2025. Április 25. Péntek - Márk

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-06-22 14:19 Nface részére

Ebben a korban már előfordul. Általában a nagysebességű apró porszemcsék megteszik hatásukat, ezért is fontos a jó levegőszűrő, illetve annak cseréje. Az 1,3 és 1,5-ös motoroké megegyezik, az 1,8-asé más.

Nface | 2010-06-22 11:29 mazda-auto.hu részére

Gyakori hiba ez a légtömegmérő?

Nface | 2010-06-22 11:27 mazda-auto.hu részére

Értem.Köszönöm.Azt meg tudod mondani,hogy melyik másik mazda tip. egyezik meg?

mazda-auto.hu | 2010-06-22 10:33 Nface részére

Mérésekkel (megadott értékeket kell adnia) melyet nem árulhatok el, vagy "kölcsön" csere darabbal.

Nface | 2010-06-22 08:57 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.Elnézést ,de csak most tudtam válaszolni.Hogyan tudnám biztosra leellen?rizni?Tegnap rámérettem a co-ra és teljesen jó.Még a lambda is.Lambdára tippeltem,de azok jónak látszanak.
Köszönöm el?re is!

mazda-auto.hu | 2010-06-21 10:05 Nface részére

Lehet például, hogy a légtömegmérő rosszul működik.

Nface | 2010-06-17 21:42

T. Mazda-Auto!

Segítséget szeretnék kérni önöktől.Nekem egy 95-ös sedan 323-as protégé mazdám van.Motorkódja Z5 alv.JM1BA1415S0161249.Nemrégiben vásároltam és van egy olyan problémám vele,hogy intenzív gyorsításnál folyamatosan torpan/rángat az autó.Egyenletes gáztartásnál menet közben érezni az apróbb,de folyamatos rángatást viszont az autó hangján nem hallani.Csak menet közben rángat,ha álló helyzetben járatom úgy nem.A gyertyák a kábelek a rotor az elosztó és levegőszűrő új.A fogyasztás is sok szerintem köze van hozzá.Láttam itt a fórumon ilyen problémát,csak az esetleges megoldást nem találtam..Előre is köszönöm a segítséget.
üdv-Nándi-

mazda-auto.hu | 2010-06-16 11:22 pee323 részére

Nem üzemmeleg állapotban még nem szabályoz az oxigén szenzor, van éppen elég "baja" ilyenkor a vezérlésnek, hogy a motor normális működését fenntartsa, így ilyenkor nem veszi számításba a szonda jeleit.

pee323 | 2010-06-16 10:10

Üdv!
Kicsit benzinszagú a kipufogógáz egy B6 motoros BF 323-ban. Gondoltam rámérek a lambdára, de mit kéne rajta mérni, és egy mezei multiméter alkalmas a célra? Egy vezetékes van benne.
Többletfogyasztást nem észleltem, vagy nagyon minimális, ereje teljében van a motor, csak néha érezni egy kis benzinszagot, főleg ha nem elég meleg a motor, illetve indítás után közvetlenül intenzív a szag 1-2 másodpercig.

mazda-auto.hu | 2010-06-16 09:24 athos részére

A szerkezet kímélése érdekében létezik a fordulatszám megemelése, csak lehet, hogy eddig nem működött. Az viszont beállítási hibára utalhat és nem természetes, hogy majdnem leáll a motor alapjáratra visszaállás előtt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó