2024. November 24. - Emma

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-21 08:18 hzolierika részére

Hátul sajnos csak lengőkarral együtt vannak szilentek, a stabilizátor rúd kötéseit kivéve. Elöl van külön minden.

hzolierika | 2013-05-19 14:18

Udv mazda autó Olyan segítség kellene ,hogy a nem kicsit lelakott futómuvemhez keresek hátsó és elsó futómu szilenteket , foleg inkabb a hátsóhoz mert az nem találok sehol . Mazda323f 1.5 bj 99 év . Komplet hatsó futómu szilentekre szukségem lenne meg ezek beszerzési helyére , esetleg neveire . hzolierika@gmail.com ide is kuldheted a valaszt ,Koszonom

mazda-auto.hu | 2013-05-17 15:34 bükköny részére

75w-90-es API GL-4, vagy GL-5-ös szabvány kielégítő hajtóműolajat.

bükköny | 2013-05-17 12:56

T. Mazda-autó! Még egy kérdésem volna.A váltóba milyen olajat ajánlanak?(1998 BJ, ZL-es motorral) A választ előre is köszönöm!

bükköny | 2013-05-15 20:36

T. Mazda-autó! Köszönöm a válaszukat!

mazda-auto.hu | 2013-05-15 10:49 pusi65 részére

Nagyon jó kérdés! Őszintén szólva nem tudom. A szíj nem változott, a fogazott szíjkerekek nem változtak, talán a lecserélt szíjak bevizsgálása, és a tendencia alapján változtatott a gyár. Ettől függetlenül egy tíz éves vezérműszíjat szerintem futásteljesítménytől függetlenül érdemes lecserélni.

pusi65 | 2013-05-14 22:21 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a pontosítást. Kicsit belenéztem most a könyvekbe és zavaros számomra, hogy Izrael:90 e. EU-n kívül 100.e EU-n belül 150.e a csereidő, a ZM motornál. Mivel a gyári szíjak minősége igen jó, nem cserélném idő előtt. Kérdés, hogy a sok év múlása mit művel vele és egyáltalán miért ez a nagy futásteljesítmény különbség, valóban ennyire különböznek az igénybevételek?

mazda-auto.hu | 2013-05-14 13:38 pusi65 részére

A korábbi ZL-es 1,5i-k esetében 90000 km a szíjcsere legkésőbbi időpontja, de az 1,6-osnak nevezett ZM motorkódosak esetében már 150000 km. Hamarabb lehet, később nem.

palladinho | 2013-05-14 11:22 pusi65 részére

köszönöm szépen a válaszokat! Tulajdonképpen megnyugodtam, hogy végre olvasok hibát is a kocsiról, nem csak azt, h megbízható, és nincs vele semmi gond. külfölfön élek, itt néztem ki két autót, mindegyik 2003as évjárat, 60.000 km alatt vannak, vezetett szervízkönyvesek, garázsban tartott, "papa-autó", a képek alapján tényleg nagyon patent kivűlről és belülről is. a rozsdásodásról olvastam már én is, erről tudtam, de csak a hátsó kerékívnél. ha sikerül jövő hónapban megvennem egy ilyen jól tartott autót, akkor valószínű, hogy ki fogja bírni, ha októberben hazautazok vele, és nem itt intézem el a vezérműszíj cserét, és hasonló nagyobb volumenü javításokat, ha kell rajta. nem vezetek sokat, évente 8-10.000 kmt, tegyük fel, 65.000 km van a kocsiban, nem is muszáj benne a szíj csere? vagy azért illik, mert csak 10 éves az autó, olvastam, hogy nem csak a futott km határozza meg, hanem a kora is?

pusi65 | 2013-05-14 08:36 palladinho részére

Korrózió! Első torony, hátsó kerékív,küszöb rejtett belső fele.Stb. Sajnos.Érdekes, hogy Mazda-auto szerint 150 ezer a szíj cseréje. Hát én ilyet nem láttam sehol.Benzinesek 100 e. csere (gyári könyvük szerint!!. Még a dízel 6-osra is 120 e-t ír a könyv. Gyertya szintén 100 e. (iridium esetében!) Szíjnál ha a görgő is lötyög, akkor nem 100 e, hanem min.200.e van benne.és jobb esetben második szíj.:)Egyetértek, hogy karbantartott előéletű autónál nem lesz gond.A gond, de nagy: ilyet kifogni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó