2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2006-09-30 12:02

Ird be a keresojebe a xenon szot es majd meglatod mirol beszeltem.2.:sajnos nem sok szerviz van ahol jobbak lennenek a korulmenyek,amelyikbe jobbnak velem az sajna messzevan :)
3:sajnos nem volt az auton ellol sarfogo,hatra meg nem latom ertelmet mert ott max a lokharitot vedi az meg nem fog rozsdasodni :)
elol is csak a rozsdasodas miatt zavart.a DPF-es 143LE varosba nekunk 9,5-10,5L fogyaszt.autopalyan kb:170-180as utazoval 8-8,5l/100km es ha tartom a fordulatot 2000-2250rpm kozott akkor elkezd rangatni es olyan mintha neha kihagyna a motor.a szerviz meg talan fejlodokepes es remenykedem hogy egy-ket balhe utan most osszeszedik magukat.

cistron | 2006-09-29 19:37

Oszi:
nem tudom mennyit olvastál a totalcar fórumon, de sokat nemhiszem. Az általad említett "sok garanciális probléma" a dpf nem megfelelõen átadott mûködési elvébõl fakad. Ezzel tényleg sokat problémáztak-nak a többiek. Megjegyzem, igazuk van. Ezen kívül bopatnak voltak gondjai, neki a rossz szlovák szervíz miatt. Valamint 2-3 dízelnek 9 körüli fogyasztása van. Ez nem megoldott még egyelõre. Erre tõletek is várnék valami magyarázatot ha van ötletetek.

Valamint, ha annyi mazdátok van és annyit fizettek értük szervizelésre és nem képesek kinyalni a seggedet a szervízben (már elnézést), én többet nem tenném be oda a lábam, minthogy én többet be se teszem a lábam, ahol én vettem, helyette Egerbe járok.

Mégegy: hátra is vegyél sárvédõt, hátul is összeveri a fényezést a kavicsfelverõdés!
Neked nem volt alapból elõl sárvédõ?

Ui: Szombaton Visegrádon MAZDA találkozó, eljöhetnél!
Üdv,

Oszi | 2006-09-29 15:25

Egy kis pozitivat is irok rulok:kicsereltek a xenon vezerlomet!!!

Oszi | 2006-09-29 12:20

beppe:lehet hogy igazad van,es csak mosolyogni kellene rajtuk.:)
masfel hete megrendeltem az elso sarfogo gumikat mondvan ha lefenyezik gariba akkor ennyit tegyek meg az autoert hogy megegyszer ne verje le a kavics a festeket,ma hivnak hogy kesz az auto.kerdem toluk hogy mennyi a szamla vege.erre kozlik hogy a garis dologokert miert akarok fizetni.nem azert akkarok fizetni hanem a sarfogoert.erre ok :NINCS RENDELVE HOZZA MERT EN NEM RENDELTEM MEG!!!csak kb 2hete rendeltem meg szemelyesen azert mert a szervizvetetujuk megkert ra hogy ennyit tegyek meg es lefenyezik gariba.hat igen ezzen tenyleg csak mosolyogni lehet!!!

mazda-auto.hu | 2006-09-29 08:41

1.A Mazda6 dízel motorjaiban négy helyen van "megtámasztva" a vezérmûszíj. Ezek, a fõtengely, a vezérmûtengely, egy vezetõ (határoló) görgõ és egy feszítõ görgõ melynek van egy hidraulikus feszítõ-csillapítója. A fõtengely és a vezérmûtengely siklócsapágyakon fut, melyek a motor olajzási rendszere által biztosított olaj általi olajfilmen forognak, azaz nincs fém-fém kapcsolat az olajfilm kialakulása után (olajtéma!!!). A vezetõ görgõ és a feszítõ görgõ ezzel szemben "egyszerû", zsírzott görgõs csapágyon fut. El lehet képzelni 120000km alatt hányszor fordulnak és ráadásul milyen hõmérsékleti körülmények között kell dolgozniuk. Valószínûleg újabb 120000km már sok lenne nekik és ha közben meghibásodnak akkor a megbontás miatt a szíjat is idõ elõtt cserélni kell, illetve meghibásodásuk mértékétõl függöen nagyon nagy kárt is okozhatnak. 2. Bár néha lavíroznunk kell a mûhelytitkok határán, azért megpróbálunk minden kérdésre kielégítõen válaszolni. Reméljük a jövõben is örömmel olvasod honlapunkat, várjuk hozzászólásaidat. :)

beppe | 2006-09-28 20:46

Bocsi megint én vagyok.Szeretem ezt az oldalt olvasni,mert sok hibáról érteülhetünk innen,de azért legyünk õszinték,nem véletlenül választottunk Mazdát..Oszi nektek már lehet hogy flottakedvezmény járna ennyi kocsi után,vagy nyitnod kellene egy szervízt Neked is,de ha megfogadsz egy tanácsot légy egy kicsit elnézöbb ,ott is emberek ülnek és biztos nem akarnak rosszat Neked(Nektek).Próbáld meg mosolyogva .hidd el ez segít ,a Jó Isten segít nekünk.

beppe | 2006-09-28 20:37

azt azért tudni kell,hogy az utángyártott pollenszûrõ tuti nem megy el egy szervízciklust,és nem fog levegõ bejutni a kocsiba (saját tapasztalat)A vezérmûszíjcserénél milyen vezetõ görgõket cseréltek ki 120 000km-nél,én még ilyet nem is hallottam a Mazdánál???

prwnd | 2006-09-28 12:32

Nekem még odébb van a 120ezer km, de ennyiért én is jövök majd! :)

mazda-auto.hu | 2006-09-28 12:08

Természetesen a szelepfedél tömítés és a porlasztóházak alátétje is benne van az árban. Oszi - Ha úgy alakul, akár itt is tudunk egyeztetni.

Oszi | 2006-09-28 11:41

Lehet hogy megis csak osszeszedem magam es leutazok hozzatok 120e szervizre,a hugom M6 dizelen is mostanaban lesz meg az en M6 dizelemen is. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó