2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gyu74 | 2010-05-21 19:28

Sziasztok.Kérlek segitsetek.Egy 2000-es 323f activ-ot néztem ki magamnak.De gyanús,hogy a kormanyon az embléma nem krómozott,és nem 3 hanem 4 agú.Ez utalhat valamire ami miatt nem ajanljatok a kocsit

moordavid | 2010-05-21 10:30 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

Egyébként köszönöm egy korábbi válaszotokat, a némán-nem indul problémára. Ahogy mondtátok a behúzó mágnes volt a bűnös...ezért volt az önindító javítás ;(

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:36 moordavid részére

Sok minden lehet. elképzelhető, hogy például a motortérben dolgozáskor (önindító kiszerelés) elrepedt a szívócső.

moordavid | 2010-05-21 08:22

Üdv Mindenkinek!

Most hoztam ki műszakiról, és a műszakiból kifolyólag szervízelésből is a kocsit (323, sedan 1998). Azóta új jelenség, hogy induláskor, 1-ben rángat. De ha keményebb gázzal indítok akkor semmi gond nincs. Azért aggaszt, mert korábban az enyhébb gázpedál mozdulatnál semmi ilyen nem jelentkezett.

A szervízben első-hátsó fék, gömcsukló, valamint önindító motor szervíz is volt.

mazda-auto.hu | 2010-05-17 16:39 mtb részére

44818,-Ft az első gumibak.

mtb | 2010-05-17 15:51

Tisztelt Mazda-Autó! 2000-es évjáratú BJ-s, 1.5-ös Mazdámban cserére szorul az elől levő váltótartó gumibak. Utángyártottat ebből nem találtam, ezért megkérdezem: mennyibe kerül az erdeti alkatrész, és beszerezhető-e? Köszönöm.

mtb | 2010-05-17 15:51

Tisztelt Mazda-Autó! 2000-es évjáratú BJ-s, 1.5-ös Mazdámban cserére szorul az elől levő váltótartó gumibak. Utángyártottat ebből nem találtam, ezért megkérdezem: mennyibe kerül az erdeti alkatrész, és beszerezhető-e? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-05-17 09:26 flori részére

A linkelt cikk alapján el lehet indulni a hibakeresésben. Ellenőrizni kellene az alapjárat szabályzó egységeket, hogy valóban működnek-e? Ezután pedig meg kellene nézni, nem lett-e az egység hibája után szakszerűtlenül "eltekerve" az alapjárat, ellensúlyozva az egység hibáját. Ha ez fennáll, akkor a jó egység sem tud majd szabályozni.

mazda-auto.hu | 2010-05-17 09:18 xejbo részére

Az 1,5 és az 1,8 cikkszáma teljesen más, de ettől függetlenül valószínűleg a külső méreteik megegyeznek. Az 1,8-asé nagyobb kapacitású. A V6-osé más méretű, de mivel egy henger itt kisebb, így még az 1,5-ös injektoránál is valamivel kisebb a kapacitása.

flori | 2010-05-15 17:27 Bálint66 részére

Spéci a baj,kissé összetettebb.autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2004/03/30-31.pdf

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó