2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-06-09 13:31

A kinyomócsapágy a kiemelő villán helyezkedik el, és a kiemelő villa billenő tengelye van kapcsolatban a váltóházzal. A kiemelő villa 10000 Ft-os tétel, míg a váltóház (kuplungharang) 140000,-Ft körül van.

athos | 2010-06-09 12:18

Üdv!
323 Safety BJ alv.sz. autóm van.A kuplung benyomásakor egy vibráló rezgés jött vissza a pedálra.Szervízben kiszerelték a váltót és egy letört csonkot találtak a váltóházban.Ezen volt a kinyomócsapágy.Milyen javítási lehetőség jöhet szóba?A váltóház csonkos részének cseréje megoldható,vagy teljes váltócsere kell?
Előre is köszönöm a választ!

Mikesi | 2010-06-05 20:18

Tulajdonostól!
Mazda 2002.06. havi, 323f, 1,6 benzines, TE Sportive, pezsgő színű, KLÍMÁS autó eladó!
Frissen szervizelt, 2010.06.-hóban lett műszaki vizsgáztatva. SPORT VÁLTOZAT, garázsban tartott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott-szervízelt, Multi-Lock sebességváltózár, szervizkönyves, törzskönyv, 130.000Km, GARANTÁLTAN TÖRÉSMENTES! Ár:1.500.000Ft.Érd:0670/3805700
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323_f/mazda_323_f_1.6_sportive-3903685

mazda-auto.hu | 2010-06-02 16:03 evilbill részére

Igen, hiszen fedi a vezértengely meghajtást is.

evilbill | 2010-06-02 15:53 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó!
Köszönöm a vezérműszíj cserére vonatkozó válaszát!
Még egy kérdésem lenne: a vezérműszíj cseréhez a szelepfedelet le kell szerelni?
Köszönettel.

Tom26 | 2010-06-01 14:16

Üdv mindenkinek!!

Nekem egy mazda 323f 1997-es autom van és a problémám a következö: a pillango ház és a levegö szürö házt összekötö CSÖ ami eredeti állapotban kb 30ezer forint!Nem tud valaki egy olcsobb megoldást!!

mazda-auto.hu | 2010-06-01 13:28 djanos részére

Az nem jó. Márpedig bemelegedés után elsősorban az oxigén szenzor "felel" a megfelelő keverékképzésért.

djanos | 2010-05-31 12:53

Szép napot újfent!

(Mazda 121, 1324 ccm, 1993)

Annyi változott, hogy a szervizdokumentáció szerinti lambda szonda mérést elvégezve mind gyorsításkor, mind pedig lassításkor 0 értéket mutat az analóg mérőműszer a szonda jelvezetékén. Okozhatja-e ez a motor hidegen nagyon akadozó alapjáratát, illetve a menet közbeni megtorpanásokat és a bűzös kipufogógázt?

Kell-e még esetleg mást is átvizsgálnom a csere előtt vagy után?

Köszönöm előre is: djanos

Almos | 2010-05-31 10:55 mazda-auto.hu részére

Kedves mazda-auto.hu!

Köszönöm a gyors és részletes választ!

djanos | 2010-05-31 09:57

Szép napot kívánok!

Nemrég vettünk második autónak egy 1993-as Mazda 121-est, 1324 cm3.

Alapjárata akadozik, kipufogógáza tömény, erős szagú, intenzív gázadásra megtorpan.
A lambda szondát még nem mértem ki, de szeretném megtudni, hogy mi okozhatja a jelenséget. A motorolaj rendben, nem fogyasztja. A gyújtás rendben, elosztóház tiszta, szikra van mindenütt. A kipufogó szaga miatt gondolom, hogy nagyon dús keveréket kaphat. Válaszát előre is köszönöm. djanos

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó