárati problémán többet segíteni. A kuplungtárcsa csúszása miatt már biztosan cserélendő a tárcsa, de valószínűleg a szerkezet is "megégett". A nyomólap rugói mindig erősebbek kellenek legyenek annál, hogy a kinyomó csapágyon keresztül a kiemelő hidraulikát vissza tudják nyomni. Az állástól nem kellene elromolnia, de lehet, hogy az állás utáni első indulás után pl. eltörtek a nyomólap egyes rugói.

balint1122 | 2010-12-20 13:49

szerbusz! köszönöm a multkori hibalehetőség ajánlásást de sztem a pillangószelep az jó! most is ugyan az miatt kérdezlek.. mér nem jó az alapjárat?? meg ha megyek vele rángatozik az autó... szelepek elállítodottak az miatt lehetséges?? v mi lehet? és az ho lehetséges ho álló helyébe elromlik a kuplung mert két hete m ikor lerakatam akk tökéletes volt a kuplung most igy ahogy leesett a hó és mentem vele rossz, ha elindulok addig nicns gond de mikor már 2 be lapadlozom csak bőg a motor nem gyorsul..:S köszönöm előre is

mazda-auto.hu | 2010-12-20 11:08 PEPE részére

Ellenőrizni kellene, hogy az új szivattyú kiemelő karja ugyanolyan szögben áll-e a szivattyúházhoz képest, mint a gyárié? A tankba visszamenő ágat is meg kellene nyomáspróbázni, nincs-e eldugulva? A szivattyún kiképzett visszafolyó furat nyilván a szivattyú szállítási kapacitásához van méretezve, így azt nem módosítanám, viszont ha kevesebbet szállít a gyárinál, akkor elképzelhető, hogy a karburátor benzinszintja tartósan magas motorterhelés esetén nem elegendő.

PEPE | 2010-12-19 17:08

Tisztelt Mazda autó! Jó múltkor már, érdeklődtem, benzinszivattyú ügyben, már kicseréltem, igaz hogy egy utángyártott! Azóta nincs benzinszaga a motorolajnak, minimális, szétszedtem a régit, hát nem volt valami szép! Most viszont olyan jelenség van hogy, egy idő után(20-30 KM) leáll az autó, nem kap benzint, leveszem a benzinszivattyúról a visszafolyóági csövet, és indítózók, pár másodperc múlva jön rajta a benzin, és indul a motor! Benzinszivattyú előtti szűrő tiszta, cseréltem! Kérdésem az lenne, lehet-e a benzintartály körül valami ülepítő vagy ilyesmi! És az új benzinszivattyú visszafolyó ágán csak egy pici lyuk van, az eredeti normális, vagy nem jót vettem? Az autó 323f-es, 1,6os, karburátoros, 92-es, alvázszám: jmzbg144200363624 motorkód b6422269 Bocs, hogy ilyen sokat írtam!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó