2024. November 24. - Emma
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 1-4.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
foz107 | 2009-01-15 19:37
Sziasztok!
Tavaly februárban vásároltam egy 2006-os mo-i, dpf-s 143Le-s mazda 6-ost az első tulajdonosától. Vásárlás után egyből el is vittem rendes éves szervízre egy budapesti márkakereskedésbe. Májusban motort kellett cserélni az autóban, mert vmi elromlott benne, amit garanciális javításban meg is tettek ugyanott. Azóta már cseréltek az autóban katalizátort, lambda-szondát is, volt computer állítás is egy párszor. Legutóbb furcsa "zörejeket" produkált a motor 1500-2000 fordulaton. Bevittem a szervízbe sokadszorra, állítottak is rajta valamit, de most, egy hónap múltán, újra ugyanazt a "hangot"-t lehet hallani. A szervízkönyvemet a motorcsere óta nem tudták megkeresni. Állítólag "elkeveredett" valahol.
Az autó márciusban lesz 3 éves, ha jól tudom eddig érvényes a garancia. Jó lenne, ha valaki (aki ért is hozzá) addig rendbe tudná rakni, mert nem hiszem, hogy egy mazda 6-os új motorral, katalizátorral, nem bír ki 2 hónapot úgy, hogy valami ne romoljon el benne.
Szerintetek mit kellene tennem, hogy legyen végre egy jó autóm?
köszi a segítséget
Zoli
mazda-auto.hu | 2009-01-13 11:02 szeredasf részére
Amennyiben az izzítógyertyák jók, akkor tényleg lehet, hogy a nagynyomású szivattyú szelepével van probléma. Érdemes lenne még egy kmpresszió mérést is végezni. Így látatlanban nehéz válaszolni.
szeredasf | 2009-01-12 19:30
Köszönöm a választ! A szervízben azokat is megnézték és szerintük rendben vannak...
Miből lehet megállapítani, hogy nem megfelelő az izzítógyertya? Cseréltessem ki máshol, aztán meglátom, hogy megjavul-e?
Üdv,
Feri
mazda-auto.hu | 2009-01-12 09:57 szeredasf részére
A leírtak alapján elsősorban mindenképpen izzítógyertya problémára gondolnánk.
szeredasf | 2009-01-10 12:27
Sziasztok! Van egy 2004-ös 2 literes dízel Mazda6-om. A mínuszok beálltával reggelente csak nagyon nehezen indul (3, 4 kisérlet) és az is csak úgy sikerül, ha rálépek egy kicsit a gázra. Ha beindult, akkor már nem áll le, és utána napközben már azonnal elsőre elindul, gáz nélkül, ahogy kell. Viszont ha reggel elmegyek dolgozni, majd csak este 7 körül próbálom újra indítani, akkor ua. a helyzet, mint reggelente. Tegnap voltam a Mirainál és ott megnézték, de nem találtak hibakódot, az akku rendben. Az üzemanyagszűrőt kicserélték és azt mondták, hogy víz volt benne, ami a rossz minőségű üzemanyagtól lehet. Így még egy üzemanyagrendszer tisztítást is csináltak. (Shellnél és Agipnál tankolok és most még a jobb minőségű gázolajat is tettem bele. Ma reggel viszont még rosszabb lett a helyzet, csak kínkeservesen sikerült elindítani:(.
Az autóban még csak 96e km van.
Mi lehet a gond? Olvastam a fórumban, hogy esetleg a nagynyomású szivattyú, nyomásszabályozó szelepe?? Kérlek segítsetek. A Miraiban már nem bízok egyáltalán, már eddig is voltak problémák, de ez már sok volt.
Köszi,Feri
pierke | 2008-12-11 17:39
az evesnel olajcsere es pollen/olaj/legszuro volt (elvileg) + legkonditisztitas.
akarhogy is, koszonom ismet a segitseget mazdaauto.
pierke | 2008-12-11 17:36
lampan hibajelzes nincs, probaltam mar kihuzatni, siman es autopalyan is, hatha ugy tisztul. meg arra tippelek hogy a benzin a ludas, megprobalok mas kutnal majd ha lemegy ez a tank.
pierke | 2008-12-11 17:32 mazda-auto.hu részére
elso eves szerviz volt kb. 14e kmrel. a hatso futes nem megy, de a klima auto funkcioban megy (ugy latom eco-ban). ha lekapcsolom a legkondit, akkor sem egyenletes az alapjarat, nega rangat rajta egyet.
mazda-auto.hu | 2008-12-11 10:02 pierke részére
Milyen műveleteket végeztek a szervízben? Hány kilométeres szervíz volt? Nem lehet, hogy a hátsó szélvédő fűtés be van kapcsolva, vagy economy (takarékos)állásban van a klíma? A hűtővíz szinjtje megfelelő? Programozási hiba biztosan nem lehet, és ha nem világít a motor hibajelző lámpa, akkor túl nagy gond nem lehet.
pierke | 2008-12-10 06:45
egy gyors kérdésem lenne, még szintén 1.8 benzin. éves szervíz óta az alapjárat ugrál, ha a légkondi is be van kapcsolva (1-2 percenként megugrik az alapjárat 750 fölé, és beindul a hűtőventillátor elöl, aztán abbamarad és visszaáll a fordulatszám 750 környékére).
Éves szerviz előtt egyszerűen stabilan magasabb volt az alapjárat 750-nél, ha ment a légkondi. Ez jelent problémát? KÖszi.