2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


robika | 2008-03-04 12:42

Sziasztok!
Kérdésem a következő:
Pótlevegő tolattyu csavarját elállitották műszaki vizsgán,és azótta nehezen indul nem úgy pörög,sokat eszik,alapjárat ingadozás.Vissza lehet állitani gyári helyére,és milyen összegbe kerülne a javitása.
köszönöm.

mazda-auto.hu | 2008-03-04 09:26 kockás részére

A katalizátor mint fojtás 3-5 lóerőt is jelenthet. Minden egyéb átállítás nélkül.

mazda-auto.hu | 2008-03-04 09:24 Lalito részére

Egy vadonatúj szíj is hajlamos nyiszogni, ha például egyszer vizet kap. Nem minden esetben kezd el hangoskodni a víz hatására, de ha egyszer elkezd, akkor később semmilyen szer hatására nem szűnik meg tartósan a zaj.

kockás | 2008-03-03 18:58

helló mindenkinek!
Egy 90'évjáratú 1.8GT(hatchback)tulaja vok.A forgalmiban 96kw,mindenhol máshol 94kw van írva!?a katalizátor nélküli ugyebár 140 Le,amit eu-ban nem forgalmaztak,úgy tom.Már az enyémben sincs!Lehet ugyanezt az erőt elérni ennyivel,vagy a computer is máshogy van belőve????a gyertya elvileg más!Esetleg más is?Légyszíves ha tudtok válaszoljatok.Előre is köszönöm nektek!!!

Lalito | 2008-03-03 13:08

Köszönöm a választ.
Elvileg a szíjjak jók"ránézésre":-)
Meg még csak 69000körül járok.

mazda-auto.hu | 2008-03-03 11:42 Lalito részére

A szíjak szoktak így viselkedni. Hosszú távon csak cseréjükkel oldódik meg a "zajongásuk".

QGL323 | 2008-03-03 10:44

Tommy!

Köszönöm a linkeket!!!
Tanulmányozom...

Üdv!

Lalito | 2008-02-29 21:00

Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mi lehet a gond akkor ha halk ciripelő hangot hallok a motortér belsejéből. De ha felnyitom a motorháztetőt és szembe állok az autóval akkor nem is hallatszik.Sőt direkt figyeltem a szijjak környékén de semmi.Ha lecsukom a motorhátetőt akkor ha szemben állok az autóval akkor balfelől jön az a kis ciripelő hang.De nem is mindíg, mert egyszer megmutattam egy szerelőnek de akkor pont nem ciripelt.Az is rapszódikus ,hogy hideg vagy meleg a motor.Például volt, hogy egy nagyobb út után mikor megálltam már nem hallatszott.
Nem tudom mi lehet....

Tommy | 2008-02-28 22:18 QGL323 részére

Hali QGL323 !
Körülnéztem neked egy kicsit...
Itt vannak a távirányitok, olcson, bár szerintem messze vannak hogy megrendeld tőlük : http://www.originalkeyless.com/category.sc?categoryId=18
Itt egy fórum, ahol erről dumcsiznak, a link arra beszélgetésre mutat hogy miként kell ráokosítani az új távirányítót a kocsira : http://forum.mazda6club.com/index.php?showtopic=2300&st=0&p=55368&#entry55368
Ha esetleg mégis úgy döntenél hogy új elektrónikát vágsz a kocsiba , akkor ajánlani tudom a EUROCAR-125R -et, én maximálisan meg vagyok vele elégedve, nem kell semmi féle zármozgató motorokat venni, teljesen egyszerüen integrálható a meglévő rendszerbe : http://www.trioda.hu/trioda_rt.php?cont=webaruhaz&cat=412


Üdv, Tom.

QGL323 | 2008-02-28 19:55

Nos, ezért kötöttem az autóra cascót, ráadásul 50.000 Ft önrésszel.
Enélkül a garázsban sem merném tárolni!
(Persze nem a lopáskártól félek igazán, úgytudom nemnagyon lopják, bár ilyen alkatrész árak mellett...)

Azért köszönöm az információt!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó