2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tibi100 | 2007-02-15 19:59

Szeretnék vásárolni a 323 BJ hatchback-hoz hosszirányú tetõtartó rudat. Mik a lehetõségeim ?

tommy | 2007-02-15 16:41

Köszi,
majd jelentkezem mi történt....

mazda-auto.hu | 2007-02-15 10:16

Nem. Amilyen gyorsan csak lehet, cseréld le! Ezt a szíjat nagyon gyorsan el kellene dobni, már használhatatlan.

tommy | 2007-02-15 08:56

Hi.
Made by Magyar Autoklub®.
Fordítsam vissza ?
Tom.

mazda-auto.hu | 2007-02-15 08:38

Nem szabad egy már használt vezérszíjat megfordítani. Az addigival ellentétes forgásirány, bármikor szíjszakadáshoz vezethet!

tommy | 2007-02-15 08:06

Szasztok,
gondoltuk mi is hogy esetleg eldeformálódott úgy a szíj hogy a külsö oldala nyúlótt meg, ezért megfordítottuk , de úgy is csak menekülni akart...
Kössz a tanácsot, +prószáljuk, csak elöbb gyüjtök rá zsetont...
Tommy

mazda-auto.hu | 2007-02-14 08:27

tommy - Nagyon nehéz egy szíjról megállapítani, hogy milyen állapotban van. Igazság szerint, ha egy elõzõleg már (sokat)futott szíjat lelazítunk, akkor azt már cserélni kell. Egyszóval szíjcsere szükséges.

mazda-auto.hu | 2007-02-14 08:20

Pisti - Nehéz így látatlanban válaszolni. Nem valószínû, hogy légtömegmérõ hibáról van szó.

tommy | 2007-02-14 02:39

Sziasztok !
A következö hiba megoldásánál lenne szükségem a segítségetekre :
Pár hete elkezdett nyikorogni a vezérmüszíjnál valami, és hát egyböl csináltunk egy szíjfeszítö görgö cserét, de nem hagyta abba a nyikorgást...
Mint késöbb kiderült, a bordásékszíj próbálkozik "lekúszni" a fótengelyröl és a szíjvezetö tárcsának ütközve ugatja a holdat.
A szíjnak semmi baja, a feszítö görgö zsír új, miért akar leugrani az ékszíj ?
A jóságos WD-40 orvosolja a problémát pár órára, de már kezd az agyamra menni.
Ja a gép még mindíg `88-as 1324ccm-es, injectoros szab. katalizátoros 323-as.
Thanx , Tommy.

Pisti | 2007-02-13 22:07

Sziasztok! Van egy 2001-es 323F 2.0DITD-m. Amig a motor el nem éri az üzemi hõmérsékletet 1.5-3000-ig nagyon rángat. Szakember tanácsára légtömegmérõt cseréltünk, de két hét elteltével ismét elõállt a probléma. Lehetséges e hogy az új légtömegmérõ lenne e hibás?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó