2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MAXi | 2007-09-24 18:14

Az olajos patron csereje a 120 ezres szerviz resze a Mazda Magyarorszag eloirasa alapjan?

mazda-auto.hu | 2007-09-24 09:03

Mintha mi írtuk volna! : )

Oszi | 2007-09-22 13:17

Ami a vezermuszij feszesen tartasaert felelos ha jol tevedek.Nem jo dolog vele jatszani,mert ha beadja a kulcsot akkor annak nagyon koltseges vonzatai vannak.Kb hasonlo mintha elszakadna a vezermuszij!

MAXi | 2007-09-21 18:50

mazda-auto:


>> Az olajos patron altalában nem bírja ki a 2. szíjcseréig, ha pedig közben elromlik, az komoly gondot is okozhat. <<

Mi is ez az olajos patron egyebkent?

mazda-auto.hu | 2007-09-20 09:11

norbee- görgõ-29854,-Ft, feszítõgörgõ-21251,- , olajos fesz.-45289,- szíj-30895,- Az olajos patron általában nem bírja ki a 2. szíjcseréig, ha pedig közben elromlik, az komoly gondot is okozhat. Mi csak nagyon határozott külön kérés esetében tudunk a cseréjétõl eltekinteni. A vízpumpával nem szokott gond lenni. Oszi - Ez jó hír!

Oszi | 2007-09-19 11:57

Megoldodot a kuplungpedal nyikorgasom :)A rudot kozepen rogzito muanyag persely volt elkova es eltorve es attol kattogot es nyikorgot.Most beraktak a bontot pedalt es megszunt minden nem kivanatos hang :)

Oszi | 2007-09-18 20:51

A feszito ha jol emlekszem kb 50000Ft.
A komplet 120eKm szerviz kb 200000Ft

norbee | 2007-09-18 14:31

Üdv! Szeretném megkérdezni az árát a 2003-as M6 CDH-hoz való vezérmûszíjnak és a feszítõknek. Köszi! Ja, meg a munkadíjat is.

Oszi | 2007-09-18 11:24

Szerintem mehetsz te alacsonyabb fordulaton is,csak kello ideig es ha magassabb fordulaton hasznalod akkor azt ne hirtelen nagy gazadassal erd el hanem fokozatossan.Megmondom oszinten,semmivel nem hasznaljuk kulonbul a DPF-est mint a nem DPF-est es megsincs vele gond.Nagyon sokan ragorcsolnek erre "DFP problemara" es lehet hogy azert jon elo mert mar annyira varjak es tudat alatt ugyhasznaljak hogy elo is jon :D Szeriintem tudomast sem kell venni rola es normalisan kell hasznalni,mint barmelyik masik autott.:))

steini | 2007-09-17 22:53

Asszem ezt a füzetet én is ma kaptam meg...Nekem azt mondták, hogy ne akarjam "ultra" kíméletesen használni és 1500-nél felváltani, hanem hagyjam pörögni 2-2500ig...Ez részemrõl gond nélkül megoldható.De nagyjából ez van a füzetben is. Sokan vannak, akik kb 1200as fordulaton poroszkálnak a városban, gondolom ez a füzet inkább nekik készült...Én most is dízellel járok és általában 2000-en van a fordulat, nem szoktam az alatt felváltani...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó