2024. November 26. Kedd - Virág
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Dracon | 2010-12-17 20:00
Köszönöm a gyors választ!
mazda-auto.hu | 2010-12-14 09:04 Dracon részére
Szíjjal történik a vezérműtengelyek hajtása. A gyári alaktrészek árai: vezérműszíj 13438,-Ft, vezető görgő 24183,-Ft, feszítő görgő 20998,-Ft.
Dracon | 2010-12-13 16:48
Tisztelt mazda-autó!
Érdeklődnék hogy a JMZBJ12L200214016 számú mazda láncos vagy vezérmű szíjas kiadás-e. Amennyiben szíjas, úgy mennyibe kerülne egy szett (feszítővel)? Ha láncos, milyen karbantartást igényel és mennyi a csereintervalluma?
Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-12-13 09:10 balint1122 részére
Akkor pedig lehet, hogy a pillangószelep nem áll vissza alaphelyzetbe, így pedig nem tud az indításhoz kellően dúsítani a rendszer. Olyan, mintha gázadással akarnánk hidegindítani. A kuplung csúszásán nem lehet állítani, valószínűleg minimum a kuplungtárcsát ki kell cserélni.
balint1122 | 2010-12-11 18:25
hello! most már elindult de nem tökéletes mert nicsen alapjárat.. a gáznál a bowdent állitottam de van amiko fennmarad ien 2000 fordulat fölöttt mer a bowden beragad... sztem... meg mentem is vele és 2 be vagy akárhányadik sebességbe lepadlozom csuszik a kuplung... nagyon durván.. hol tom állitani?? előre is köszönöm..
pee323 | 2010-12-10 18:14 mazda-auto.hu részére
Mondhatjuk vegyesnek, főként város, és egy kis országút elegyéből szokott ez a fogyasztás kijönni, 3 emberrel és egy fél csomagtartó cuccal. Bár egyszer mentem vele 7,5 körül, uyganezen az úton, de valami paradoxon folytán alig voltak az úton, és csak egy lámpa állított meg..
mazda-auto.hu | 2010-12-10 15:36 pee323 részére
Országúton, klíma nélkül elég sok.
pee323 | 2010-12-10 14:01 mazda-auto.hu részére
Ez a rémkép úszik az én szemeim előtt is.. Többe kerülne ez a művelet mint amit az autóm ér.. Majd tavasszal még próbálkozok, de addig is imádkozok, hogy ne akarjon nekem itt elfogyni a gyertyám. Amúgy olyan 6 éve lehet benne ez a szett gyertya, és bizony 50K km körül lehet a futása. Elég sokat is eszik a kocsi, 1.6-os B6 motor, 9-10 körül van a fogyasztás, ez szerintem marha sok.
mazda-auto.hu | 2010-12-10 12:51 pee323 részére
Látatlanban csak azt tudom mondani, hogy akkor bizony hengerfej le, és ki kell fúrni a gyertyákat, hogy a menet ne sérüljön.
pee323 | 2010-12-10 12:09 mazda-auto.hu részére
Csavarlazítóval még nem fújtam össze, de hideg és langyos motornál is próbáltam őket kiszedni. Meg se moccannak. Ha lenne valami komolyabb szerszámom, ami nem hajlik el, akkor valószínűleg már eltörtem volna a hengerfejet..