2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-02-28 08:00 QGL323 részére
Nos a gyári távirányító ára: 48924,-Ft :( (de benne van az elem is:))
Egy riasztóbeszerelő műhely lehet, hogy életre tudja kelteni a mikrokapcsolók cseréjével, amit akár egy használt riasztó irányítóból is ki lehet operálni. Amennyiben nem a kapcsoló rossz, akkor megoldás lehet egy zármotor és egy olcsó riasztó kombinációja.
QGL323 | 2008-02-27 16:32
2000 áprilisi.
Alvázszám JMZBJ-vel kezdődik, a motorszám B373-mal.
(Ausztriából származik, ha ez számít.)
mazda-auto.hu | 2008-02-27 15:16 QGL323 részére
Csak gyári van és kompletten. Milyen évjárat?
QGL323 | 2008-02-27 15:13
A mazdámnak véleményem szerint gyári távirányítója van az ajtók nyitásához-zárásához.
Ez persze csak halvány sejtés, mivel semmilyen riasztó berendezést nem működtet, a kinyitásról-bezárásról sem hang, sem fényjelzést nem ad(hála Istennek, azokkal mindig csak a gond van...). A nem gyári berendezések általában olyanok, mint egy falunapon a céllövölde.
Kívül semmi tipusjelzés nincs rajta, egy formás fekete műanyag, két gumi gombbal.
A belselyébe ragasztott papíron, ez áll:
Naldec 0A20A
A panelon pedig ez:
Naldec 41240-501-40C
A neten keresőbe ezeket hiába írom, nem jön semmi használható infó.
Történt pedig, hogy a kulcscsomót leejtettem és ennek a távirányítónak a háza eltörött. Most cellux tartja és bár korábban is néha nehézkesen működött, most az elemcsere és tisztogatás ellenére is még nehezebben. Talán már elkophatott a gumi végén lévő érintkerő.
Milyen lehetőség van az ilyen távirányító pótlására, lehet-e alkatrészenként (gumi gomb, ház) rendelni?
Ha nincs lehet-e még ilyent kompletten rendelni, vagy valami mást hozzáprogramozni?
Nem merem bevinni az autót akármelyik utcasarki autovillamosságis-risztós szervizbe, mert tapsztalatom szerint az ilyen helyeken mazdához soha nem értenek.
Csillagászati az új távirányító és a szakszerviz munkadíja ilyen esetben?
A választ ezúton is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-02-27 08:56 BenczeZ részére
Az alapjáratot nem csak a csavar állításával kell elvégezni ennél a típusnál. Szervízünkben szívesen segítünk.
BenczeZ | 2008-02-27 00:48
Sziasztok!
Végső elkeseredésemben írok mert meg fogok őrülni.
Adott egy 2000 évj 323 BJ Sedan. 1498ccm. Az autóban 187.000km van. A probléma a következő az autó alapjárata 900 ról 500-400 között ingadozik de ha rákapcsolom a világítást és a fűtést akkor stabilan 400 on tartja a fordulatot. tegnap megtörtént: Vezérműszíj csere feszítőgörgő csere szimeringek cseréje, Klimaszíj, generátorszíj csere, olajcsere olajszűrő csere, és generátor javítás (próbapadon hibátlan szénfekefe csere, és csapágy csere) hátha az a ludas de nem. Próbáltk feljebb venni az alapjáratot a pillangószelepnél vagy minél nem értek hozzá a gázbovdennél csináltunk valamit akkor úgy tünt rendben van kb 10 órát volt normális és ma este megint elkezdte. A következő lépésként kitakarítjuk alehet nem jól írom a folytószelep házat vagy mit és gázbóvdent cserélünk hátha ez megoldja a problémát. Egyszerüen nem tudjuk mo okozza ezt a hibát. Az autó rendszeresen karbantartva 10.000km-ként olajcsere (nek gagyi olaj) szűrőcsere stb.
Esetleg valami ötlet?
Segítségetek előre is köszönöm.
Üdv:
Bencze Zoltán
mazda-auto.hu | 2008-02-25 11:38 Lalito részére
A nemzetközi egyezmények alapján, nevezhető szintetikus olajnak. Igazság szerint azonban hidrokrakkolt ásványi alapú olaj, nem pedig PAO-Észter alapú, mint a valóban teljesen szintetikus olajok. Csak egy kis adalék: Egy 0w-s olaj csak teljesen szintetikus lehet, egy 5w-s azonban lehet "full-szint" vagy hidrokrakkolt ásványi alapú szintetikus vagy félszintetikus.
Lalito | 2008-02-24 21:42
kicsit lejjebb olvastam:MAZDA DEXELIA ULTRA
Mit lehet tudni erről az olajról?
Most hallok róla először.
Valahol az előbb olvastam, hogy valaki hallotta:-)hogy ez nem is teljesen szintetikus olaj.Igaz ez?
EnergieLaczy | 2008-02-23 19:16
www.mazda323f.gportal.hu
Tommy | 2008-02-22 22:02
Hali Rage,
"gozom sinsc" milyen a GT-d, de általában a tárcsafék szokot nyik-nyikelni, mazdánál a dobfék örök és elpusztíthatatlan. Az előző mazdám 20 éves volt eredeti dobfékpofákkal.