2024. December 26. Csütörtök - KARÁCSONY

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


miki60 | 2013-07-24 15:10

Köszönöm szépen a választ.

mazda-auto.hu | 2013-07-24 15:08 miki60 részére

 A gyári 123000,-Ft, utángyártott már van 34668,-Ft-ért. 

b25h-61-480b

miki60 | 2013-07-24 12:55

 

Üdvözletem!

Mazda 323F BJ 1.6 benzin Sportive 2001 évjárat, alvázszám:JMZBJ14M211401479

Megmondanák nekem,hogy mi a klímahűtő cikkszáma?

És hogy Önöknél mennyibe kerül?

Válaszukat előre is köszönöm.

Tisztelettel,

Miki

cuba.71 | 2013-07-23 13:36 pomta részére

 Egy "uj"auto vásárlásánál alapvető dolog a komplett olajcsere,és komplett vezérléscsere.

Egyik nepper se fog neked bármit is lecserélni rajta a két szép szemedért,vagy ha mégis rászámol rendesen.

Hazáig csak kibirja az a v.szij,aztán meg csak akkor autokázz vele,ha már le van cserélve.

Ha ugy megy mint egy vemhes szamár,ne vedd meg.

cuba.71 | 2013-07-23 13:30

SRÁCOK!

ÉVEKÓTA javitunk DITD adagolókat GÖDÖLLŐN.

Alapfelujitas+meghajtotengely bronzpersely csere,fél év garival 70e ft.

626-os oldal,vagy 70 4055325

Balu84 | 2013-07-23 09:18 mazda-auto.hu részére

 Igen, ha légtelenítem, csak bal oldalt jön buborék.

mazda-auto.hu | 2013-07-23 08:50 Balu84 részére

Honnan tudod, hogy csak a bal hátsó. Ilyenkor, ha légteleníted, mindig vannak légbuborékok?

Balu84 | 2013-07-23 07:36

 Tisztelt Szakértő!

92-es Mazda 323 bal hátsó fékje fellevegősödik, első pumpálásnál még jó, de utána már levegős lesz, fékcsövek cserélve. Mi lehet a gond?

Köszönettel!

djzsoca | 2013-07-21 11:16 Mazdaspeed részére

 Nagyon szépen köszönöm. Akkor ezt még fontolóra veszem. De szerintem akkor marad sima szívó motor. Csak lökök beke egy kis direkkt szűrőt. (vagy nem)

Mazdaspeed | 2013-07-21 09:37 djzsoca részére

 Szia

 

Minden motort lehet turbósítani valamilyen szinte, csak neked kell eldönteni megéri-e neked anyagilag az a plusz teljesítmény amennyit ki lehet vele hozni.

Egy jó megfelelően elkészített turbósítás több százezer forint minimálisan is és annál több minnél több teljesítményt szeretnél, nagyon könnyen át tudja lépni az 1 millios árat is.

A fogyasztás az a lábbadtól függ mennyire használod ki a turbó által kapott plusz teljesítményt.

 

Személyes véleményem szerint én 2 literes motor alatt nem turbósítanék utolag motort. Ha nagyobb teljesítményre vágy akkor inkább vegyél nagyobb köbcentis autót  én is ezt tettem az 1.5i 323 cseréltem le egy 2.0i 323-ra amit most szívóként tuningoljuk, hogy kihozzuk belőle a japán belpiacos teljesítményt ami 170le az európai 130le szemben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó