2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2006-09-22 14:51

M6 MPS-be ugyan az a szelvedo van mint a sima M6-ban?valakitol azt hallotam hogy egy picit nagyobb az MPS-e?vagy csak a szine mas?mennyibe kerulne nalatok beszerelessel egyut?

Oszi | 2006-09-22 10:54

A toronycsapagas akciora kb 100000Ft mondtak nekem a szervizben.gyakorlatilag a rugotanyertol felfele minden csere.de azt hiszem a 2004-tol mar az uj torony csapagy van(ebben nem vagyok biztos)

prwnd | 2006-09-22 09:02

beppe én igazat adok Oszinak abban, hogy mindent rendben akar tudni az autójában. Ez nem az a kategória ahol elviselnék én is akár egy oda nem illõ kattogást (na jó ez túlzás), de a jövõ héten én többek között egy led cseréje miatt megyek szervízbe, nem lenne létfontosságú, de igenis égjen az a led, legalább addig amíg garanciális az autóm :)
Majd írok mit tapasztaltam a pécsi szervízben. Futómû ellenõrzés is lesz, mert húz jobbra, majd megemlítem nekik a korábban már emlegetett toronycsapágyat is.
Ja és kiváncsi vagyok õk milyen olajat ajánlanak nekem, mert ugye én (és a fórumosok közül már senki) már nem vagyok laikus a témában ;)) "KENEM" vágom a dolgot :))
Sziasztok, minden jót !

Oszi | 2006-09-21 16:34

Lehet hogy tulzottan hozza szoktam a Mazda altal nyujtot kimagaslo minoseghez?,es ezert vagyok anyira oda?A valaszom hatarozottan IGEN.Nem veletlenul van ennyi mazdank.

Oszi | 2006-09-21 11:40

beppe:vagy csak lehet hogy te is olyan vagy aki mindent elhisz nekik,es lehet hogy te hitelbol vetted az autoidat(ha nem akkor elnezest ezert a sorert),de nekunk van 8db mazdank(sajat tulajdon) es sajnos gepjarmutechnikuskent vegeztem es azert tudok 1-2dolgot.plussz mindig jattolunk nekik 5-10E-ret es igen ezert bant ennyire hogy igy bannak velunk.A szamlazasrol annyit hogy ahogy itt is irtak az 5liter keves egy hotofolyadek cserehez!!!De vegulis ha te megvagy veluk elegedve 100%-ig akkor annak igazan orulok.Nem elazztatni akartam oket mert egyik kutya-masik eb.en csak leirtam a tapasztalataimat.A stilusrol meg annyit hogy egyetlen egyszer emeltem meg a hangomat es az akkor volt amikor a gartancialis fenyezesen szorakoztak!!!

mazda-auto.hu | 2006-09-21 08:48

kulcsartamas - 10000km-enként kell olajat és szûrõt cserélni, levegõszûrõ csere 20000km, gyújtógyertyákkal maximum 30000-ret érdemes menni. Vezérmûszíjat 100000-nél kell cserélni. Görgõt, szíjfeszítõt nem feltétlenül muszáj az elsõ szíjcserénél cserélni, de újabb 100000km problémamentesség érdekében javasolt. Fontos a fagyállót 2 évente cserélni, illetve ilyen "korosabb" autók esetében vásárlás után azonnal. Nagy károkat tud okozni a túl sokáig motorban hagyott hûtõfolyadék. Ezzel a típussal sem szoktak jellemzõ problémák elõfordulni. A szervórendszer álló helyzetben kormányzáskor adhat hangot, ez teljesen normális. Érdemes minimálisan mindig mozgatni az autót amikor kormányzunk, hogy ne kapjanak akkora terhelést a futómû és kormánymû alkatrészek, illetve a gumiabroncsok. Ez minden autóra érvényes.

mazda-auto.hu | 2006-09-21 08:09

Papírkutya - Nem nedvességfüggõ, hanem egyszer nedvességet kapott. Utána már mindegy mit csinálunk vele (cserén kívûl) csak ideig-óráig hallgat el.

beppe | 2006-09-20 21:34

Én is Miraihoz járok szervízbe,de amit itt olasok róluk azt csak cáfolni tudom.Soha (6év alatt)nem számláztak olyat ki nekem amit ne csináltak volna meg,lehet hogy az Oszi stiluával van baj??Ezek a dolgok amit írsz a akocsidról neked tényleg ekkora problémát okoznak??Nekem van egy nagy BMW-m imádom de tele van "igazi" gondokkal.Én örûlnék a legjobban ha csak egy mûanyag állna ferdén.

Papírkutya | 2006-09-20 18:15

Köszönöm a választ... Sajna nem érzem nedvességfüggõnek, mert nyáron melegben, üzemmeleg állapotban is hallható... 10e-nél úgyis elviszem olajcserére, akkor majd ránézetek...

kulcsartamas | 2006-09-20 16:50

Sziasztok!

Én még új vagyok itt és lenne egy két kérdésem a következõvel kapcsolatban:
Mostanában fog hozzám kerülni egy 1990-es évjáratú 626-os, GD típus.1.8 benzines, 12 szelepes. mit lehet róla tudni, milyen szervíz periódusai vannak, olaj csere, vezérmû szíj csere, stb, mert semmi ilyen információm nincs az autóról.Illetve amint láttam, egy roppant bonyolult valami elektronikus karburátor féleség található rajta, tökéletesen mûködik, de szokott ezzel probléma lenni.Amúgy az autó tényleg nagyon jó állapotban van, csak a szükséges dolgokat szeretném ha meglennének rajta.
Még egy utolsó kérdés: Amikor már mûködik a motor, a kormány szervo szivattyúnak van egy kis zaja, ha kormányzok, tehát a szivattyún terhelés is van. akkor ez a zaj egy kicsit erõsebb.Mitõl lehet ez? hogy an lehet orvosolni? nem a szíj csúszik, hanem olyan mintha kopás lenne.
Illetve vezérmû szíj csere esetén szíjfeszítõ görgõt,stb cserélni kell, mik ezek pontosan, vagy nem szükséges.

várom válaszotok, üdv

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó