2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2013-05-26 19:30 pusi65 részére

Küldtem a mail címet! üdv:Bali István

pusi65 | 2013-05-26 19:27 ungyi részére

de bosszantó.... "a megbízható autó" a galériám címe, de sajnos bejelentkezés nélkül én sem látom a fotómat. ?? Adj egy mail címet és elküldöm az ott látható fotót.puszsolt@freemail.hu

ungyi | 2013-05-26 19:10 pusi65 részére

Nézném a "kék csodát" de nem találom,bizt.rosszul keresem. Az adataid megvannak a becenévre kattintva, de hogyan tovább?

pusi65 | 2013-05-26 19:00 ungyi részére

Baltazár vagyok a Navigátoron és gondolom a Galérián más is látja a kék szerelmemet. Vagy mégsem? kicsit bonyolult az a felület :(

ungyi | 2013-05-26 18:51 pusi65 részére

Köszönöm szépen! Hol találom a te képed a kocsiról? Szia.

pusi65 | 2013-05-26 18:32 ungyi részére

Gratulálok a Skodához és a piros 323-hoz! (Autonavigátor-Baltazár)

pusi65 | 2013-05-24 22:32 ungyi részére

A hátsó rugók többnyire hamarabb fáradnak-törnek.A lengcsill. is hasonlóan. Kérdés, hogyan használták. Az arabok például 7-8 fővel utaznak egy 5 fős autóban. :))

ungyi | 2013-05-24 18:53 pusi65 részére

Szia.Végül is a két hátsó rógó törése miatt és a jobb hátsó legngcs.gyenge jelzése alapján mindkét leng.csill. is cserére került, így a hátsó rugózás rendben van.A kimért elsők érdekes módon remek értékeket mutattak! Ki érti ezt?!

mazda-auto.hu | 2013-05-24 14:11 hzolierika részére

Pontosan meg kellene nézni, hogy mi az ami feltétlen csereérett, mert pl a hátsó kereszt-lengőkarokból négy darab van az autón, és darabja 31054,-Ft, a csatolt hosszanti lengőkar (szintén hátul)oldalanként 25591,-Ft. Az első háromszög lengőkar elülső szilentje (oldalanként)7053,-Ft, míg a hátsó 11973,-Ft. A stabilizátor rúg szilentjei elöl 3329,-Ft/db, hátul 6934,-Ft/db.

hzolierika | 2013-05-23 21:13 mazda-auto.hu részére

Ok értem, és mik amik kellenek ,szaknyelven , mert en csak hobbi szinten javítóm a salyátom. az osszes hátsó lengókarról lenne szó. Hol tudom beszerezni ezeket mert az unix ,stupid volt ehhez. Mennyibe allna meg kompletten ez az egész elsó szilentekkel egyutt bele értve a trapéz gombejeket is ,ami ugyebár úgyszintén préselhetó.? elosre is koszonom

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó