2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2013-05-26 19:30 pusi65 részére

Küldtem a mail címet! üdv:Bali István

pusi65 | 2013-05-26 19:27 ungyi részére

de bosszantó.... "a megbízható autó" a galériám címe, de sajnos bejelentkezés nélkül én sem látom a fotómat. ?? Adj egy mail címet és elküldöm az ott látható fotót.puszsolt@freemail.hu

ungyi | 2013-05-26 19:10 pusi65 részére

Nézném a "kék csodát" de nem találom,bizt.rosszul keresem. Az adataid megvannak a becenévre kattintva, de hogyan tovább?

pusi65 | 2013-05-26 19:00 ungyi részére

Baltazár vagyok a Navigátoron és gondolom a Galérián más is látja a kék szerelmemet. Vagy mégsem? kicsit bonyolult az a felület :(

ungyi | 2013-05-26 18:51 pusi65 részére

Köszönöm szépen! Hol találom a te képed a kocsiról? Szia.

pusi65 | 2013-05-26 18:32 ungyi részére

Gratulálok a Skodához és a piros 323-hoz! (Autonavigátor-Baltazár)

pusi65 | 2013-05-24 22:32 ungyi részére

A hátsó rugók többnyire hamarabb fáradnak-törnek.A lengcsill. is hasonlóan. Kérdés, hogyan használták. Az arabok például 7-8 fővel utaznak egy 5 fős autóban. :))

ungyi | 2013-05-24 18:53 pusi65 részére

Szia.Végül is a két hátsó rógó törése miatt és a jobb hátsó legngcs.gyenge jelzése alapján mindkét leng.csill. is cserére került, így a hátsó rugózás rendben van.A kimért elsők érdekes módon remek értékeket mutattak! Ki érti ezt?!

mazda-auto.hu | 2013-05-24 14:11 hzolierika részére

Pontosan meg kellene nézni, hogy mi az ami feltétlen csereérett, mert pl a hátsó kereszt-lengőkarokból négy darab van az autón, és darabja 31054,-Ft, a csatolt hosszanti lengőkar (szintén hátul)oldalanként 25591,-Ft. Az első háromszög lengőkar elülső szilentje (oldalanként)7053,-Ft, míg a hátsó 11973,-Ft. A stabilizátor rúg szilentjei elöl 3329,-Ft/db, hátul 6934,-Ft/db.

hzolierika | 2013-05-23 21:13 mazda-auto.hu részére

Ok értem, és mik amik kellenek ,szaknyelven , mert en csak hobbi szinten javítóm a salyátom. az osszes hátsó lengókarról lenne szó. Hol tudom beszerezni ezeket mert az unix ,stupid volt ehhez. Mennyibe allna meg kompletten ez az egész elsó szilentekkel egyutt bele értve a trapéz gombejeket is ,ami ugyebár úgyszintén préselhetó.? elosre is koszonom

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó