2025. Február 27. Csütörtök - Ákos, Bátor

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor11 | 2010-12-30 09:33 mazda-auto.hu részére

Koszonom a tippet! Meg nem volt idom raallni a szerelo godorre , de ugy tunik , mintha egy picit meg lenne hajulva az osszekoto.Egyebkent igen , csak letaposott havon jonnek elo a zajok, felsozott, latyakos uton mar nem hallottam semmi zorejt.Ez mennyire komoly problema , marmint , hogy elferdult az osszekoto? Inkabb csereljem ki? Amugy a beszerelt lengescsillapitok hatul KAYABA (KYB333180) tipusuak. Meg garancia idon belul vannak.

mazda-auto.hu | 2010-12-29 19:30 Gabor11 részére

Ha letaposott havon jönnek a zajok, akkor valószínűleg a stabilizátor összekötő "csirkecsont" lóg. Az autót megemelve más pozícióban áll, így olyankor nem biztos, hogy lötyög. Természetesen hidegben a lengéscsillapítókban is ledermed az olaj, így a rugózás is felkeményedik.

mazda-auto.hu | 2010-12-29 19:26 Pit222 részére

A héten nem vagyunk nyitva, így árakat inkább nem írok, majd a jövő héten. Célszerű feszítőt és vezető görgőt is cserélni, így 99%-ban garantálható, hogy a következő szíjcseréig ilyen jellegű probléma nem lesz.

Gabor11 | 2010-12-29 10:48

Tisztelt Mazda-Auto!

A kovetkezo a problemam: Mazda 323F / 97-es evjaratu kocsim jobb,hatso keretol eleg durva duborgo, majd kopogo hangokat ad. Ezt meg tudnam orvosolni, viszont a problema csak akkor jon elo , ha hoban hasznalom a kocsit. Sem hataruton , sem pedig rosz minosegu uton nem tapasztaltam hasonlot. A lengescsillapito rendben van.Megemeltem a kocsit es megmozgattam a kereket, szinten tartott, semmilyen hangot nem adott. Raaltunk a szerelogodorre es atneztunk minden fuggesztest es minden ugy tunik , hogy rendben van. A rugo feszes es a helyen.A ho nem tapadt be a sarhanyo es a kerek koze, az abroncs sem surlodik (egyebkent eleg nagy 195/60 -as teligumi van most rajta). Valami otlet , hogy mi okozhatja a kopogast? ( a csomagtarto ures, de egyebkent is csak a jobb-hatso kerektol jon a zaj) . Egyszeruen kifogytam az otletekbol. Mar arra is gondoltam , hogy -10 alatt besurusodik a gaz /viszont miert csak a jobb- hatso ? / a kerek geometriaja okozhatja, vagy a felni ? Mindent ellenoriztem mar, ami az eszembe jutott, a gumik ujjak, a felnik sulyozva, szalagon 2 honappal ezelott volt a kocsi. Elore is koszonom !

Pit222 | 2010-12-28 19:50 Pit222 részére

És még azt elfelejtettem,ha jól tudom kétoldali bordás vezérműszíj megy rá.?

Pit222 | 2010-12-28 19:47

Tisztelt mazda-autó!

Érdeklődnék,hogy 2001-es 323-as 2.0TD mazdához mennyibe kerülne a vezérműszíj? És hogy minden esetben kell vezető és feszítő görgőt cserélni?
Alváz szám: JMZBJ12R220428391

Köszönöm Válaszát!

mazda-auto.hu | 2010-12-27 19:42 András323 részére

A toronycsapágyakat is néztétek? Nyilván a kormánymű is kopoghat, az axiál csuklók után viszont inkább csak egyben cserélhető. Egyes esetekben az egyébként kanyarban nem recsegő féltengelycsuklók is kopoghatnak.

NomakRaven | 2010-12-27 16:57

Sziasztok Van egy 86-os 1.6os 323-asom az első autóm volt de lecseréltem egy hatosra meg kell válnom tőle akit érdekel a zsa.nomak@freemail.hu -n elér vagy 209541185-ös számon érdeklődhettek a részletekért köszi

András323 | 2010-12-26 09:51

Heló az én 323f-es em nek kopog az eleje. már kicseréltünk rajta mindent ami a kerékhez csatlakozik, de nem javul lehet a kormánymű a ludas és ha igen lehet hozzá alkatrészt venni vagy az egész kormányművet kell cserélni?

PEPE | 2010-12-24 09:45 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszokat, majd ha jobb idő lesz utánanézek hogy mi lehet a baja! Kellemes ünnepeket mindenkinek!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó