2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
pee323 | 2010-12-01 20:55 Lis001 részére
Valószínűleg itt van rajz hozzá.
http://www.neoriginal.ru/cat/mazda/
Bukiman | 2010-12-01 20:33
Köszönöm a tanácsot. Nos, a mérésekkel gondolom egy szakszervízbe kellene elmennem?! Közben előjött egy másik probléma: a kézifékjelző felkiáltójeles lámpa erősebb fékezések közben elkezd világítani és utána pár másodperccel elalszik. Ez mitől lehet? Valami fékprobléma, vagy csak kontaktos?
gaborkom | 2010-12-01 17:13
Tisztelt Mazda -autó!
A következő problémám van 323 1,7 D vel. A levegőszűrőbe nyomja a motorolajat. Elég sokat, pedig a kartergáz nem nagy. Visszavezető csövet nem látok, így gondolom a szelepfedélbe vezetik vissza. Levettem a szelepfedelet és hiányzott belőle a műanyag terelő, ami a másik motoromba volt. Gondolom valaki hozzáértő kidobta hogy nem kell. Én beletettem. A kérdésem a következő. Vannak a hengerfejben műanyag csövecskék azért, hogy a műanyag terelő alá vezessék a gázt, és kicsapassák belőle az olajat. Én az összes helyre beletettem, de most gondolkozom, hogy akkor hol tud vissza folyni a motorolaj a teknőbe. Szeretném kérdezni, hogy hány műanyag csövecske kell bele, és ha nem kell mind, akkor melyiket vegyem ki? Félek, hogy hosszú úton nem tud majd visszafolyni a motorolaj és a szelepfedél tömítés látja majd kárát ( meg én).
Köszönettel: Gkom
Lis001 | 2010-12-01 11:39
Köszönöm a segítséget kipróbálom.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 09:11 Lis001 részére
Először le kell húzni a fűtés, hűtés összes szabályzó gomját, majd elvileg le lehet húzni a középkonzol rész teljes keretét, mivel rugós patentok fogják. Ezután már látni fogod az egységeket fogó csavarokat. Robbantott rajzunk természetesen van, de nem küldhetjük el.
Lis001 | 2010-12-01 07:37 gmarci részére
Hello!
Tudtok abban segíteni, hogy 323 BJ (1999) középső konzolt az időmérő óra világítás cseréjéhez hogyan lehet sérülésmentesen szétszedni, illetve milyen izzót kell beletenni.
Ha van esetleg robbantott rajzotok róla az is megköszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-11-30 12:52 gmarci részére
Úgynevezett üvegfoglalatú izzók. Van 2db 3,4 Watt-os, illetve sok 1,4 Wattos.
gmarci | 2010-11-30 12:45
Sziasztok!
Nekem még mindig a müszerfalvilágítással van gondom a ´98-as (BA) sedanban, most már szinte teljes a sötétség a kormány mögött. Légyszi segítsetek, hogy milyen izzók kellenek, ill. hol lehet beszerezni.
Köszönöm,
Marci
mazda-auto.hu | 2010-11-29 12:46 Bukiman részére
Mérni kellene néhány dolgot. Motorhőmérséklet szenzor, EGR, nyomás, stb..
mazda-auto.hu | 2010-11-29 12:41 Thomasface részére
Sajnos általában nem elég a szimering, legalábbis korábban két hasonló produkciót előadó autó esetében nem volt elég. Reméljük, nálad bejön!