2024. December 27. Péntek - János

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2013-05-11 13:35 ungyi részére

Iagzából a jobb hátsó rugó töröt el. Kell a baloldalit is cserélni ilyen esetben? Vagy mondták, öreg a lengés csillapitó, azért kell kicserélni, ez is helyes? Mondana pár utángyártott alkatrész márkát, amit érdemes betenni? Köszönöm / ha lhet némi árat is mondjanak, köszönöm.

ungyi | 2013-05-10 21:44

1987-es benzines. 1.5-ös sedán mazdámba hátsó jobb- és bal rugó kellene, és lehet, hogy lengéscsillapítók is. Kérem, ajánljon mindkettőt és lehetőleg árat szeretnék hozzá kapni.Köszönöm szépen!

mazda-auto.hu | 2013-05-10 08:15 Noki részére

Az EGR-ből korom, a kartergázból olajgőz, a turbóból olaj kerül a beömlő rendszerbe. Mindenképpen előnyös kitakarítani a rendszert, melyet sajnos valóban csak szétszereléssel lehet jól elvégezni. Más márkák egyes típusainál akár 70-80e km-enként el kell végezni, annyira eldugulnak a járatok.

Noki | 2013-05-09 21:39 Noki részére

Azt elfelejtettem írni,a turbó tengelye nem lötyög! Köszönöm! Üdv!

Noki | 2013-05-09 21:35

Kedves Mazda-autó! Szeretném kérni a segítségét!Van egy Mazda 323 BJ 2000 év végi DITD 90LE autóm. Azt szeretném kérdezni,hogy célszerű levenni a szívócsonkot?Sajnos tele van olajsárral...3-4mm vastag a trutyi. EGR miatt lehet ennyire kokszos és olajsaras? Előre is köszönöm! Üdv!

mazda-auto.hu | 2013-05-07 08:04 Asus részére

Például a szívórendszert át kellene nézni repedés, fals levegő szívási lehetőségek keresése szempontjából. Lehetne egy testeléses alapjárat beállítást is végezni. A motor testkábel csatlakozóit megtisztítani. A szelephézagokat is meg lehetne mérni...

Asus | 2013-05-06 14:31

Tisztelt Mazda Auto ! A problemam a kovetkezo lenne.99-es 323 F 1.8 GT automnak melegen nem igazan van alapjarata gyakran leall. A fogyasztasa kicsit tobb lett es hangosabb lett a kipufogom.A kipufogo nem torott sehol megnezettem szerelovel.Talan az illeszteseknel fujhat ki nem tudom.A gyertyakat kicsereltem Denzo markara a levegoszuro is uj,de nem tortent valtozas.Amire figyelmes lettem az auto kiszallaskor megraz mikor hozza erek! Ezt korabban nem tapasztaltam a ruhaim ugyan azok mint korabban (elektrosztatikus feltoltodes) Volna e valami tipped? Valaszodat elore is koszonom!

fgwkt | 2013-05-02 11:21 pusi65 részére

Sajnos még nem engedhettem meg magamnak, hogy új autót vegyek, mindig használt autóim voltak úgyhogy van már tapasztalatom abban, mennyit kell egy használt autóra költeni, nincsennek illúzióim. Abban teljesen egyet értünk, hogy nagyon sokat számít, milyen volt az előző gazdája, a gondos tulaj ritkán adja el a jó autót. Éppen azért próbálom jobban körbejárni a témát, mert nem szeretnék egy 6-800 ezres autónál többszázezres javításba futni, akkor inkább benzines lesz.

pusi65 | 2013-04-30 21:41 fgwkt részére

Egyáltalán nem sértődtem meg, sőt átérzem a nehéz helyzetet :))Az évi 25-30 ezer persze dízellel sokkal kedvezőbb. De csak akkor, ha jó az autó. Nagyon kevesen használják úgy dízeleiket, hogy az sokat fusson hibamentesen. Inkább a "majd eladom, ha költeni kell rá" elméletet hiszik.Azért van kivétel. Kintről persze hoznak mindenfélét, de gondoljuk csak el, nagyon mesebeli a helyzet, hiszen haszon csak ott van, ahol vackot kedvezően megszerezni majd drágán eladni lehet.Ismerek egy 6-os taxit, amiben most 440 van. Gondos gazdija van, olyan is.kb. 150 is hihető lehetne. Bátran birtokolnám, de nem eladó.Attól viszont menekülnék, aki "tudja, hogy eladja ha...." A sok szövegelésem végére megjegyzem még: Naív az, aki használt autót "ráköltés nélkül" tervez venni.

fgwkt | 2013-04-30 16:59 Easyrider5277 részére

Köszönöm a gyors választ, pont ilyen dolgokra lennék kíváncsi. A népítéletben sajnos csak 4 vélemény van erről az autóról, az is elég rövid, ezért kértem itt segítséget.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó