2024. November 28. Csütörtök - Stefánia

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EnergieLaczy | 2007-01-31 18:52

Sziasztok!
Nemrég mérettem kompressziót a járgányomon. Eredetileg mekkora érték a jó 323F 1,8i 98-as BA típusnál? És milyen értéknél szól rólla a mazda szerelõ szakkönyv hogy kezd bibis lenni belül valami?
Válaszodat elõre is köszönöm!
Üdv ÉNRG

mazda-auto.hu | 2007-01-29 08:50

Ezért is mondjuk, hogy a levegõszûrõt érdemes gyakrabban cserélni. Olcsóbb, mint a légmennyiségmérõ, ami 75290,-. Akíg jó az autó, addig nem nyúlnánk hozzá. Az ablakemelõ kapcsoló (csak komplett van) 63.843,-, a motor 43.595,-.

Anton | 2007-01-28 14:47

Sziasztok!
Két hónapja vettem egy `99-es 1.5-ös 323-ast. Elõjött nálam is az a hiba, amit a fórumot olvasva többen tapasztaltak, hogy a kocsi gázadásra nem reagált, késõbb és kisebb tempóban gyorsult. Elvittem szerelõhöz, aki szerint ez a légtömegmérõ hibás adatközlése miatt van. Kitisztította az alkatrészt és azóta hiba nélkül megy. Azt is mondta, hogy cserélni se lenne rossz... Mennyibe kerülne a légtömegmérõ ebbe a kocsiba? (újat szeretnék venni!) Illetve érdemes-e addig cserélni, amíg jól megy a régi? Motorszáma: ZL303...
Másik kérdés: leégett a jobb oldali ablakemelõ motor a kocsiban, ezt is cseréltetni szeretném. Érdemes-e újat venni? Az mennyibe kerülne? Mennyibe kerülne a sofõroldali jobb ablakot emelõ kapcsoló (ami szintén tropa...)

mazda-auto.hu | 2007-01-27 11:49

Ha tényleg azzal van gond, akkor 95099,-Ft.

Zsolti | 2007-01-26 20:29

Mennyibe kerülne ez?

mazda-auto.hu | 2007-01-26 14:33

Inkább cserés.

Zsolti | 2007-01-26 13:30

Köszi a választ.Amúgy ez javítható, vagy ujjat kell venni ha a motor a rossz.

mazda-auto.hu | 2007-01-26 12:28

Valószínûleg vagy az alapjárati motor hibás, vagy nem jutnak el hozzá a szabályzáshoz szükséges információk.

Zsolti | 2007-01-26 11:43

Sziasztok! 323f 1.5(BA)98-as mazdám van.Olyan problémám van vele hogy kuplung fék benyomásakor az alapjárat elég rendessen vissza esik(kb400rmp)és elkezd hullámozni.Ha a klima is megy és akkor nyomom be valamelyik pedállt akkor ép hogy nem áll le a motor,annyira alacsony a fordulatszám.Ha tudnátok segiteni mi lehet a gond, akkor azt megköszönném.Üdv Zsolti

mazda-auto.hu | 2007-01-26 08:27

Szívesen. Egyébként foglalkozunk ennél jóval idõsebb autókkal is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó