2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Oszi | 2006-11-22 14:57
Sipi:Ugynez ki hogy most rendezodtek a dolgok a szervizzel is es az MMH is sokkal segitokeszebb.
A hugom autojan 117e Km -nel atvallaltak valami szivatyu cserejet(hidegen inditas utan mindig leallt neki).A DPF-esben kicsereltek a napszemuvegtartott es az esoszenzordobozt is helyre tettek.es az enyemen is megcsinaltak a fenyezeseket.
Probald meg felvenni a kapcsolatott az MMH-val es ha nem hajlandok normalisan segiteni akkor menj tovabb a Nemetorszagi importorhoz.Ott alitolag sokkal jobban megbecsulik a problemas autok tulajdonosait.(http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9079007)itt kaphatsz elerhetoseget a segitokesz nemet ugyfelszolgalatoshoz.Bar hozza teszem hogy most mar nem lehet panaszom az MMH-ra es a szervizre.Elsore hivd az MMH ugyfelszolgalattat.
sipi | 2006-11-22 14:24
Oszi. Sikerült minden problémát megoldani az MMH-val? Valamikor megcsöröghetnél.
mazda-auto.hu | 2006-11-22 11:33
Igen. Ráadásul nem is említettük eddig, hogy nem teljesen ideális használat esetén a turbón keresztül is fogyhat az olaj kisebb-nagyobb mennyiségben a futásteljesítmény növekedésével. Nem megfelelõ használat: Tartósan magasabb fordulatszámú használat, vagy forszírozott használat után egy darabig járatni kell a motort alapjáraton, hogy visszahûlhessen a turbó csapágyazása az olajkeringés által.
Oszi | 2006-11-22 10:37
Nekem a 2003 kombi 137Le dizel is fogyasztja az olajat kb 5-6000km 1L-1,5L -t .16Szelepes motorokrol azt mondjak hogy nagyon tudja fogyasztani az olajat.
Apunak az MPS-e 8000Km-re 0-0,1L olaj fogyott.
jacsa | 2006-11-22 10:22
Kösz, ez már megnyugtatóbb!
mazda-auto.hu | 2006-11-22 08:50
jacsa - olajszûrõ 4437,-, motorolaj 29490,-, levegõszûrõ 8095,-, pollenszûrõ 9587,-, szelepfedéltömítés 6887,-, munkadíj 14400,-, azaz összesen bruttó 72896.-Ft. A pollenszûrõ, amennyiben nem párásodik az üveg, nem feltétlenül cserélendõ.
mazda-auto.hu | 2006-11-22 08:35
Adam - Új kora óta nálad van az autó? Megvoltak a kötelezõ szervízek? Volt már olyan, illetve tudsz-e róla, hogy korábban nem volt ellenõrizve az olajszint(idõszakosan) és emiatt kevés olajjal volt használva az autó? Valójában 20000km alatt a használati körülményektõl is függõen akár majdnem teljesen is elfogyhat a motorolaj amennyiben nincs rendszeresen (4-5000km) ellenõrizve a szintje. Amíg az elfogyásig eljut a motor, addig nagyon sokat jár nem elegendõ mennyiségû olajjal, ami a belsõ alkatrészek túlzott hõterheléséhez, elégtelen kenéshez vezet, azaz az olaj nem tudja ellátni az a feladatát, amire kitalálták. Ez pedig általában maradandó károsodással, kopással jár. Az olajfogyasztás minden belsõ égésû motorra jellemzõ. Amíg az olaj mennyisége megfelelõ (max nivó)addig ez általában minimális, viszont ha fogy az olaj mennyisége, akkor annak fokozott terhelése miatt (hõ) szinte hatványozottan kezd nõni az olajfogyasztás. Azaz max nívószinten kb 5 liter olaj van a motorban, ilyenkor 0,5-1 dl/1000km az olajfogyasztás, viszont ha már csak 2.5-3 liter olaj van a motorban, akkor akár 0,5-0,8liter/1000km is lehet az olajfogyasztás. Szóval nagyon fontos az olajszintet idõszakosan ellnõrizni. A piros lámpa nem az olajutántöltésre való figyelmeztetés, az már vészjelzés. Persze az is lehet, hogy eddig minden rendesen be volt tartva és alkatrészhibáról van szó.
mazda-auto.hu | 2006-11-22 08:19
tranyos - Sajnáljuk, csak ma reggel láttuk a tegnapi kérésedet. Az új, gyári szivattyú bruttó 494775,-Ft.
tranyos | 2006-11-22 07:43
Üdv! Sajnos tárgytalan a látogazás. Este megadta magát az autó, most már biztos hogy szivattyú, csak a Ti véleményetekre is kíváncsi lettem volna.
jacsa | 2006-11-21 23:36
Bocs, az elõbb feleslegesen nyitottam egy új topocot... Szóval van egy új Mazda6 sportkombi kétliteres dízel, a részecskeszûrõs változat. Szerintetek normális, hogy az elsõ 20000 km-es kötelezõ szervízre 90-100 eFt-ot mondtak az általam felhívott szervizek?