2024. December 25. Szerda - KARÁCSONY
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
MAXi | 2007-09-24 18:14
Az olajos patron csereje a 120 ezres szerviz resze a Mazda Magyarorszag eloirasa alapjan?
mazda-auto.hu | 2007-09-24 09:03
Mintha mi írtuk volna! : )
Oszi | 2007-09-22 13:17
Ami a vezermuszij feszesen tartasaert felelos ha jol tevedek.Nem jo dolog vele jatszani,mert ha beadja a kulcsot akkor annak nagyon koltseges vonzatai vannak.Kb hasonlo mintha elszakadna a vezermuszij!
MAXi | 2007-09-21 18:50
mazda-auto:
>> Az olajos patron altalában nem bírja ki a 2. szíjcseréig, ha pedig közben elromlik, az komoly gondot is okozhat. <<
Mi is ez az olajos patron egyebkent?
mazda-auto.hu | 2007-09-20 09:11
norbee- görgõ-29854,-Ft, feszítõgörgõ-21251,- , olajos fesz.-45289,- szíj-30895,- Az olajos patron általában nem bírja ki a 2. szíjcseréig, ha pedig közben elromlik, az komoly gondot is okozhat. Mi csak nagyon határozott külön kérés esetében tudunk a cseréjétõl eltekinteni. A vízpumpával nem szokott gond lenni. Oszi - Ez jó hír!
Oszi | 2007-09-19 11:57
Megoldodot a kuplungpedal nyikorgasom :)A rudot kozepen rogzito muanyag persely volt elkova es eltorve es attol kattogot es nyikorgot.Most beraktak a bontot pedalt es megszunt minden nem kivanatos hang :)
Oszi | 2007-09-18 20:51
A feszito ha jol emlekszem kb 50000Ft.
A komplet 120eKm szerviz kb 200000Ft
norbee | 2007-09-18 14:31
Üdv! Szeretném megkérdezni az árát a 2003-as M6 CDH-hoz való vezérmûszíjnak és a feszítõknek. Köszi! Ja, meg a munkadíjat is.
Oszi | 2007-09-18 11:24
Szerintem mehetsz te alacsonyabb fordulaton is,csak kello ideig es ha magassabb fordulaton hasznalod akkor azt ne hirtelen nagy gazadassal erd el hanem fokozatossan.Megmondom oszinten,semmivel nem hasznaljuk kulonbul a DPF-est mint a nem DPF-est es megsincs vele gond.Nagyon sokan ragorcsolnek erre "DFP problemara" es lehet hogy azert jon elo mert mar annyira varjak es tudat alatt ugyhasznaljak hogy elo is jon :D Szeriintem tudomast sem kell venni rola es normalisan kell hasznalni,mint barmelyik masik autott.:))
steini | 2007-09-17 22:53
Asszem ezt a füzetet én is ma kaptam meg...Nekem azt mondták, hogy ne akarjam "ultra" kíméletesen használni és 1500-nél felváltani, hanem hagyjam pörögni 2-2500ig...Ez részemrõl gond nélkül megoldható.De nagyjából ez van a füzetben is. Sokan vannak, akik kb 1200as fordulaton poroszkálnak a városban, gondolom ez a füzet inkább nekik készült...Én most is dízellel járok és általában 2000-en van a fordulat, nem szoktam az alatt felváltani...