2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Dracon | 2010-12-17 20:00

Köszönöm a gyors választ!

mazda-auto.hu | 2010-12-14 09:04 Dracon részére

Szíjjal történik a vezérműtengelyek hajtása. A gyári alaktrészek árai: vezérműszíj 13438,-Ft, vezető görgő 24183,-Ft, feszítő görgő 20998,-Ft.

Dracon | 2010-12-13 16:48

Tisztelt mazda-autó!
Érdeklődnék hogy a JMZBJ12L200214016 számú mazda láncos vagy vezérmű szíjas kiadás-e. Amennyiben szíjas, úgy mennyibe kerülne egy szett (feszítővel)? Ha láncos, milyen karbantartást igényel és mennyi a csereintervalluma?

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-12-13 09:10 balint1122 részére

Akkor pedig lehet, hogy a pillangószelep nem áll vissza alaphelyzetbe, így pedig nem tud az indításhoz kellően dúsítani a rendszer. Olyan, mintha gázadással akarnánk hidegindítani. A kuplung csúszásán nem lehet állítani, valószínűleg minimum a kuplungtárcsát ki kell cserélni.

balint1122 | 2010-12-11 18:25

hello! most már elindult de nem tökéletes mert nicsen alapjárat.. a gáznál a bowdent állitottam de van amiko fennmarad ien 2000 fordulat fölöttt mer a bowden beragad... sztem... meg mentem is vele és 2 be vagy akárhányadik sebességbe lepadlozom csuszik a kuplung... nagyon durván.. hol tom állitani?? előre is köszönöm..

pee323 | 2010-12-10 18:14 mazda-auto.hu részére

Mondhatjuk vegyesnek, főként város, és egy kis országút elegyéből szokott ez a fogyasztás kijönni, 3 emberrel és egy fél csomagtartó cuccal. Bár egyszer mentem vele 7,5 körül, uyganezen az úton, de valami paradoxon folytán alig voltak az úton, és csak egy lámpa állított meg..

mazda-auto.hu | 2010-12-10 15:36 pee323 részére

Országúton, klíma nélkül elég sok.

pee323 | 2010-12-10 14:01 mazda-auto.hu részére

Ez a rémkép úszik az én szemeim előtt is.. Többe kerülne ez a művelet mint amit az autóm ér.. Majd tavasszal még próbálkozok, de addig is imádkozok, hogy ne akarjon nekem itt elfogyni a gyertyám. Amúgy olyan 6 éve lehet benne ez a szett gyertya, és bizony 50K km körül lehet a futása. Elég sokat is eszik a kocsi, 1.6-os B6 motor, 9-10 körül van a fogyasztás, ez szerintem marha sok.

mazda-auto.hu | 2010-12-10 12:51 pee323 részére

Látatlanban csak azt tudom mondani, hogy akkor bizony hengerfej le, és ki kell fúrni a gyertyákat, hogy a menet ne sérüljön.

pee323 | 2010-12-10 12:09 mazda-auto.hu részére

Csavarlazítóval még nem fújtam össze, de hideg és langyos motornál is próbáltam őket kiszedni. Meg se moccannak. Ha lenne valami komolyabb szerszámom, ami nem hajlik el, akkor valószínűleg már eltörtem volna a hengerfejet..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó