2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:17 miki60 részére

 Mindig beleszámolom már az ajánlatba is.

miki60 | 2013-09-14 08:15

Köszönöm a választ.....esetleg valami fórumkedvezmény nem jöhetne szóba?

mazda-auto.hu | 2013-09-13 11:16 miki60 részére

 Darabja.

miki60 | 2013-09-13 09:42

A szilent darabja annyi,vagy párban?

mazda-auto.hu | 2013-09-13 09:35 miki60 részére

 A rúd szilentje 7382,-Ft, az összekötők darabja 14060,-Ft. Gyári alkatrészek.

mazda-auto.hu | 2013-09-13 09:32 Rics részére

 Lehetséges például, ha minden más jó, hogy valamelyik hőmérséklet szenzor rossz, így az "autó" nem tudja, hogy hideg a motor.

miki60 | 2013-09-13 06:32

 

Sziasztok!

2001 323F 1.6 alvázszám:JMZBJ14M211401479     hátsó függőleges stabilizátor és a keresztrúdjához tartózó szilentre lenne szükségem.Ha van Nektek,milyen árban?

köszönöm előre is a választ

Miki

Rics | 2013-09-12 16:35

Sziasztok

 

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 323-as DITD 66kw-os mazdám és hidegen (kb +18 fok alatt) nem akar elindulni, csak a sokadik indításra. Hiába izzítózok többet .Ha el is indul 2-3 perc után lefullad. Melegen viszont pöccre indul.(elég ha a napon hagyom)  Ezt csinálta télen is,de akkor csak 0 fok alatt.

 

Elvittem már autószerelőkhöz, adagolóshoz, márkaszervizbe az izzításra azt mondták, hogy jó a porlasztókat és az üzemanyag ellátást is nézték az adagolóig az is jó.

Az "adagolós" szerint nem valószínű, hogy az adagolóval van a probléma inkább elektronika, de ha szeretném jó pénzért felújítják.

Az lenne a kérdésem, szerintetek mégis mit érdemes ilyen esetben tenni?

 

A válaszokat előre is köszönöm

 

Üdv: Rics

expanzio | 2013-09-12 15:59

x

mazda-auto.hu | 2013-09-12 10:58 VoGeL részére

 Nincs benne periódikusan cserélendő szűrő. Érdemes úgy cserélni az olajat, hogy az olajteknőt is leszereljük, és kitakarítjuk. Egy mágnesnek lennie kell belül a teknőben, az ki ne maradjon visszaszerelésnél.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó