2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2006-09-08 00:44

Sipi:Koszonom es hetvegen mar otthon leszek es csorgok neked.
Mazda-auto:Pont azert irtam hogy nemetorszagban es nalunk elorebb jaro orszag.A magyarok pont lesz.rjak ezzeket a dolgokat.De ha logikusan vegiggondoljuk akkor nem is akkora nagy hulyeseg.

sipi | 2006-09-07 10:44

Kikerestem a cserére vonatkozó passzust. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm rend. 5. § (2) szerint "A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre."

sipi | 2006-09-06 09:22

Bocsi, de én sem kötözködni akarok, csak örülök, hogy ezekrõl itt értelmes emberekkel véleméyn lehet cserélni, megvitatni. Így különösen érdekel szerintem mindenkit, hogy egy szervíz ilyen esetekben milyen álláspontot kénytelen képviselni. Ugyanakkor milyen lehetõségeket lát, javasol, hogy a fogyasztó érdekei tényleg megnyugtató módon kerüljenek rendezésre. Ez egy jármû biztonségi berendezése esetében ez talán nem is nagy igény.

sipi | 2006-09-06 09:13

Oszi. Akkor a hét végéig biztos megtudom nézni a jogyszabályt, csörögj majd meg.
Mazda-auto. Nekünk azt tanították, hogy tervezéskor üzemi követelmény az, amilyen körülmények közepette a terméket (jármû) használni rendeltetett. Ez a szélsõséges körülményekre is vonatkozik, de nem kell figyelembe venni Európáben a sivatagi és sarkköri üzemeltetési feltételeket. Ezért is különböznek a hozzánk szállított jármûvek azoktól. Viszont jármû esetében az üzemi körülmények nem korlátozódhatnak a közlekedési szabélyok által megengedett sebességre és nincs különbség pl. városi üzemeltetésben használt jármûnél, hogy a fék csak 50 km/h-ig képes üzemelni károsodáa nélkül. Ezt a gyártó által megadott teljes sebességtartományban, a megengedett maximális összsúly mellett tartósan biztosítani kell. Ha ezt nem tudja, akkor ezt nevezik konstrukciós vagy anyaghibának
Mit lát a rendõr? Ezzel nálunk nem foglalkoznak, ez inkább a vizsgáztatás feladata. A forgalmiban ilyen adat nics, ezt nem tudja ellenõrizni a rendõr.

mazda-auto.hu | 2006-09-06 08:23

Nem haragszunk, figyelünk! : ) 1.Az a (tényleg) egy-két eset, amikor rázott a féktárcsa, eddig mindig véglegesen megoldódott a felszabályzással.2.A gumi sebességindexénél szerintünk a típusbizonyítványban rögzített végsebességet nézik. Pl.: Mit lát a rendõr egy RX-8-ban?

Oszi | 2006-09-05 21:44

Autopalyan a veszfekezes nem szamit uzemszeru hasznalatnak?Nem hasznalhatom az automat a Nemetorszagi sebesseg korlatozas nelkuli autopalyan 180km/h korul es persze nem veszfekezhetek mert az mar tul mutat az uzemszeru hasznalaton?Nem arra a sebesseg hatarra kellene meretezni az auto berendezeseit mint ami a km oraban van (240)?Ha jol tudom nemeto.ban ha 240ig van orazva es T-s gumi van rajta nem vizsgaztatjak le az autot es meg a rendor is megbuntetheti,mert azt mondja ra hogy baleset veszelyes!ugye ha tobbel megyek mint amit a gumi bir akkor felrobbanhat.Tehat ha a fek nem birja ki a veszfekezest,vagy az esos idoben torteno fekezest akkor valoszinuleg alul van meretezve.
Ne haragudjatok hogy alandoan ilyeneket irkalok.

Oszi | 2006-09-05 11:14

En most belgiumban vagyok hetvegeig,de feltetlenul felhivlak valamelyik nap.

sipi | 2006-09-05 11:06

Sajnos nem skypolok, még nem vettem a fáradságot a beüzemeléséhez, mert nem win-t használok. Ha gondolod hívj fel este felé a (20) 444-1214-en. A telefon most van lemerülõben és délután tárgyaláson leszek, csak otthon fogom tudni feltölteni.

Oszi | 2006-09-05 10:56

Sipi skype-on nem tudnank felvenni a kapcsolatot?
Oszilaci neven vagyok.

sipi | 2006-09-05 10:24

Fogyasztóvédelemrõl szóló törvény. Még nem kerestem ki a hivatkozott szakaszt. A Fogyasztóvédelemnél van gépjármû területen közvetlen ismeretség, õt hívtam fel és kinevetett, mikor elmondtam neki. Õ hivatkozott a jogszabályra, ennél autentikusabb forrás szerintem nem kell. Lesz idõm kikeresem pontosan.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó