2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-02-28 08:00 QGL323 részére

Nos a gyári távirányító ára: 48924,-Ft :( (de benne van az elem is:))

Egy riasztóbeszerelő műhely lehet, hogy életre tudja kelteni a mikrokapcsolók cseréjével, amit akár egy használt riasztó irányítóból is ki lehet operálni. Amennyiben nem a kapcsoló rossz, akkor megoldás lehet egy zármotor és egy olcsó riasztó kombinációja.

QGL323 | 2008-02-27 16:32

2000 áprilisi.
Alvázszám JMZBJ-vel kezdődik, a motorszám B373-mal.
(Ausztriából származik, ha ez számít.)

mazda-auto.hu | 2008-02-27 15:16 QGL323 részére

Csak gyári van és kompletten. Milyen évjárat?

QGL323 | 2008-02-27 15:13

A mazdámnak véleményem szerint gyári távirányítója van az ajtók nyitásához-zárásához.
Ez persze csak halvány sejtés, mivel semmilyen riasztó berendezést nem működtet, a kinyitásról-bezárásról sem hang, sem fényjelzést nem ad(hála Istennek, azokkal mindig csak a gond van...). A nem gyári berendezések általában olyanok, mint egy falunapon a céllövölde.


Kívül semmi tipusjelzés nincs rajta, egy formás fekete műanyag, két gumi gombbal.
A belselyébe ragasztott papíron, ez áll:
Naldec 0A20A
A panelon pedig ez:
Naldec 41240-501-40C

A neten keresőbe ezeket hiába írom, nem jön semmi használható infó.

Történt pedig, hogy a kulcscsomót leejtettem és ennek a távirányítónak a háza eltörött. Most cellux tartja és bár korábban is néha nehézkesen működött, most az elemcsere és tisztogatás ellenére is még nehezebben. Talán már elkophatott a gumi végén lévő érintkerő.

Milyen lehetőség van az ilyen távirányító pótlására, lehet-e alkatrészenként (gumi gomb, ház) rendelni?

Ha nincs lehet-e még ilyent kompletten rendelni, vagy valami mást hozzáprogramozni?

Nem merem bevinni az autót akármelyik utcasarki autovillamosságis-risztós szervizbe, mert tapsztalatom szerint az ilyen helyeken mazdához soha nem értenek.

Csillagászati az új távirányító és a szakszerviz munkadíja ilyen esetben?
A választ ezúton is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-02-27 08:56 BenczeZ részére

Az alapjáratot nem csak a csavar állításával kell elvégezni ennél a típusnál. Szervízünkben szívesen segítünk.

BenczeZ | 2008-02-27 00:48

Sziasztok!

Végső elkeseredésemben írok mert meg fogok őrülni.
Adott egy 2000 évj 323 BJ Sedan. 1498ccm. Az autóban 187.000km van. A probléma a következő az autó alapjárata 900 ról 500-400 között ingadozik de ha rákapcsolom a világítást és a fűtést akkor stabilan 400 on tartja a fordulatot. tegnap megtörtént: Vezérműszíj csere feszítőgörgő csere szimeringek cseréje, Klimaszíj, generátorszíj csere, olajcsere olajszűrő csere, és generátor javítás (próbapadon hibátlan szénfekefe csere, és csapágy csere) hátha az a ludas de nem. Próbáltk feljebb venni az alapjáratot a pillangószelepnél vagy minél nem értek hozzá a gázbovdennél csináltunk valamit akkor úgy tünt rendben van kb 10 órát volt normális és ma este megint elkezdte. A következő lépésként kitakarítjuk alehet nem jól írom a folytószelep házat vagy mit és gázbóvdent cserélünk hátha ez megoldja a problémát. Egyszerüen nem tudjuk mo okozza ezt a hibát. Az autó rendszeresen karbantartva 10.000km-ként olajcsere (nek gagyi olaj) szűrőcsere stb.
Esetleg valami ötlet?

Segítségetek előre is köszönöm.

Üdv:
Bencze Zoltán

mazda-auto.hu | 2008-02-25 11:38 Lalito részére

A nemzetközi egyezmények alapján, nevezhető szintetikus olajnak. Igazság szerint azonban hidrokrakkolt ásványi alapú olaj, nem pedig PAO-Észter alapú, mint a valóban teljesen szintetikus olajok. Csak egy kis adalék: Egy 0w-s olaj csak teljesen szintetikus lehet, egy 5w-s azonban lehet "full-szint" vagy hidrokrakkolt ásványi alapú szintetikus vagy félszintetikus.

Lalito | 2008-02-24 21:42

kicsit lejjebb olvastam:MAZDA DEXELIA ULTRA
Mit lehet tudni erről az olajról?
Most hallok róla először.
Valahol az előbb olvastam, hogy valaki hallotta:-)hogy ez nem is teljesen szintetikus olaj.Igaz ez?

EnergieLaczy | 2008-02-23 19:16

www.mazda323f.gportal.hu

Tommy | 2008-02-22 22:02

Hali Rage,
"gozom sinsc" milyen a GT-d, de általában a tárcsafék szokot nyik-nyikelni, mazdánál a dobfék örök és elpusztíthatatlan. Az előző mazdám 20 éves volt eredeti dobfékpofákkal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó