2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda3 teszt.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Csaba | 2007-05-09 08:37
Sziasztok!
Olyan gondom lenne a 2003-as 6-osommal, hogy a vezetõülés háttámlája billeg valószínûleg a tengelyén. E mellett ami még rosszabb, hogy nyikorog is, meg egy kicsit oldalirányban is mozog, ami zavaró tempósabb kanyarokban. Légyszives adjatok nekem tanácsot, ha van valami ötletetek, hogy mit lehetne kezdeni vele. Gondolom alkatrészt nem lehet kapna az ülésekhez.
Köszönöm szépen. Csaba
mazda-auto.hu | 2007-05-07 12:26
Élõati - A gyár eddig nem közölt a Mazda szervizekkel a DPF-es autók olajszint (gázolaj) emelkedésével kapcsolatos javítási utasítást az olajcserén, illetve programozáson kívül. Esetleg ide tartozik még valamennyire a nívópálca csere. Nem fedi teljesen a valóságot, hogy a DPF rendszer hibája az olajszint esetlges emelkedése. A DPF-es autók esetében nem utal hibára az olajszint emelkedése, csak a rendszer szempontjából nem optimális mûködési feltételekre utalhat a túlzottan gyorsan emelkedõ szint. Ez itthon és külföldön is így van. A gyakran a bemelegedési fázisban leállított autó, vagy túlzott padlógáz használat eredményezheti a gyakori X jelzés elérést. A hajtós vezetés, ha nem párosul padlógázzal, akkor elõnyös lehet, de ez is inkább a tartósan magas olajhõmérséklet miatt, mivel így kipárolog a motorolajból az elõzõleg oda jutott (a DPF takarítás miatt) gázolaj. Inkább azt mondanánk, hogy az idõszakosan (hetente) tartósan (1/2 óra-1 óra)2000 feletti fordulattal járás visszacsökkenti az olajszintet. Lehet, hogy ezt külföldön, a jobb autópálya hálózat miatt könnyebb teljesíteni. Egyedi hiba, illetve programozási hiba ettõl függetlenül lehet.
gabesz | 2007-05-07 11:49
Szervusztok ! A féktárcsa-kérdésre visszatérve , kb.hol állna meg a felszabályozás, ill. a komplett csere anyagiakban ? másrészt szeretném kérdezni, hogy ez garanciában megoldható-e? 1 éves az autó, 26.000 km-rel,s én nem vagyok egy agyonhajtós típus,bár a tócsás variáció nyilván elkerülhetelen
mazda-auto.hu | 2007-05-07 08:45
Köszönjük a tapasztalatok megosztásá! Olajszûrõ-3325,-Ft, motorolaj-26950,-, levegõszûrõ-8036,-Ft, pollenszûrõ-11340,-, görgõ-29854,-Ft, feszítõgörgõ-21251,- , olajos fesz.-45289,- szíj-30895,-szelepfedél tömítés 6405,-, csúcs alátét 4x1015,-, munkadíj-25344,-, MES-5760,- Az olajos patron általában nem bírja ki a 2. szíjcseréig, ha pedig közben elromlik, az komoly gondot is okozhat, illetve újabb szíjcserét. Mi csak nagyon határozott külön kérés esetében tudunk a cseréjétõl eltekinteni.
atti | 2007-05-06 17:33
Sziasztok!
Csak információként - csütörtökön megtörtént a szivattyúcsere, idõben stimmelt a mazda-autó által megadottal, árban a duplájára sikerült. De az alapjárat ismét tökéletes. Itt kérdezem, nálatok a 120 ezres szerviz alaphangon mennyibe kerül?
Élõati | 2007-05-06 14:48
Mazdaautotól kérdezem!
DPF-s problémám van és ezt olvastam a neten mi a véleményük róla
"A részecskeszûrõrendszer (DPF) ismert típushibája nálam nem jelentkezett. Az ismertet úgy értem, hogy a magyar szervizeken kívül mindenki tud róla, és javítják is máshol, nálunk kamu szöveg jön, hogy pörgetni kell, hogy kiégessen. A külföldi fórumok, és szervíztapasztalatok, de az index fórumának tapasztalati szerint is, az olajhígulás jelensége nem a dpf tulajdonsága, hanem hibája és javítható. ha a szervíz mást mond, gondolkodás nélkül otthagyni, és keresni olyat ahol javítják."
mazda-auto.hu | 2007-05-03 12:02
szicsu - Elég hideg volt tegnap, így valószínûleg a beindulási határérték alatt volt a hõmérséklet. A saját nyugalmad érdekében azért megérhet egy hibakódolvasást és frissitést a dolog.
mazda-auto.hu | 2007-05-03 11:58
gasolina - Bár kicsi rá az esély, de a legminimálisabb koromkibocsájtással járó optimális használat, vezetési stílus mellett, akár csökkenhet is az olajszint egy DPF-s autóban. De erre tényleg nagyon kicsi az esély.
szicsu | 2007-05-02 21:29
Sziasztok!Tegnap észrevettem,hogy végre beindult a kieg.fûtésem!Igy is elvigyem diagnosztikára az autót?
gasolina | 2007-05-02 20:07
Köszönöm a választ,igy már értem a különbséget.Ezek szerint akkor nekem teljesen felesleges egy flakon olajat hordozni az autóban?Gyakorlatilag a következõ olajcseréig nem valószinû,hogy után kell töltsek?