2025. Március 6. Csütörtök - Leonóra

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


v7ctor | 2006-12-29 19:57

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy 323F (BG)-nek hol tudnám beszerezni a gépkönyvét?

köszi

Furmint | 2006-12-29 14:44

A mazda elõttt diesel pick-upokat vezettem. Elsõ indulásokkor sikerült jópár alkalommal lefullasztani. Miután kb 2000-s fordulatszám közelében engedtem fel a kuplungot nem volt gond az indulással, hiba nélkül ment. Bármelyik fokozatba kapcsolok vissza nincs rángatás, semmilyen problémát nem érzek a kuplunggal a nyikorgó hangon kívül.
Az alapjárati ingadozást lehet, hogy sikerült javítani. A légtömegmérõt kivettem, féktisztítóval letakarítottam, a fordulatszámingadozás megszünt. Alapjárati CO mérés: CO=0,05

mazda-auto.hu | 2006-12-29 08:42

A kérdésed elsõ felére még jövõre vissatérünk. Amikor gyorsítasz, nincsenek szakaszok, megtorpanások? A kuplungra ennyi információ alapján mi sem mondanánk, hogy komplett csere, az az utolsó lépés, elõtte minden mást lehetõséget a pedáltól a szerkezetig vezetõ "úton" ki kell zárni.

Furmint | 2006-12-25 17:32

Üdv! Most vettem egy 98. decemberi BJ-s 323F mazdát. A problémám: alapjáraton, mindegy, hogyí hidegen, vagy melegen idõnként elveszti az alapjárati fordulatszámot. Kb. 800-ról lemegy 400 körüli értékre, ott gondolkozik kb. 1 mp-t, majd utána visszaszabályozza magát. A szervízben azt mondták, hogy légtömegmérõt kellene cserélni. Csinált már vki ilyet, mennyibe kerül a légtömegmérõ? Még vmi: az alapjárati CO=9,95 / 2500-3000 körüli fordulaton CO=0,03.
MÁS: A kuplungot benyomva a végén nyikorgó hangot lehet hallani, kapásból kuplungszett cserét javasoltak. Ez nem lehet bovden, vagy vmi egyszerûen cserélhetõ, javítható alkatrész? A kocsi állítólag, tulaj szerint keveset futott (60e km).

mazda-auto.hu | 2006-12-13 08:38

Mate - Igazából nem tiszta, hogy mi törhetett el. A motortartó bakok 28-40e Ft körül vannak, keresztartó csõ nincs a motor alatt. Lehet, hogy valami másról van szó. Nehéz így látatlanban bármit mondani. Egyébként ezek cseréje nem olyan nagy munka általában.

mazda-auto.hu | 2006-12-13 08:35

illes - A Mazda ezt a váltót úgy tervezet, hogy csak esetleges szétszerelés esetén van szükség benne az olaj cseréjére. Éppen ezért nincs leeresztõ csavar, az alsó deklit kell kompletten lecsavarni. Felönteni a szintnézésre használt nívópálca nyíláson keresztül lehet.

Mate | 2006-12-12 17:10

Sziasztok! Van egy 1993-as, 1.4-es, Mazda 323-asom, amivel nagy sebességgel "sikerült" egy fekvõ rendõrön keresztül hajtani. :( Ennek következtében, valahol a motor alatt, a "kereszt tartó rúd" eltört. Ez mennyire komoly baj, s mekkroa munka lehet helyre hozni? (A motort is ki kell emelni ennek javításához?) Illetve, meg lehet saccolni, hogy körülbelül ez mekkora összeget emésztene fel? Válaszotok elõre is köszönöm!

illes | 2006-12-12 17:00

Érdeklõdök, hogy a MAZDA 323 ferdehátú 1,6 motorkód B6, alvázkód BG
1991-es évjárat, az automata váltóból, hol lehet leengedni, és feltölteni az olajat (4 fokozatú az automata váltó)
Válaszotokat köszönöm.

mazda-auto.hu | 2006-12-12 14:16

Ha újabb hosszú problémamentes (lengéscsillapító) éveket szeretnél, akkor csak a gyári újat merjük ajánlani. Ahogy írod, csak párban javasolt cserélni. Az ilyen jellegû bontott alkatrész mindig lutri egy kissé.

B@RoN | 2006-12-12 11:20

Sziasztok Mazdások! A véleményeteket kérném: egy 97`-es, 3 ajtós Mazda 323 1.5I tulajdonosa vagyok. Sajnos elkezdett kopogni a jobb hátsó lengéscsillapítóm. Kérdésem: szabad-e ilyet bontóban keresni vagy feltétlenül gyárit, újat vásároljak? Lengéscsillapítót csak és kizárólag párban szabad cserélni, ugye? segítségeteket elõre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó