2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2006-09-05 10:21

Sipi! ezt a jogszabalyt nem tudnad eljuttatni hozzam?Gepjarmu technikus vagyok es igy is tanultam deedesapam nem igy tudja es szertnem rovidre zarni a vitat.

sipi | 2006-09-05 10:20

Idõközben kaptam egy levelet a Mazda Erope-tól. Közölték, hogy a hibákkal kapcsolatos kötelezettségeket Japánból meghatározták számukra, hogy oldják meg. Õk "utasították" a Hungary-t (?) vegye fel velem a kapcsolatot a javítás érdekében. Érdeklõdve várom mi keveredik ki ebbõl. Maga a levél is igen érdekes a tartalmát tekintve, bár részben talán sablonosnak tûnhet. Minden esetre sejteti, hogy több van a levél tartalma mögött, de az nem a fogyasztóra "tartozik". A bizalom egy kicsit talán helyre áll? Szeretném ha így lenne.

sipi | 2006-09-05 10:13

Utána néztem a féktárcsa javításának. A garanciális idõszak alatt csak az alkatrész cseréjével javítható a meghibásodás, ez jogszabályi kötelezettség. Itt Pesten közölték, hogy csak javítható. Mikor hivatkoztam a jogszabályra, modosult a vélemény és közölték, hogy megoldható, de engedélyt kell kérni a Hungáriától. Hogy is van ez?

Ettõl függetlenül az autó üzemszerû állapota, hogy vizes úton közlekedik, ezt figyelembe kell venni szerintem a tervezéskor. Szokták is. A korábbi típusoknál ilyen problémával nem találkoztam. A szabályozás viszont nem megoldás szerintem, mert ami teljes vastagsága mellett deformálódott, az vékonyabb keresztmetszet esetén szintén deformálodni fog. Az anyag a fizikát mindenkinél jobban tudja. Érdekes dolgok ezek. Már mint a szerviz hozzáállása itt Pesten, na meg a fizika is.

Oszi | 2006-09-01 11:12

azt hiszem 40e km-ig az importor alja a szabalyozast.Nekunk most volt az egyik auton megcsinalva es nagyon tuti lett a fek!elvileg a ha az elso 5-6000 km nem fekezed el akkor mar nem is lesz vele gond.

mazda-auto.hu | 2006-09-01 10:43

A féktárcsa szabályzás a mérethatáron belül teljesen elfogadott javítási eljárás. A deformáció az esetek 99.9%-ban nem anyaghibára vezethetõ vissza, hanem külsõ körülmények hatása okozza. A szabályzás megnyugtató és célravezetõ megoldás, csak 1-2 gramm tömegcsökkenéssel jár, ennyit a féktárcsa egyébként is kopik.

sipi | 2006-09-01 10:21

Köszönöm a tegnapi lehetõséget, de sajnos nem vezetett igazán eredményre. Mire hazaértem, megint csúnyán rázkodott.

Más. Üt az autón a féktárcsa. Tényleg nem cseréli a Mazda gariban féktárcsát? Ez "biztonsági" kérdés, mert a szabályozott tárcsa kisebb tömegénél fogva hamarabb felmelegszik és deformálódik újból.

mazda-auto.hu | 2006-09-01 09:09

1.A gyári MPS alura 125000.-/db bruttó árat tudunk kihozni. Ennél olcsóbb, és még felszerelhetõ alufelni 7.5x18 ET45 azaz egy centivel van kijjebb a felni széle a sárvédõk felé, illetve az eredeti szélességû gumi oldalfala oldalanként a felni pereménél 6 mm-rel. Egy kicsit jobban "betámaszt" a gumi oldalfala, de még teljesen "normális" mértékben. Ennek a felninek az árával 63500,-Ft/db-ra (bruttó)tudunk lemenni 8 darab egyidejû vásárlása esetén. 2.A xenon garancia szerintünk a tények alapján rendben van. 3. 16 coll-nál nem tudunk nagyobb acélfelnit, esetleg 17 collos felnit, más gumimérettel tudunk javasolni. Télen nem annyira számít a magasabb oldalfalú gumi.

Oszi | 2006-08-31 17:33

letezik e 18" lemezfeli MPS-hez?

Oszi | 2006-08-31 17:28

Eloszedik a 100e szerviztol kezdve a munkalapjaimat.es ha van rajta xenonvezerlo hiba akkor cserelik.100e res utan voltam bennt kifejezetten ezzel a hibaval.mikor megvettem 99700km-rel mar akkor is ezt csinalta.Apam 2002.12 hopan vette az elso M6 137le dizeljet es azota mas autora ra sem nezz.a haverjat is radumalta egy MPS re miutan vett maganak egyet.Es kepesek voltalk erte BELGIUMIG menni januar kozepen.Tenyleg MPS hez 18" felni csak gyariban letezik?Amiket eddig neztunk azok mind ET 30-40ig voltak es ez ugye messze van a Gyari ET 55-tol.Ha ebben tudnatok segiteni vagy a gyarira valami jo arat tudtok mondani akkor azert lehet hogy lemennenk es 2 garnitura kellene.2 MPS re

mazda-auto.hu | 2006-08-31 15:31

Gratulálunk a szép nagy Mazda családhoz! : ) Bízunk benne, hogy mielõbb rendezõdik a Xenon vezérlõ cseréje. A hiba jellege nem igazán függ az elõzõ karbantartások esetleges elmaradásától, így az igazoltan valós km alapján illetve, hogy 100000km-nél is fennállt már a hiba, nagy valószínûséggel a központ is engedélyezi a garis cserét. Mit mondtak a szervízben? Sajnos "messzi" vagyunk, de ha tudunk segítünk!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó