2025. Január 16. Csütörtök - Gusztáv

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peter323f | 2007-03-30 08:24

köszönöm a gyors válaszokat.További jó napot!

mazda-auto.hu | 2007-03-30 08:07

A gyári vízpumpa szett 36003,-Ft. Nem jár túl nagy megbontással. Nyilván ilyenkor célszerû a hûtõvizet is cserélni. A munkadíj kb.: 8640,-.

peter323f | 2007-03-29 20:35

Rendben várom a választ.Elõre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2007-03-29 16:36

Alex- Várjuk a fejleményeket! peter323f - Holnap reggel visszatérünk rá. Éppen most kapcsoltuk ki az "illetékes" számítógépet.

peter323f | 2007-03-29 15:57

Oké-oké engem megygyõztél :) akkor mégis vízpumpa. Nagy bontást igényel a javítás?
költséget kb. tudsz mondani?

Alex | 2007-03-29 15:36

Köszönöm a tájékoztatást.
Természetesen egy autoszerelö barátommal megyek a vásárláskor, aki szivesen aláfekszik a gépnek,és a proba utra is együtt megyünk, meghajtani kicsikét.Már teljesen beleéltem magam hogy mazdás leszek. Csak el ne vigyék. Egyébként japán fan vagyok. Más ország autoiban nem bizok,ezelött egy öskori Nissan-om volt és Honda a motorom.

mazda-auto.hu | 2007-03-29 08:19

Alex - A Mazdák rendkivûl idõtálló autók. Ha mindez párosul egy gondos gazdával, akkor elvileg korlátlan is lehet az élettartam. Ez igaz a fényezésre is. Mindenképpen meg kell bizonyosodni róla, hogy nincs-e lényegesen több km az autóban, mint amit az óra mutat. Rendszeresen cserélték-e legalább a motorolajat, illetve volt-e komolyabb elõzõ sérülés. Ha minden oké, akkor nem kell félni a vásárlástól. A felfüggesztés elemei, a fékek, a motor, váltó, mind-mind nagyságrendekkel meghaladja az átlagos elvárható élettartamot ennek a típusnak az esetében is. Ja és nem fogyaszt sokat, de ehhez a légszûrõ, gyertyák stb...ellenõrzése, cseréje is szükséges.

mazda-auto.hu | 2007-03-29 08:10

peter323f - a klímakompresszor háromszögében a szervószivattyú van még. A generátoréban pedig a vízkeverõ (pumpa), a blokk közepén a hajtás dupla tárcsája felett. Egyébként ilyen távjavítás-tanács esetén mindig célravezetõbb a "szájbarágós" stílus. : )

Alex | 2007-03-28 21:53

hello mazdások! én most készülök egy 93` 323 famili 16v 1,3 autot venni.156Ekm van benne.tényleg kifogástalanul néz ki a korához képest nem hittem a szememnek.de lehet hogy ez csak a látszat.kérnék benneteket ha pár gondolatot irnátok mire érdemes figyelni különösen, mennyit eszik sok-e eza km ami benne van...stb azt megköszönném.

peter323f | 2007-03-28 19:09

A hûtõvíz rendben, de szerintem nem a vízpumpa amire gondolok.Kicsit körülményes lesz bocs!
A blokk oldalával szembe állva: legalul, a blokk közepén a kihajtás dupla szíjtárcsával.Jobbra tõle a klíma kompresszor, közvetlen fölötte a vízpumpa(szerintem, legalábbis vízcsõ jön ide a tágulási tartályból is)Ezt a hármat köti össze az egyik szíj háromszögben.
2. A másik szíj háromszög: a kihajtás másik tárcsája ,balra föntebb a generátor és középen a KÉRDÉSES TENGELY :a blokk közepén nem sokkal a kihajtás fölött, vele egy vonalban. Bocs a szájbarágós stílusért, de remélem így segítettem a kérdésemben:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó